Mediamarkt geef mij ongelijk
ik heb in het verleden verschillende camera,s gekocht bij de mediamarkt helaas moest ik die omruilen omdat ik een 2dehands camera trof tot mij spijt :( dat ging zo een tijdje door, zo erg dat ik laatst een camera had van bijna 1200 euro, het matglas was zwaar beschadigd.
de service van de mediamarkt is zwaar ............ ik zal het maar
niet invullen ander word ik weer kwaad ik word gewoon als een beest behandeld en niet als een klant.
dat ben ik nu beu,er waren meer mensen die niet tevreden waren.
het gaat over de mediamarkt in breda.
ik hoop dat jullie iets kunnen doen voor mij.
Wat moeten wij doen dan, dit is een vraag&antwoord rubriek van een openbaar forum.
Wil je rechtstreeks contact met Kassa gebruik dan de contactbutton onder aan deze pagina.
Misschien gevalletje belbus :-)
Even ter verduidelijking: je hebt in het verleden verscheidene camera's bij MediaMarkt gekocht die achteraf niet nieuw maar tweedehands bleken te zijn??
Mijn wedervraag is dan: waarom blijf je dan toch naar die winkel gaan.....en als je dan toch persé daar een camera wilt kopen.....waarom vraag je dan niet naar een toestel in ongeopende verpakking?
Heb in een ver, ver verleden zoiets ook een keer meegemaakt en er direct de volgende les uit getrokken: ik koop alleen nog dergelijke toestellen in ongeopende fabrieksverpakking, zelfs bij thuisbezorging vertel ik er duidelijk bij dat ik het toestel niet accepteer als de fabriekstape is verbroken. Heb sindsdien nooit meer tweedehandsspul ontvangen.
Veel merken hebben tape met de merknaam erop of ronde, sterke plaktapes....goed kijken of deze zijn verbroken en zo ja, dan een andere verpakking nemen waarbij dit niet het geval is.
Tsja... maar ja.. je wilt blijkbaar nu eenmaal eerst rustig je product uit kunnen proberen, en als het niet bevalt terug kunnen brengen met geld retour, en je wilt ook nog "de laagste prijs" betalen.. op zich niets mis mee, maar dan kom je dus b.v. wel bij de MediaMarkt (en consorten) uit... andere mensen willen ook hun product uitproberen en weer terugbrengen.. en als je dat combineert met de lage prijzen - tsja.. dan loop je dus het risico dat je een verder volledig nieuw product, wat alleen maar 2 dagen ofzo uitgeprobeert is door iemand anders, verkocht krijgt..
Dat is nu eenmaal de manier waarop deze constructie draait en mogelijk is.. het kan wel anders.. maar dan onder andere voorwaarden of andere prijzen..
Overigens - er bestaat momenteel niet zoiets als "de laagste prijs" in deze market.. hooguit gekoppeld aan een zeer klein tijds-fragment.. als je weet wat je zoekt is er zo goed als zeker "een lagere prijs dan je nu hebt" (waar dan ook) te vinden... zeker als je niet iets binnen een zeer korte periode wilt hebben..
Op grond van dergelijke ervaringen van anderen koop ik nimmer bij de Mediamarkt noch bij dochter Saturn!
Ik kocht mijn laptop afgelopen week bij Paradigit; als deze laptop bij de Mediamarkt c.q. Saturn € 100,00 goedkoper zou zijn, dan zou ik nog niet bij deze het kopen.
Mediamarkt noemt het een incident doch het is schering en inslag aan de orde bij Medimarkt!
Beste,
Dit antwoord is voor iedereen,,,,,,,,,,,,,,,,,,
gaat niet meer naar naar die mediamarkt , wees verstandig
gaat naar een echte winkel toe, waar ze wel weten waar ze over praten
als dit met z:n afspreken zijn deze bedrijven te dode opgeschreven
groet,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer