Antwoorden gegeven door: robertkloek
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 18, 2008 om 13:15Lekkende Senseo
Ik heb al sinds 5 a 6 jaar een senseo en ik moet zeggen; hij lekt inderdaad.
Ik dacht eerst dat het te maken had met een te volle lekbak, maar inderdaad, aan de achterkant ligt regelmatig een donkere vochtige koffie plek. -
Jan 22, 2008 om 12:42barst in laptop
Ik weet natuurlijk niet hoe jij je verhaal richting HP hebt gebracht. Maar een productiefout, ik weet het niet. Misschien specifiek in jouw laptop.
Echter heb ik wel ervaring met deze laptops en weet dat ze erg robuust zijn.
Iets anders, jij meld dat HP zicht arro opstelt. Je beschikt over een notebook uit de business line. Je bezit deze slechts 2 jaar. Je zou je verhaal misschien heel anders moeten brengen.
Ik ken iemand die een business laptop via via heeft gekocht. Hij had geen officiële aankoopbon. Echter op een gegeven moment deed zijn toetsenbord (ingeboud) niets meer. Hij heeft HP gebeld, er kwam een monteur langs die ter waarde van €100,- een ander toetsenbord erin heeft gezet. Hij hoefde niets te betalen. Want zijn laptop zat automatisch tot 2010 in de garantie. En dit zonder aan te tonen waar en wanneer je hem gekocht hebt. Dat vind ik nou echte service. Dus jouw laptop staat allicht bij HP geregistreerd. Je zou eens kunnen melden dat je dit probleem hebt door het aan en loskoppelen van de docking-station. Misschien kunnen ze je tegemoet komen. -
Mar 23, 2007 om 08:13WLM (MSN) probleem met groepenOk, maar denk dat ms er wel baat bij heeft dat hun mensen verstand van zaken hebben.
-
Feb 19, 2006 om 22:03Website verdwenen...
Jazeker bestaan ze nog.
Kijk maar op www.morganahost.nl, ze hebben net een hele nieuwe website.
-
Feb 13, 2006 om 20:49Website verdwenen...
Nou het gebeurde al 1 of 2 weken nadat de termijn was verstreken. Geen herinnering o.i.d.
En inderdaad blokkeren van het domein vind ik niet vreemd, maar meteen alles resetten??? Want ook alle mailboxen waren verdwenen. Dat kon ik ook allemaal opnieuw gaan instellen. -
Aug 11, 2005 om 15:39Klacht Dataverbruikoverzicht HetNet
Ok, ze zoeken het niet uit zichzelf uit. Maar als er om wordt gevraagd, en er wordt gezegd, nee mevrouw daar moet u niet naar kijken, dan lijkt het me toch dat er een belletje moet gaan rinkelen. Maar ik ga eens het een en ander uitzoeken. Bedankt alvast.
-
Aug 11, 2005 om 14:44Klacht Dataverbruikoverzicht HetNet
Inderdaad, dat dacht ik dus ook al.
Maar misschien ook enig idee hoe dit dan zou kunnen ontstaan?
En is de reactie van de medewerker ook niet erg vreemd? Normaliter gaat een bedrijf dit soort zaken toch zelf uitzoeken? Althans zo zou het moeten horen.
-
Jan 10, 2005 om 22:47mailbox vol spamHeb je je i-mode emailadres soms via het gewone net gebruikt?? Want ik heb ook i-mode en heb hier nog nooit last van gehad. Ik zou het even aankaarten misschien bij Hi of Kpn. Ik krijg slechts mailtjes van de personen die mijn adres hebben en Hi/Kpn zelf. Meer niet.
-
Apr 16, 2004 om 12:55Problemen met ZonnetBeste heer,
Ik begrijp even iets niet. Zon Inclusief;volgens mij is dat toch gewoon via een normaal inbelmodem bellen? Dan is inderdaad de telefoonlijn bezet omdat je gewoon normaal inbelt. Het enige bij inclusief is dat de internettikken vooraf worden betaald.
Maar u kon niet meer internetten omdat de lijn in bezet was. Kunt u eens vertellen waardoor de lijn daadwerkelijk in bezet was? Maakte de computer soms continu zelf verbinding? En wat zei Zonnet zelf over het probleem bij hunzelf? Dat is namelijk belangrijk om te weten om vervolgens vergelijkingen te maken met hun algemene voorwaarden.
Vriendelijke groet,