gt
door gteunissen7 Mar 19, 2012 om 15:14
Auto & vervoer

OV Jaarkaart

Beste Mensen
Ik heb samen met mijn vrouw twee formulieren met pas foto in een enveloppe op gestuurd .
Mijn vrouw heeft hem wel gekregen en ik niet
Ze geven het volgende als reden op dat er geen twee aanvragen in een enveloppe mag
En mijn gegevens met foto krijg ik ook niet terug
Deze man dacht dat ze vernietig zouden worden wat ik betwijfel
Kan dit zomaar ?
MVG Teunissen

976 10 Rapporteer

eva369
door eva369 - Mar 19, 2012 om 16:33
308 Antwoorden / 2 Vragen

wat staat er in de algemene voorwaarden?

getty
door getty - Mar 19, 2012 om 17:59
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Bedoelt u een gewone op naam gestelde ov chipkaart, of een echte ov jaarkaart bij de NS?

gt
door gteunissen7 - Mar 20, 2012 om 13:33
6 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=eva369 schreef op maandag 19 mrt 2012, 16:33]wat staat er in de algemene voorwaarden?
Kan hier over niets vinden

gt
door gteunissen7 - Mar 20, 2012 om 13:35
6 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=getty schreef op maandag 19 mrt 2012, 17:59]Bedoelt u een gewone op naam gestelde ov chipkaart, of een echte ov jaarkaart bij de NS?
Ja een gewone op naam gestelde OV Chipkaart

di
door diemenees - Mar 22, 2012 om 13:50
196 Antwoorden / 15 Vragen

zoals U zelf hebt gemerkt kan dit zomaar, ja.
U moet helemaal niets veronderstellen in deze tijd-dat zijn geheel geautomatiseerde processen-als niet alles tot precies in de puntjes is zoals zij willen dat het is, gaat het mis. u mag bli zijn dat ze het nog toestaan om zomaar de post te gebruiken-via internet en downloaden!

edrick3
door edrick3 - Mar 22, 2012 om 14:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo g.teunissen7,

Heb de redactie gevraagd om je mailadres te verwijderen.
Dit is een openbaar forum.
Denk niet dat je een liefhebber van spam bent.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Mar 22, 2012 om 14:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gteunissen7,

Het lijkt me dat er gewoon iets goed fout gegaan is.
Onzin dat er geen 2 aanvraagformulieren in één envelop zouden kunnen.
Er is gewoon iemand slordig geweest.
Zou nog maar eens een klacht/vraag indienen via het Contactformulier.
Het zal wel een nieuwe aanvraag worden denk ik zo.
Vraag om vergoeding van de pasfoto-kosten.

Suc6

gt
door gteunissen7 - Mar 22, 2012 om 15:31
6 Antwoorden / 3 Vragen

Hartelijk bedankt heb ik zo juist gedaan
MVG Teunissen[

Het lijkt me dat er gewoon iets goed fout gegaan is.
Onzin dat er geen 2 aanvraagformulieren in één envelop zouden kunnen.
Er is gewoon iemand slordig geweest.
Zou nog maar eens een klacht/vraag indienen via het Contactformulier.
Het zal wel een nieuwe aanvraag worden denk ik zo.
Vraag om vergoeding van de pasfoto-kosten.

Suc6

gt
door gteunissen7 - Mar 22, 2012 om 15:32
6 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt

edrick3
door edrick3 - Mar 22, 2012 om 15:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gteunissen7,

Ter info:
Als je op de 'Quote deze reactie' klikt moet je er daarna voor zorgen dat de cursor er onder komt te staan, waarna je je reactie kunt plaatsen.

Met vr.gr.