kl
door klusman Nov 20, 2013 om 12:33
Computers & telefonie

Aanspraak maken op garantie ASUS

Ongeveer twee jaar terug heb ik bij de web-winkel Digitique in Zutphen een ASUS-moederbord gekocht met 3 jaar garantie.
Sinds juli j.l. is deze defect. Sinds dat moment probeer ik dit ding gerepareerd te krijgen.
Hiervoor heb ik een RMAnr. nodig. Echter het bedrijf Digitique geeft niet thuis. Ze zijn niet bereikbaar. Zowel telefonisch als per e-mail.
Ik heb, ook al in juli contact opgenomen met ASUS, maar die weigert te repareren, omdat het via de leverancier moet.
Wat kan ik ondernemen?

771 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 20, 2013 om 12:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo klusman,

Je moet inderdaad bij de verkoper zijn.

Digitique
Marspoortstraat 24
7201 JC ZUTPHEN
Telefoon: 0575-540111 (door wijziging openingstijden nauwelijks bereikbaar)
Telefax: 0575-548615

U kunt uw vragen per e-mail naar de volgende e-mail adressen sturen:

Voor al uw vragen en opmerkingen over de aanschaf, beschikbaarheid en prijzen van producten en systemen:
verkoop@digitique.nl

Voor al uw technische vragen over onze produkten:
support@digitique.nl

Voor al uw administratieve vragen:
boekhouding@digitique.nl

Voor al uw vragen over RMA, defect of verkeerd geleverde artikelen of over uw lopende RMA's:
rma@digitique.nl

Suc6

kl
door klusman - Nov 20, 2013 om 13:34
91 Antwoorden / 9 Vragen
0

Beste Edrick3

Dit verhaaltje had ik ook al op hun website gelezen.
Maar ze reageren nergens op. de mails worden gewoon "undelivered" teruggezonden.

Klusman

Cookies
door Cookies - Nov 20, 2013 om 19:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Zo te zien, is de vogel gevlogen. KLIK

sw
door swat1500 - Nov 20, 2013 om 20:31
3795 Antwoorden / 0 Vragen
0

Even checken bij de kamer van koophandel of het bedrijf nog bestaat.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer