Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wvr77
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 24, 2013 om 16:54Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid[quote=wendy-claire schreef op zaterdag 24 aug 2013, 03:33]Dus je hebt alles-in-1-basis nu van ZIGGO?
Als je alles-in-1 hebt van ZIGGO kunt u ook gratis (onderling) bellen met ZIGGO(-klanten) en ZIGGO is dan te bereiken via de vaste telefoon op het telefoonnummer 1200 !!
Je behaalt als het goed is maximaal 22 Mb/s !
Probeer ook een andere UTP-kabel (minimaal) CAT5E of CAT6 aan te sluiten en de modem van de stroom af te halen gedurende twee minuten.
ZIGGO SPEEDTEST!
Zelf heb ik 62,9 Mb/s download & 5,7 Mb/s upload !!
De snelheid klopt hier, dat heeft de monteur al gechecked.
Wat betreft het factuur moet ik nog even afwachten, de abo correctie heeft met al op het factuur netjes verandert nu de rest nog. :-) -
Aug 23, 2013 om 20:49Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 23 aug 2013, 12:46][quote=wvr77 schreef op vrijdag 23 aug 2013, 09:24]Tot slot een update:
Vorige week is de monteur geweest.
Deze vertelde dat dit probleem zich kan voordoen na aanpassingen in het netwerk van ziggo.
Er is preventief een nieuw modem geplaatst.
Korte tijd er na nog een aantal malen een reset mee gemaakt maar het modem herstelde zich prima.
Momenteel geen problemen meer!
Zo toch nog opgelost.
Bedankt voor het terug melden.
Graag gedaan.
Nu alleen nog even checken of men de beloofde korting (voor het ongemak) nog even netjes op het factuur verwerkt. :-) -
Aug 23, 2013 om 09:24Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheidTot slot een update:
Vorige week is de monteur geweest.
Deze vertelde dat dit probleem zich kan voordoen na aanpassingen in het netwerk van ziggo.
Er is preventief een nieuw modem geplaatst.
Korte tijd er na nog een aantal malen een reset mee gemaakt maar het modem herstelde zich prima.
Momenteel geen problemen meer! -
Aug 15, 2013 om 17:27Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 15 aug 2013, 14:58]Tip voor alles mensen die een verlaging doorvoeren bij Ziggo:
Gaat dit niet precies per eerste van 'n maand in, dien je altijd centjes terug te krijgen. Enkel verzaken ze dit bij Ziggo om te doen, ze zeggen dat er 'n storing is/was (water is vast ook nat?), kijk goed naar je rekening is er geen bedrag in mindering gebracht neem contact op met Ziggo (online formulier of 1200 (nooit het 090x bellen!))
Geef niet meteen op ik had slechts 5 contact pogingen richting Ziggo om het voor elkaar te krijgen (wtf!)..
Nu klopt het nog niet, krijg ruim 5 euro teveel terug, maar hoe ga ik dit ooit duidelijk krijgen bij Ziggo? Weer 5 maal contact opnemen?
Inderdaad, prima dat het naderhand gecorrigeert wordt maar een gemaakte afspraak over de downgrade moeten ze op de aangegeven datum uitvoeren. Nu is het eindeloos achteraan gaan omdat ik er anders zelf de dupe van ben.
Hopelijk leest het webcare team van ziggo ook mee en kunnen er gelijk meerdere problemen in een keer opgelost worden. -
Aug 15, 2013 om 17:25Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid[quote=diumenge schreef op donderdag 15 aug 2013, 16:31]De door mij aangevraagde snelheidsverlaging gaat (als alles goed gaat) keurig netjes per 1/9 in. Ben benieuwd of het allemaal goed gaat.
Zo ging dat hier ook, toen ik de snelheid veranderde, kreeg ik een bevestinging op het scherm, per 1/8 downgrade.
Zo 3/8 op mijn ziggo ingelogt en alles stond nog op Z2 ipv Z1 !
Contactformulieren invullen prima, maar daarna hoor je niks meer. -
Aug 14, 2013 om 21:48Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid[quote=valerius-2 schreef op woensdag 14 aug 2013, 21:35][quote=diumenge schreef op woensdag 14 aug 2013, 20:06]De vraag gaat over de verbinding, niet over de betaling.[/quote
IK lees wel in het topic dat de verlaging op 14-98 zou ingaan
Snelheid verlaagt van 60mb naar 20mb na enige aansporing toch bevestiging gehad en per 14/8 zou dit in gaan. .
Het is daneen paar dagen eerder gebeurd,
Net kontakt gehad met de klantenservice, men vermoedt dat het komt door de ouderdom van het modem. Vrijdag komt er een monteur, wordt vervolgt... -
Aug 14, 2013 om 17:31Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid[quote=gerboe schreef op woensdag 14 aug 2013, 17:11]Hebt u toevallig ook telefoon van Ziggo? Dan kunt u gratis bellen via nummer 1200. Blijven bellen of mailen lijkt me. De oplossing lijkt toch van de kant van Ziggo te moeten komen als er bij u niets veranderd is.
De aanhouder wint zegt men. :-)
Helaas is de ervaring tot nu toe dat zodra er wat moet veranderen dit bij ziggo flink wat voeten in de aarde heeft.
Toen ik het abonnement afsloot was ik binnen 4 dagen aangesloten, dat dan weer wel. -
Aug 14, 2013 om 17:29Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid[quote=diumenge schreef op woensdag 14 aug 2013, 17:13]Ik heb mijn snelheid ook laten verlagen, maar het moet nog ingaan. Ben benieuwd of bij mij ook een instabiele verbinding het gevolg is, hoop het niet.
Je kan je nog afvragen of er een verband is, omdat de snelheidsverlaging vandaag zou ingaan en niet afgelopen zondag.
Heb je geen alles-in-1 overigens? Dan bel je gratis.
Nee, alleen tv en internet.
Heb ook al melding gemaakt m.b.t snelheid verlaging wat maar niet gedaan werd, en toch oude bedrag factureren.
Nu aan de hand van deze storing ook al een aantal keren gereageert via een ticket en helpdesk.
Maar verder dan een bevestigings mail en een telefoon (helpdesk) die maar blijft over gaan, kom ik niet.
Erg jammer, daar ik eerder zeer goede ervaringen heb gehad met ziggo. -
Aug 14, 2013 om 17:05Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid[quote=wvr77 schreef op woensdag 14 aug 2013, 17:04]Snelheid verlaagt van 60mb naar 20mb na enige aansporing toch bevestiging gehad en per 14/8 zou dit in gaan.
Vanaf zondag avond 11/8 gebeurd het geregelt dat de internetverbinding het niet doet. de pc is via een kabel verbonden. Bellen met de helpdesk haalt niks uit, je belt een duur 0900 nummer en wordt door verbonden naar een medewerk volgens het systeem, maar daarna gaat de telefoon eindeloos over en geen medewerker, wat een service! :-( Wat nu?
Het modem heb ik al herhaaldelijk gereset door de spanning er een tijd af te halen. -
Oct 6, 2011 om 15:08Onterechte televiesiebetaling in ziekenhuis[quote=johnbijdehand schreef op donderdag 6 okt 2011, 13:07]
Wat mij nu verbaasd is, dat als er afgeschreven moet worden, het wel binnen 2 dagen kan en met terugbetaling..........duurt het heel lang.
Ik geef nooit mijn bankgegevens af maar bij Patientline moet je wel, om TV te krijgen in het ziekenhuis. Onze bankgegevens zijn vertrouwelijk en ik voel dit vertrouwen ernstig geschaad en misbruikt.
Is mosterd na de maaltijd, maar wat u afspreek telefonisch, altijd bevestigen.
En zo ver u al gedaan heeft, namen noteren.
succes!