door willy13 Jan 1, 2015 om 12:24
Auto & vervoer

R-Link updates kaarten

Weet iemand een goedkope manier om de actuele kaarten van R-link navigatie te krijgen.
Wil ik het via MyRenault krijgen dan kost dit iedere 3 maanden 99 euro.Er komen namelijk 4 updates per jaar uit en de enige manier om deze te krijgen is een nieuwe kaart te kopen.
Over de overige kosten om het R-Link systeem werkend te houden zullen we het nog niet hebben.

35000 4 Rapporteer

costnix
door costnix - Jan 1, 2015 om 12:42
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De enige gratis kaarten, die ik ken zijn bestemd voor Garmin GPS. Wilt u een kojkje nemen, ga dan hier naar toe.

ro
door ron530 - Jan 1, 2015 om 13:45
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Er is geen goedkopere manier of u moet het illegale download circuit in duiken. Het lijkt mij vrij stug dat de kaart elke 3 maanden ge update dient te worden want zoveel veranderd er binnen het wegennet niet.

macwouter
door macwouter - Jan 1, 2015 om 20:16
825 Antwoorden / 9 Vragen

Alweer een goed voorbeeld hoe TomTom een samenwerking aan gaat met Renault om de klant op een walgelijke en bederfelijke manier een poot proberen uit te trekken. Ze moeten maar nog meer klagen dat ze de concurrentie niet meer aankunnen. TomTom lijdt veel verlies en dat moet de klant gewoon betalen. Op deze site kun je lezen hoe je de TomTom GRATIS uptodate kunt houden en zo doe ik het al jaren.

pi
door pieterwolters - Jan 2, 2015 om 10:22
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=macwouter schreef op donderdag 1 jan 2015, 20:16]Alweer een goed voorbeeld hoe TomTom een samenwerking aan gaat met Renault om de klant op een walgelijke en bederfelijke manier een poot proberen uit te trekken.

Jij werkt wel gratis neem ik aan.