ma
door marijke1953 Mar 8, 2014 om 20:18
Auto & vervoer

SP?

Stemt u op de SP bij de gemeenteraadsverkiezingen? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet?

551 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 8, 2014 om 20:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

WT heeft dat met tweedehands van doen?

door 14peter - Mar 9, 2014 om 00:18
567 Antwoorden / 2 Vragen

N E E N, maar die discussie mogen we hier niet voeren is afgelopen week al eerder gebleken. Komt omdat de SP ook niet zo'n fraaie partij is.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 9, 2014 om 00:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U heeft zeker de voorwaarden en de regels van dit forum niet gelezen. Zou ik toch even doen.

ge
door gerboe - Mar 9, 2014 om 11:11
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=14peter schreef op zondag 9 mrt 2014, 00:18]... Komt omdat de SP ook niet zo'n fraaie partij is.

En waar is de toelichting bij dit geroeptoeter?

En het antwoord op de vraag: Nee, ik stem niet op de SP want dat kan in mijn gemeente niet...

tot15karakters
door tot15karakters - Mar 9, 2014 om 11:45
2189 Antwoorden / 14 Vragen

De SP zit niet op dit soort berichten te wachten, net als alle anderen....

En plaatselijk zullen bij elke partij wel eens foute personen in de raad hebben zitten helaas.
De VVD heeft afgelopen periode diverse namen in de media gehad dus maar net waar je woonde en wat je wilde lezen.
Ook de PvdA wethouder ging de fout in met Uitkeringen wegens vergeten komma dus 100X....

Ja zo kun je bij elke partij wel iets vinden.
Verder mag dit maandag wel verwijderd worden want alleen als je over alle partijen een vraag zou stellen en bij gemeenteraad kun je de plaatselijke niet meenemen dus alleen bij landelijke want zelfs in de provincie kan een partij voorkomen die niet landelijke dekking heeft....

door 14peter - Mar 9, 2014 om 15:02
567 Antwoorden / 2 Vragen

Gerboe, de toelichting stond vorige week al op dit forum, maar nogmaals, die discussie mogen we hier niet voeren. Volgende keer iets minder selectief quoten svp.

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2014 om 15:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat is uw volgende vraag?

Stemt u op de VVD, PVDA, PVVV enzovoort, zo ja waarom, zo nee, waarom niet?

ge
door gerboe - Mar 9, 2014 om 16:00
806 Antwoorden / 0 Vragen

@14peter: u zwengelt zelf de discussie aan met een tamelijk ongenuanceerde uitspraak die hier niet toegelicht wordt. Of u eerder op dit forum iets of niets over een onderwerp hebt geuit weet ik natuurlijk niet. Herhaal het dan even, dan is het duidelijker. Ik quote niet selectief want ik moet het doen met wat hier staat.

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2014 om 19:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@14peter

Och heden, nu hebt u de mail van Kassa vermeld. Dat is streng verboden, dus morgen zult u wel een reprimande krijgen.

pi
door pieterwolters - Mar 9, 2014 om 19:51
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik stem niet op de SP omdat die bij mij in de gemeente absurde ideeën heeft. Voorbeeld: ze willen geld investeren in reclameborden met toeristische informatie langs de snelwegen (gericht op automobilisten dus) en tegelijkertijd willen ze het centrum van de stad alleen maar voor bewoners toegankelijk maken (met de auto). Buiten het feit dat het niet zo gastvrij is, vergeten ze voor het gemaak ook maar even dat er een aantal particuliere parkeergarages zijn (P1, Apcoa) die door zo'n beleid de deuren kunnen sluiten. En ze hebben geen idee hoe ze die bedrijven willen uitkopen. Je hebt het wel over miljoenen die je als gemeente even moet ophoesten voor dat soort zaken, en waar geen enkele inkomsten tegenover staan.

Verder willen ze gratis openbaar vervoer voor iedereen onder de 18.

Partijen die zo amateuristisch bezig zijn, kunnen het beste nog maar een paar jaar op het reservebankje zitten.

En dan heb ik het nog geeneens over het stelselmatig negeren van Nee-Nee stickers op de brievenbus.

door 14peter - Mar 9, 2014 om 20:03
567 Antwoorden / 2 Vragen

@Tijger, dat zou best kunnen. Wat dat soort dingen betreft heb ik vaak genoeg het idee dat mensen in landen als Noord Korea nog meer vrijheid hebben hun standpunten kenbaar te maken.

aurora1
door aurora1 - Mar 9, 2014 om 23:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens wat voor discussies deze persoon start of wat voor reacties ze geeft bij Vraag en Beantwoord, sinds september vorig jaar overigens. Daar reageer je toch niet op? Ze verveelt zich vermoedelijk enorm, krijgt niet genoeg aandacht, gooit iets op het forum en leunt achterover.

Redacteur
door Redacteur - Mar 10, 2014 om 09:35
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Dit topic betreft geen consumentenkwestie. Daarom sluiten we de discussie.

De redactie