ro
door rob42 Nov 21, 2011 om 22:25
Auto & vervoer

Mediamarkt geef mij ongelijk

ik heb in het verleden verschillende camera,s gekocht bij de mediamarkt helaas moest ik die omruilen omdat ik een 2dehands camera trof tot mij spijt :( dat ging zo een tijdje door, zo erg dat ik laatst een camera had van bijna 1200 euro, het matglas was zwaar beschadigd.
de service van de mediamarkt is zwaar ............ ik zal het maar
niet invullen ander word ik weer kwaad ik word gewoon als een beest behandeld en niet als een klant.
dat ben ik nu beu,er waren meer mensen die niet tevreden waren.
het gaat over de mediamarkt in breda.

ik hoop dat jullie iets kunnen doen voor mij.

1719 5 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Nov 21, 2011 om 22:48
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Wat moeten wij doen dan, dit is een vraag&antwoord rubriek van een openbaar forum.

Wil je rechtstreeks contact met Kassa gebruik dan de contactbutton onder aan deze pagina.

Misschien gevalletje belbus :-)

henson
door henson - Nov 21, 2011 om 22:58
338 Antwoorden / 36 Vragen

Even ter verduidelijking: je hebt in het verleden verscheidene camera's bij MediaMarkt gekocht die achteraf niet nieuw maar tweedehands bleken te zijn??
Mijn wedervraag is dan: waarom blijf je dan toch naar die winkel gaan.....en als je dan toch persé daar een camera wilt kopen.....waarom vraag je dan niet naar een toestel in ongeopende verpakking?
Heb in een ver, ver verleden zoiets ook een keer meegemaakt en er direct de volgende les uit getrokken: ik koop alleen nog dergelijke toestellen in ongeopende fabrieksverpakking, zelfs bij thuisbezorging vertel ik er duidelijk bij dat ik het toestel niet accepteer als de fabriekstape is verbroken. Heb sindsdien nooit meer tweedehandsspul ontvangen.
Veel merken hebben tape met de merknaam erop of ronde, sterke plaktapes....goed kijken of deze zijn verbroken en zo ja, dan een andere verpakking nemen waarbij dit niet het geval is.

dobby
door dobby - Nov 21, 2011 om 23:29
749 Antwoorden / 1 Vragen

Tsja... maar ja.. je wilt blijkbaar nu eenmaal eerst rustig je product uit kunnen proberen, en als het niet bevalt terug kunnen brengen met geld retour, en je wilt ook nog "de laagste prijs" betalen.. op zich niets mis mee, maar dan kom je dus b.v. wel bij de MediaMarkt (en consorten) uit... andere mensen willen ook hun product uitproberen en weer terugbrengen.. en als je dat combineert met de lage prijzen - tsja.. dan loop je dus het risico dat je een verder volledig nieuw product, wat alleen maar 2 dagen ofzo uitgeprobeert is door iemand anders, verkocht krijgt..

Dat is nu eenmaal de manier waarop deze constructie draait en mogelijk is.. het kan wel anders.. maar dan onder andere voorwaarden of andere prijzen..

Overigens - er bestaat momenteel niet zoiets als "de laagste prijs" in deze market.. hooguit gekoppeld aan een zeer klein tijds-fragment.. als je weet wat je zoekt is er zo goed als zeker "een lagere prijs dan je nu hebt" (waar dan ook) te vinden... zeker als je niet iets binnen een zeer korte periode wilt hebben..

godefrieda
door godefrieda - Nov 22, 2011 om 02:11
195 Antwoorden / 12 Vragen

Op grond van dergelijke ervaringen van anderen koop ik nimmer bij de Mediamarkt noch bij dochter Saturn!

Ik kocht mijn laptop afgelopen week bij Paradigit; als deze laptop bij de Mediamarkt c.q. Saturn € 100,00 goedkoper zou zijn, dan zou ik nog niet bij deze het kopen.

Mediamarkt noemt het een incident doch het is schering en inslag aan de orde bij Medimarkt!

peer007
door peer007 - Nov 24, 2011 om 10:55
52 Antwoorden / 10 Vragen

Beste,

Dit antwoord is voor iedereen,,,,,,,,,,,,,,,,,,
gaat niet meer naar naar die mediamarkt , wees verstandig
gaat naar een echte winkel toe, waar ze wel weten waar ze over praten
als dit met z:n afspreken zijn deze bedrijven te dode opgeschreven

groet,