ma
door marjaluth Feb 7, 2014 om 22:01
Auto & vervoer

Printer kopen

Welke printer kan ik het beste kopen zodat ik ook van mijn tablet af kan kopieren

8439 25 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 7, 2014 om 22:04
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Bedoelt u dat u vanaf uw tablet wilt kunnen printen of iets scannen via de (3 in 1) printer naar uw tablet?

ma
door marjaluth - Feb 7, 2014 om 22:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja,dat is de bedoeling.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 7, 2014 om 22:19
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Vanaf de tablet naar de PC sturen en met de huidige printer printen.

aurora1
door aurora1 - Feb 7, 2014 om 22:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat voor tablet heeft u, is het een i-Pad?

ma
door marjaluth - Feb 7, 2014 om 22:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn oude printer is kapot,dus ik moet een nieuwe kopen.

zoekster
door zoekster - Feb 7, 2014 om 22:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Lees in ieder geval dit
KLIK

Dan maar eens kijken op kieskeurig.nl wat andere gebruikers er over zeggen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel je er voor uit wilt geven.

Als je lid bent van de consumentenbond, kun je hun printervergelijker bekijken, met alle specificaties. Ik ben dat niet. Misschien heb je vrienden, familie of bekenden die dat wel zijn.

tot15karakters
door tot15karakters - Feb 7, 2014 om 23:01
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Wil je Wifi gebruiken met de kans dat de printer van de buren hetzelfde afdrukt...

Ik heb dit meegemaakt, vlak na uitpakken gelijk een foto van hun Poes op mijn nieuwe.....
Als je een verloopsnoer van Mini of Micro USB en dat op de printer kabel zet kan elke printer het aan, maakt niet uit welk apparaat.

Belangrijker is hoeveel je print jaarlijks.
De inhoud Cartridge en de kosten hiervan... dus kijk bij leuke aanbieding gelijk of er ergens een inhoud op staat....
En zijn die voldoende overal verkrijgbaar want niet elke Cartridge is goed verkrijgbaar en ik moest online bestellen....

Gelukkig nu een C.I.S.S. geplaatst of beter bekend als inkt fles naar de printer met slang dus Continu Inkt Systeem, kost wel wat maar nu kan ik met liter flessen bijvullen en kom aardig in de buurt van de Kleuren Laser printers....
Kosten goedkoper en afdruk prima, zowel normaal als foto papier.

audb
door audb - Feb 14, 2014 om 11:15
1668 Antwoorden / 5 Vragen

In het algemeen hebben de nieuwere printer al wifi en kan ook direct werken met een ipad of een tablet met wifi.
Maar om goedkoop te kunnen printen doet u er goed aan om een printer te kopen die in de grote inkt patronen heeft.
Mocht graag goede foto`s willen uitprinten dan is het verstandiger om een foto/photo printer te nemen.
Deze zijn duurder maar geeft wel een stuk betere resultaat,

fr
door freetimer38 - Feb 14, 2014 om 11:28
7 Antwoorden / 1 Vragen

Als je een Samsung tablet hebt moet je ook een Samsung printer aanschaffen, anders werkt het niet.

ik
door ikke en ikke - Feb 14, 2014 om 11:47
13 Antwoorden / 1 Vragen

Een printer Kijk eerst welke types aan jou eisen voldoen. Druk je veel foto's af neem dan een die daar op gebaseerd zijn . Druk je alleen tekst dan heb je aan een goedkopere al voldoende. Kijk ook naar de Inkt welke gebruikt worden , Zijn er goede alternatieven voor de merk inkt . Hoe meer kleur je gebruikt hoe beter het is om zo veel mogelijk kleur patronen te hebben.
Heb je een keus gemaakt kijk dan op de site's van van de vergelijk pagina's .
Op deze manier ben ik voor mijn eisen (gemiddeld gebruik maar ook foto's maar geen cd of dvd hoezen)
Op een Brother DCP J315 w gekomen. Welke ik gekocht heb bij Handy man voor € 69
Deze print vanaf de mobieltjes . i pad en de verschillende laptop's . Mijn buurmensen zien deze printer nog geen eens daar die in een beveiligd netwerk is geinstalleerd . De 4 verschillende inkt patronen kan ik los kopen . de vervangers van Kruidvat Handy man marskramer werken uitstekend . Deze printer staat ongeveer nu al twee jaar bij mij thuis en werkt nog steeds naar volle tevredenheid .Zijn dagelijkse produktie is 1 a 11/2 uur Met mijn patronen doe ik ongeveer drie maanden .

la
door laceladie - Feb 14, 2014 om 12:04
4 Antwoorden / 1 Vragen

Belangrijker dan de printer is de prijs van de inkt. Ik gebruik al een tijdje een Brother LC 985 met wifi en ik kan met mijn Samsung Galaxy tab 3 printen. Je moet wel bij de website van Brother een app-je ophalen. De inkt is betaalbaar. Zoek maar op het internet.

tr
door trofaiac - Feb 14, 2014 om 12:32
57 Antwoorden / 4 Vragen

Ik gebruik naar volle tevredenheid een HP Photosmart Premium printer. Printen vanaf i-pad daar naar toe geeft geen problemen.

pi
door pieterwolters - Feb 14, 2014 om 14:21
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op vrijdag 7 feb 2014, 23:01]Wil je Wifi gebruiken met de kans dat de printer van de buren hetzelfde afdrukt...

Dan zit jij op het wifi netwerk van je buren, of de buren hebben hun printer op jouw wifi netwerk zitten. Als je het goed hebt geconfigureerd kan je niet zomaar op een ander netwerk printen.

pi
door pieterwolters - Feb 14, 2014 om 14:25
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=freetimer38 schreef op vrijdag 14 feb 2014, 11:28]Als je een Samsung tablet hebt moet je ook een Samsung printer aanschaffen, anders werkt het niet.

Het Android OS bevat volgens mij geen standaard printoptie, dus waarschijnlijk heb je alleen aan Samsung printer app geinstalleerd. Als je een andere printer app installeert kan je op alle merken printers printen.

ru
door rurijk - Feb 14, 2014 om 15:41
11 Antwoorden / 7 Vragen

heet toevallig laats een HP ENVy 4500-e-all i-in-one printer gekocht geschiet voor iPhone & Tablets.Mogelijk iets

Em
door Emmap - Feb 14, 2014 om 15:48
162 Antwoorden / 8 Vragen

Je geeft niet veel informatie om een concreet advies te kunnen geven, daarom kan je misschien terecht bij de gewone gids (of nog veter de digitaalgids vlgs mij was het de laatste van jan. 2014 )van de consumentenbond, of zelf of via een lid die kan inloggen op de site, eens lezen wat zij schrijven over printers.
Onderscheid van inkjet en laserprinters, mn. toegespitst op de inktkosten en of je vnl. zwart-wit tekst of ook kleurendocumenten dan wel kleurenfoto's wilt printen. En hoeveel / hoevaak je wilt printen, ook i.r.t. de inktkosten.
Het is soms aantrekkelijker een wat duurdere printer (in aanschafkosten) te nemen, omdat de inktkosten van goedkope printers wel eens onverwacht hoog kunnen uitvallen.

Een andere goede website is die van hardware punt nl

Veel succes!

Em
door Emmap - Feb 14, 2014 om 15:49
162 Antwoorden / 8 Vragen

BTW Hoezo komt deze vraag in de rubriek Auto en Vervoer ;-) ?
Maar evengoed graag beantwoord, hoor.

eclipse
door eclipse - Feb 14, 2014 om 15:50
1561 Antwoorden / 370 Vragen

hp photosmart 5520 , wifi, usb, pikt alle mobiels op wat je maar wilt, cartridges zijn merkloos te verkrijgen. maar ik zou toch op kieskeurig oid kijken naar voorkeur, e.d. sccs. denk hierbij vooral aan de kosten cartridge.

aurora1
door aurora1 - Feb 14, 2014 om 16:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Goede tip om in de gids van de Consumentenbond te kijken, vooral bij tests over (hoeveel % meer) inktgebruik bij weinig printen er is (van 40% tot 420%), en welke printers blijven printen als 1 cartridge leeg is.
Ben je geen lid dan zijn de gidsen bij de bibliotheek doorgaans in te zien.

ndirkx
door ndirkx - Feb 14, 2014 om 17:17
11 Antwoorden / 14 Vragen

Het is niet altijd nodig om bij een Samsung tablet een Samsung printer aan te schaffen. Ik zelf heb een Samsung Tab2 10.1 en een Canon MG5250 Inktjet printer. Met de App "Pixma print" kan ik rechtstreeks van tablet naar printer en de resultaten zijn prima! Dus even zoeken in je appstore, misschien staat er ook wel een app voor andere merken printers.

veel succes!

lu
door lucyl - Feb 14, 2014 om 19:02
18 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb een Epson xp205 3 in een inkjet officeprinter en ik heb er € 55.00 voor betaald ,
Is voordelig in inkt 4 aparte vullingen is 1 kleur op hoef je niet alle kleuren te vervangen,had voorheen een hp maar die was zo duur aan inkt dat ik een nieuwe heb gekocht,deze print heel goed met de iPad

zoekster
door zoekster - Feb 14, 2014 om 20:43
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=lucyl schreef op vrijdag 14 feb 2014, 19:02]Ik heb een Epson xp205 3 in een inkjet officeprinter en ik heb er € 55.00 voor betaald ,
Is voordelig in inkt 4 aparte vullingen is 1 kleur op hoef je niet alle kleuren te vervangen,had voorheen een hp maar die was zo duur aan inkt dat ik een nieuwe heb gekocht,deze print heel goed met de iPad
Heeft anders niet zulke goede beoordelingen en is nu voor 69 euro te koop.

klik HIER

tolsma1945
door tolsma1945 - Feb 14, 2014 om 22:29
229 Antwoorden / 6 Vragen

Freetiimer.38
Als je er geen verstand van hebt ,kan je beter zwijgen,wat een onzin.

do
door don-chriz - Feb 15, 2014 om 08:34
26 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zelf heb al enige tijd een Brother printer staan, die ik gekocht heb bij "Handyman" Het is echt een top printer en de inkt is bovendien super goedkoop in vergelijking met andere merken . Alles in huis ( laptop, pc en telefoon) is draadloos gekoppeld aan de printer.

sh
door shine - Feb 15, 2014 om 09:34
107 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik wilde 3/4 jaar geleden overstappen van een deskjet printer naar een netwerkprinter. Het is de Brother MFC-J6510DW geworden. Nieuw Gekocht voor €130,00.
Alles wat in mijn -wifi- netwerk hangt kan gebruik maken van deze printer. Van computer, iPad en mijn htc mobieltje.
Daarnaast is de printer een geweldige scanner, kopieerder en kun je hem inzetten als fax apparaat.kortom, multi gebruiks toepassingen.

http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/computers/all-in-one-printers/brother/mfc-j6510dw

Dit apparaat bevalt mij goed. Meer dan goed.