ro
door rob42 Nov 21, 2011 om 22:25
Auto & vervoer

Mediamarkt geef mij ongelijk

ik heb in het verleden verschillende camera,s gekocht bij de mediamarkt helaas moest ik die omruilen omdat ik een 2dehands camera trof tot mij spijt :( dat ging zo een tijdje door, zo erg dat ik laatst een camera had van bijna 1200 euro, het matglas was zwaar beschadigd.
de service van de mediamarkt is zwaar ............ ik zal het maar
niet invullen ander word ik weer kwaad ik word gewoon als een beest behandeld en niet als een klant.
dat ben ik nu beu,er waren meer mensen die niet tevreden waren.
het gaat over de mediamarkt in breda.





ik hoop dat jullie iets kunnen doen voor mij.

1719 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sonjaatje
door sonjaatje - Nov 21, 2011 om 22:48
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat moeten wij doen dan, dit is een vraag&antwoord rubriek van een openbaar forum.

Wil je rechtstreeks contact met Kassa gebruik dan de contactbutton onder aan deze pagina.

Misschien gevalletje belbus :-)

henson
door henson - Nov 21, 2011 om 22:58
338 Antwoorden / 36 Vragen
0


Even ter verduidelijking: je hebt in het verleden verscheidene camera's bij MediaMarkt gekocht die achteraf niet nieuw maar tweedehands bleken te zijn??
Mijn wedervraag is dan: waarom blijf je dan toch naar die winkel gaan.....en als je dan toch persé daar een camera wilt kopen.....waarom vraag je dan niet naar een toestel in ongeopende verpakking?
Heb in een ver, ver verleden zoiets ook een keer meegemaakt en er direct de volgende les uit getrokken: ik koop alleen nog dergelijke toestellen in ongeopende fabrieksverpakking, zelfs bij thuisbezorging vertel ik er duidelijk bij dat ik het toestel niet accepteer als de fabriekstape is verbroken. Heb sindsdien nooit meer tweedehandsspul ontvangen.
Veel merken hebben tape met de merknaam erop of ronde, sterke plaktapes....goed kijken of deze zijn verbroken en zo ja, dan een andere verpakking nemen waarbij dit niet het geval is.

dobby
door dobby - Nov 21, 2011 om 23:29
749 Antwoorden / 1 Vragen
0

Tsja... maar ja.. je wilt blijkbaar nu eenmaal eerst rustig je product uit kunnen proberen, en als het niet bevalt terug kunnen brengen met geld retour, en je wilt ook nog "de laagste prijs" betalen.. op zich niets mis mee, maar dan kom je dus b.v. wel bij de MediaMarkt (en consorten) uit... andere mensen willen ook hun product uitproberen en weer terugbrengen.. en als je dat combineert met de lage prijzen - tsja.. dan loop je dus het risico dat je een verder volledig nieuw product, wat alleen maar 2 dagen ofzo uitgeprobeert is door iemand anders, verkocht krijgt..

Dat is nu eenmaal de manier waarop deze constructie draait en mogelijk is.. het kan wel anders.. maar dan onder andere voorwaarden of andere prijzen..

Overigens - er bestaat momenteel niet zoiets als "de laagste prijs" in deze market.. hooguit gekoppeld aan een zeer klein tijds-fragment.. als je weet wat je zoekt is er zo goed als zeker "een lagere prijs dan je nu hebt" (waar dan ook) te vinden... zeker als je niet iets binnen een zeer korte periode wilt hebben..

godefrieda
door godefrieda - Nov 22, 2011 om 02:11
195 Antwoorden / 12 Vragen
0

Op grond van dergelijke ervaringen van anderen koop ik nimmer bij de Mediamarkt noch bij dochter Saturn!

Ik kocht mijn laptop afgelopen week bij Paradigit; als deze laptop bij de Mediamarkt c.q. Saturn € 100,00 goedkoper zou zijn, dan zou ik nog niet bij deze het kopen.

Mediamarkt noemt het een incident doch het is schering en inslag aan de orde bij Medimarkt!

peer007
door peer007 - Nov 24, 2011 om 10:55
52 Antwoorden / 10 Vragen
0

Beste,

Dit antwoord is voor iedereen,,,,,,,,,,,,,,,,,,
gaat niet meer naar naar die mediamarkt , wees verstandig
gaat naar een echte winkel toe, waar ze wel weten waar ze over praten
als dit met z:n afspreken zijn deze bedrijven te dode opgeschreven



groet,

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer