tu
door tuin_1 Jul 2, 2006 om 09:53
Computers & telefonie

Abonnement KPN ADSL Lite naar wanadoo Family

Ik ben op zoek hoe ik dit moet oplossen en wat de gevolgen zijn.


Mijn kpn is belbasis en mijn provider is wanadoo (lite). nu wil ik al een tijd overstappen naar wanadoo family nu blijkt er een probleem te zijn met het kpn gedeelte van adsl. ik heb in nov 2005 een aanbieding gehad van kpn voor een korting van 19,95 mits ik wel via kpn bleef internetten mocht ook een andere provider worden mits gebruik wordt gemaakt van de kpn lijn. ik ben hier op in gegaan. Enige tijd geleden een aanbieding gehad van Wanadoo family. ik wilde dit best wel en nu blijkt dat dit pas kan als mijn kpn adsl lite abonnement is opgezegd.


ik wil dit ruim van te voren doen bij kpn heeft iemand een adres ? niet op de kpn site. ook lees ik dat je vaak lang zonder telefoon/adsl zit iemand een suggestie.bedankt.


André


 


 


 


 


 

535 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 2, 2006 om 21:53
16883 Antwoorden / 202 Vragen
0

Dit is een bekend en vaak voorkomend probleem. Zolang uw lite abonnement bij KPN niet rechtsgeldig is opgezegd en geëindigd zal KPN de lijn niet vrijgeven. Heeft u enig bewijs van de toezegging van KJPN voor gebruik van ook een ander adsl provider?

tu
door tuin_1 - Jul 2, 2006 om 22:05
1 Antwoorden / 5 Vragen
0

ER IS MIJ DOOR KPN MEE GEDEELD DAT MIJN CONTRACT IN NOV 2005 IS IN GEGAAN EN ALS IK NIET REAGEER MET EEN OPZEGGING WORDT DIT STIL ZWIJGEND VERLENGD. DUS STUUR IK BINNENKORT EEN BRIEF WAARIN IK KENBAAR MAAK DAT HET ADSL LITE KPN ABONNEMENT WORDT BEEINDIGD.


REST MIJ HOUD IK DAN NOG MIJN INTERNET? VOLGENS MIJ WEL, WANT DAARVOOR HAD IK DIT ABONEMENT OOK NIET EN WEL INTERNET VIA WANADOO ZIE IK IETS OVER HET HOOFD?


GR ANDRÉ

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 2, 2006 om 22:19
16883 Antwoorden / 202 Vragen
0

u kunt dus niet eerder dan nov 2006 overstappen en houd dus KPN adsl tot die tijd.r

ko
door kollie98 - Jul 12, 2006 om 22:19
7 Antwoorden / 10 Vragen
0

Wij hebben adsl van planet gehad(ook kpn), opzegtermijn was hier een maand. Ik denk dat dit bij adsl van kpn ook is. Op de site van kpn lees ik dat je alleen op kunt zeggen met het opzegformulier te bestellen voor Vaste telefonie: het gratis telefoonnummer 0800-0403. Ik neem aan dat ze je hier ook meer kunnen vertellen.


PS wij zijn wel bij kpn gebleven, hebben nu internet plus bellen. betalen in totaal zo'n 40 euro p/m,bevalt goed.


erik

karelw8
door karelw8 - Aug 25, 2006 om 22:26
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb geen pasklaar antwoord voor je. :( Maar dergelijke problemen worden ook gemeld op http://orange.gebruikers.eu


Verder kan ik je www.boycot.nu aanraden. Deze site bemiddeld (en lost vaak op) bij problemen.


Ik hoop op een spoedige oplossing voor je probleem.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer