Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: riavdberg
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 23, 2013 om 11:01Onvoldoende 3G dekking, geen hulp van VodafoneDat is zeker snel opgelost ook ik heb ooit een klachten brief geschreven niet via kassa nooit meer iets van gehoord? Het is toch triest dat je daar de media voor in moet schakelen succes moet de nieuwe provider Gr. Ria
-
Aug 14, 2013 om 15:59Onvoldoende 3G dekking, geen hulp van VodafoneAls je binnen 30 dagen bericht krijgt is het nog snel bij mij heeft het wel 2 maanden geduurd en inderdaad ze zijn wel klantvriendelijk maar klantenservice en klantgerichtheid hebben ze nog nooit van gehoord als je belt krijg je steeds iemand anders de gene waar jij afspraken hebt gemaakt is nooit bereikbaar of hebben ze nog nooit van gehoord spreek uit ervaring!!
-
Aug 7, 2013 om 15:02Onvoldoende 3G dekking, geen hulp van Vodafonehet bekende verhaal bij Vodafone als je klant wordt wordt je als een koning behandeld maar is er iets niet goed laten ze het afweten spreek uit ervaring hebben ze allerlei smoesjes daar is niemand die jou echt antwoord geeft ze zouden gewoon moeten ontbinden als het niet werkt!
-
Aug 29, 2009 om 20:53Telfort sim onlyik heb een abonnement bij vodafon en had ook altyd bel minuten over heb een gekopper abonnement genomen ook bij vodafon alle 400 bel minuten die ik over had zijn verdwenen heb daarover een mail gestuurd, maar dat schijnd zo te werken hoewel er niets van in de voorwaarde staat. dus het is overal het zefde mooie verdienste voor de provyder. groet ria