Abb telfort
heb niet zolang geleden een abb genomen bij telfort voor innternet 20 mb voor 19.95€+ gratis bellen via internet voor 9.95€, nu gaat telfort ineens de tarieven verhogen door de inflatie beweert telfort, kan telfort zomaar opslaan? zie de brief hieronder
Hierbij willen wij u informeren over een aantal wijzigingen in onze tarieven.
Wijziging abonnementstarief Telfort internet
Met ingang van 1 juni 2009 wordt het tarief van uw internetabonnement met 2,5% verhoogd in verband met inflatie. Op dit moment betaalt u € 19,95 per maand voor uw abonnement Telfort internet 20 Mb. Vanaf 1 juni 2009 wordt dat
€ 20,45 per maand. U vindt de tariefswijziging voor het eerst terug op de factuur voor de maand juni die u ontvangt in mei 2009.
Meer informatie hierover vindt u op onze online klantenservice.
Wijziging gesprekstarieven Telfort vast bellen
Daarnaast wijzigen de gesprekstarieven voor Telfort vast bellen per 1 mei 2009. Voor binnenlandse gesprekken zal een starttarief in rekening worden gebracht van € 0,05 per gesprek. Het tarief voor bellen naar mobiele nummers in Nederland wordt € 0,17 per minuut.
De abonnementsprijs voor Telfort vast bellen blijft € 9,95 per maand. De kosten voor het bellen naar het buitenland en naar (betaalde) servicenummers binnen Nederland wijzigen niet. Bellen naar het alarmnummer 112 blijft gratis.
Voor een exact overzicht van alle gesprekstarieven kunt u onze online klantenservice raadplegen.
Meer informatie
Mocht u zich niet kunnen vinden in deze tariefswijzigingen, dan kunt u tot uiterlijk 4 weken na dagtekening van deze e-mail uw abonnement kosteloos beëindigen. Meer informatie hierover en antwoord op veelgestelde vragen over deze prijscorrecties vindt u op onze telfort.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Telfort internet
ik heb het gevoel dat ze de gemaakte afspraken op het contract niet nakomen
@alarm1233
"Ik heb het gevoel dat ze de gemaakte afspraken op het contract niet nakomen".
Neem aan: het oude contract? Als alles klopt en de diensten die u afneemt werken allemaal ......... komt nu alleen een verhoging.
"Kan Telfort zomaar opslaan". Ja, dat kan. Is aan u of u zich ook daarin kan vinden. Anders opzeggen. Persoonlijk vind ik dit wel meevallen, zou lekker blijven zitten. Overstappen is ook niet alles.
m.vr.gr.
Hoi,
--ik heb het gevoel dat ze de gemaakte afspraken op het contract niet nakomen--
Dat klopt, maar in sommige gevallen is dat wellicht ook niet mogelijk, je hebt dan de keuze dit :
a. het te accepteren
b. je abo te beindigen (per ingangsdatum wijziging)
Je kunt ze dus verder niet houden aan het opgestelde contract, wellicht hebben andere providers eenzelfde prijsverhoging dus dan zou opstappen niet lonen wellicht, dus eerst goed overwegen/bekijken wat je wilt in dat geval.
Succes,
----------Een overeenkomst voor langere tijd
Sommige overeenkomsten sluit u voor een langere tijd. Bijvoorbeeld een abonnement of een verzekering. Dit noemen we langlopende overeenkomsten. Bij deze overeenkomsten kan de verkoper in de tussentijd de algemene voorwaarden veranderen. De verkoper moet dan aan u laten weten wat er veranderd is. Hij kan u bijvoorbeeld de nieuwe voorwaarden opsturen.
Verandert de verkoper de voorwaarden? Dan hebt u het recht om de overeenkomst te stoppen. Want de voorwaarden zijn niet meer hetzelfde als toen u de overeenkomst sloot. En misschien bent u het niet eens met de nieuwe voorwaarden.------ ConsuWijzer - Algemene voorwaarden
Ik zie deze mail nu ook in mijn inbox. Destijds heb ik afgesproken met telfort (toen tiscali) dat ik voor 9,95 onbeperkt mocht bellen naar alle vaste nummer in nederland. Nu zeggen ze dat ze hiervoor een starttarief voor 0.05ct per gesprek gaan invoeren (voorheen dus GRATIS) mag dit zomaar?
Op de website van telfort is niets terug te vinden, de abbonnementen zien er nog ongewijzigd uit. er staat ook nog steeds dat bellen naar vaste nummers gratis is. De site met tarieven zijn ook niet meer bijgewerkt sinds sept 2007. Dus ze hebben een hoop uit te leggen.
Ik heb die mail nog niet mogen ontvangen. Van die 50 cent extra per maand zal ik niet wakker liggen. Tegenwoordig betaal je voor een nieuwe 4mbit abo EUR 19,95 per maand. Ik zat vroeger bij Tiscali trouwens.
Het abonnement dat u hebt (19,95 per maand) biedt Telfort al geruime tijd niet meer aan. Dat kost inmiddels 24,95 per maand voor nieuwe abonnees.
Dat ze het voor bestaande abonnees verhogen naar 20,45 per maand is eigenlijk best netjes. Sterker nog, volgens mij kun je nergens 20MB internet goedkoper krijgen dan bij Telfort.
En ja, ze mogen dat aanpassen, maar moeten u wel de mogelijkheid geven om het contract te ontbinden als u het er niet mee eens bent. Ook dat doen ze keurig volgens de regels. Ofwel: ze staan volledig in hun recht. Mijn advies aan u: gewoon akkoord mee gaan, want als u overstapt naar een ander bent u altijd meer geld kwijt per maand voor dezelfde snelheid internet.
Nee, Telfort maar zomaar niet tijdens de contractperiode de tarieven wijzigen voor bestaande contracten. Je hebt dan het recht om het abonnement onmiddelijk op te zeggen.
Maar Telfort heeft vorig jaar iets indentieks uitgehaald. Ze hebben namelijk het nummer van de klantenservice overgezet naar een 0900 nummer a 30cent per minuut...en als je dat belt wordt je vaak aan het lijntje gehouden. En de klanten hebben geen bericht daarover ontvangen vooraf...je moet bij Telfort blijkbaar maar constant op hun website gluren...Bij zo,n wijziging kun je ook het abonnement direct opzeggen. Maar in mijn geval kwam ik pas achter deze wijziging toen het al te laat was.. Ik vindt zoiets meer dan schandalig en aan deze praktijken moet gewoon direct een einde worden gemaakt!
Wat een onzin.
Op het moment dat ik het abb afsloot (20Mb / 19.94) werd er beweerd "voor een vaste lage prijs".
Mijns inziens is een vaste lage prijs een prijs die NIET verandert. Dat het nu niet meer zo wordt aangeboden is geen reden om dan ook maar de oude prijs te verhogen. Ik kreeg toch ook geen geld terug toen bleek dat ipv 20Mb slechts 13Mb haalbaar was
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer