Vervangen persoonlijke ov chip
Dank u wel voor uw pasfoto. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. U ontvangt uw nieuwe OV-chipkaart binnen enkele dagen per post thuis.
Hallo KeesBakels ,
Vreemd vind ik dat u een abonnement heeft bij de NS en een kaart zolang duurt ., normaal kan NS de kaart zelf naar u opsturen binnen 10 dagen .
Contact via Twitter / of Chat , / of klacht indienen .
klik op de rode regel
http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Geen emotionele uitbarstingen en/of scheldpartijen.
Alleen deze reactie mijnerzijds: groot compliment voor deze TS, Kees Bakels. Top!
Dank voor beide reacties.
Als ik op de link klik komt daar de volgende tekst naar boven:
Helaas hebben wij op dit moment een achterstand in de verwerking van e-mails en brieven. Onze excuses hiervoor.
Ik vrees dat dat dus niet opschiet omdat de kaart inmiddels verlopen is.
Misschien moeten ze de tekst: wij staan dag en nacht voor u klaar nog eens evalueren.
Dan maar eens proberen te twitteren.............
M.vr.gr. Kees
@KeesBakels ,
U kunt ook een chat starten , laat duidelijk weten dat uw kaart is verlopen en u geen gebruik kunt maken van uw abonnement .
Wat ook nog eens kan helpen , ga naar een station bij u in de buurt vraag informatie aan de balie .
Destijds heb ik mijn persoonlijke ov-chipkaart via internet vernieuwd. Kan dat niet meer?
https://www.ov-chipkaart.nl/vragen-en-antwoorden/mijn-persoonlijke-ov-chipkaart-is-bijna-verlopen.-wat-moet-ik-doen.htm
Sjoppie: Dat geprobeerd, maar eerst moest nog een activatiecode per post verzonden worden.
Deze kwam verrassend snel.
Nu de kaart opnieuw aangevraagd, deze zal binnen 3 werkdagen verzonden worden.
Overigens was de eerste aanvraag ook via internet gedaan, bij de NS. Toen ook toezegging van verzending maar helaas, zie boven.
Eens kijken of hij deze keer wel komt............
Ik ben ook nog bij een station aan de balie geweest, dat had ik ook kunnen laten. Veel medeleven maar helaas kunnen wij niets doen.
Wordt vervolgd.
M.vr.gr. Kees.
Klopt, bij de balie kunnen ze je alleen doorverwijzen naar de klantenservice. Werkelijk geen idee wat die mensen daar dan nog doen.
@Kees, hopelijk gaat het nu lukken want dit duurt veel te lang.
Vr,gr.
Uw NS abonnement(en) en eventuele andere reisproducten staan hier reeds op. U kunt dus direct reizen met uw nieuwe OV-chipkaart.
We staan dag en nacht voor u klaar (maar niet heus.)
Sterk het advies om in ieder geval -tijdelijk- geen treinkaartjes te gaan kopen, maak een afdruk van je abonnement en laat dit aan de conducteur zien. Beter kun je 'n boete krijgen dan dat je geld voorschiet dat je nooit meer terug gaat zien.
Het is dat NS monopolist is, anders was die toko al lang failliet geweest, extreme prijzen 0,0 service, alhoewel Timo Huges dat waarschijnlijk toch voor elkaar gekregen had, was hem in Aalsmeer ook bijna gelukt.
Goed nieuws! De kaart zojuist ontvangen! Dat is dan wel weer snel.
Dank aan allen die gereageerd hebben.
M.vr.gr. Kees
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer