ka
door karin schaafsma Jan 28, 2017 om 09:47
Auto & vervoer

ANWB lidmaatschap

Hallo,
Nu ben ik afglopen maandag stil komen te staan met mijn auto
En ben ik lid geworden van de ANWB. Nu kreeg ik de nota en dat is 90 euro voor directe hulp en dan 96 euro voor het lidmaatschap.
Nu staat er op de site dat je nu 10 euro korting krijgt als je lid word
En ik gebeld met ANWB maar nu zeggen ze ik heb er geen recht op heb omdaat ik directe hulp nodig had .Ik vroeg toen aan die persoon waar staat dat dan op jullie site maar dat kon hij niet zeggen
Daarna nog een mail gestuurd naar ANWB ,maar kreeg het zelfde antwoord
DIT KLOPT TOCH NIET ?

4643 7 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jan 28, 2017 om 09:53
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Karin Schaafsma ,

Ik zie op de site staan , als u iemand lid maakt ontvangt u een cadeaukaart t.w.v. € 10,- klik op de rode regel .

https://www.anwb.nl/wegenwacht/service/maak-iemand-lid

ka
door karin schaafsma Jan 28, 2017 om 09:57
Antwoorden / 1 Vragen

Ja maar ik weet zo niemand Toch bedankt voor de tip dit had ik nog niet gezien
En ik wil gewoon die korting van 10 euro want daar heb ik volgens mij wel recht op

marita5
door marita5 Jan 28, 2017 om 10:00
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Ik wil zoveel maar lukt mij ook niet , ergens recht op hebben en krijgen is totaal iets anders . Er staat duidelijk op de site als u iemand lid maakt , en niet als u lid word .

diumenge
door diumenge - Jan 28, 2017 om 10:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zie alleen een actie die vanaf afgelopen maandag (23e) t/m morgen loopt en daar is de korting 19 euro. Maar u bent niet via die of een ander actie lid geworden, dus dan is de korting ook niet van toepassing.

marita5
door marita5 - Jan 28, 2017 om 10:08
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Karin Schaafsma ,

Nog een aanvulling , als u Wegenwacht Nederland Standaard heeft afgesloten heeft u wel degelijk recht op € 10,- korting .

Profiteer van korting

Sluit nu Wegenwacht Nederland Standaard af. Dan ontvang je 10,- korting!

 https://www.anwb.nl/wegenwacht

diumenge
door diumenge Jan 28, 2017 om 10:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Da's vreemd, ik zie nergens die 10 euro korting, maar krijg wel 20% korting aangeboden.

diumenge
door diumenge Jan 28, 2017 om 10:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

O, zie het al. "Deze aanbieding is alleen geldig op desktop / computer."

marita5
door marita5 Jan 28, 2017 om 10:25
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Diumenge , Deze aanbieding is alleen geldig op desktop / computer." , wat betekent dit ?

zoekster1
door zoekster1 Jan 28, 2017 om 10:27
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dat betekent dat je je aangemeld moet hebben via de pc en niet langs de weg met bijv. smartphone.

marita5
door marita5 Jan 28, 2017 om 10:29
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Oh , dank u wel , maar wat een flauwekul .

diumenge
door diumenge Jan 28, 2017 om 10:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Inderdaad wat zoekster1 schrijft, open ik de site op mijn telefoon dan krijg ik 10 euro korting, open ik de site op mijn laptop dan krijg ik 19 euro korting. Lang leve fluid pricing.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2017 om 10:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

DIT KLOPT TOCH NIET ?
Ja hoor, dat klopt wel.
De korting geldt alleen als je een lidmaatschap afsluit vóórdat je een beroep op hulp doet. (hetgeen mij ook logisch lijkt).

testcase
door testcase - Jan 28, 2017 om 13:05
189 Antwoorden / 1 Vragen

In plaats dat je blij bent dat je geholpen bent en een bedankbriefje stuurt dat ze je willen hebben helpen, stuur je een zeur briefje dat je korting wil. Ja want brave burgers die gewoon lid worden voordat ze panne krijgen en er dus voor zorgen dat de WW kan bestaan krijgen ten slotte ook die korting.
Jij wilt graag je brandend huis verzekeren. Deze manier van denken maakt het verzekerings en solidariteitsprincipe uiteindelijk onmogelijk en onbetaalbaar.
Wat mij betreft mag de ANWB gewoon stoppen met helpen van niet leden. Ze bellen maar een sleephulp en garage.

ka
door karin schaafsma Jan 28, 2017 om 15:10
Antwoorden / 1 Vragen

Nou ik snap jou reactie niet helemaal .
Want ik betaal voor de hulp die ze mij ter plekken hebben geboden (90 euro)
En ben lid geworden dat los van elkaar staat (want daar betaal ik 96 euro voor )

ne
door neodutchio Jan 28, 2017 om 17:41
5165 Antwoorden / 12 Vragen

En u zou ook pas verzekeringsgeld willen betalen als uw huis al aan het branden is? En tegelijkertijd mag u de brandweer ook nog eens betalen. De vergelijking klopt. U wilt pas betalen als het eigenlijk te laat is en verwacht dan ook nog een korting.De bedoeling van de wegenwacht, of eerder andere verzekering, is dat je vooraf verzekerd bent voor het onverwachte.

Apetjoek
door Apetjoek - Jan 28, 2017 om 16:40
234 Antwoorden / 16 Vragen

neen dat staat los van elkaar  , als u GEEN lid bent wordt u NIET geholpen als u met pech ofzo langs de weg staat .Issesimpel !