snah
door snah May 29, 2009 om 15:55
Computers & telefonie

Advies providers

Hallo ,

Ik vraag mij af of ik niet beter kan overstappen naar een andere internet en tv provider , eentje die goedkoper en beter is .
Momenteel zit ik bij Ziggo , heb voor tv het Z1 abonnement en voor internet het Z2 abonnement .
Z1 kost 16,25 euro
Z2 kost 29,95 euro , download is 5 Mbit/s , upload is 1 Mbit/s
Dat is totaal 46,20 euro per maand , vind ik toch wel veel .
Welke provider is beter , goedkoper en geeft een hogere internet snelheid ?
Mvg . Hans

552 8 Rapporteer

snah
door snah - May 29, 2009 om 21:35
654 Antwoorden / 61 Vragen

Dank voor de antwoorden , een vriend van mij zit bij tele 2 , bellen en internet voor 19,95 snelheid tot 20 mbit/s , is dacht ik adsl . Die 20 zal wel niet gehaald worden , maar met de helft ben ik dus 2 keer zo snel als bij Ziggo , en een tientje goedkoper .

Bellen doe ik niet want ik bel mobiel , dan ben ik toch beter uit een hogere snelheid en 10 eurie goedkoper , of zie ik dit verkeerd ?

Hans

he
door henk1951 - May 29, 2009 om 21:45
256 Antwoorden / 0 Vragen

Je vergeet je tv abonnement erbij te tellen wordt het voordeel een stuk kleiner. Je vergelijkt nu internet/telefoon/tv met internet/telefoon

gr Henk

ca
door camryn - Jun 7, 2009 om 14:12
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ziggo is heel erg duur vind ik, Ikzelf heb tele 2 en dan het alles in 1 pakket, dus telefoon internet en digitale t.v. + anoloog t.v. voor 39,95 p.m. Heb echt supersnel internet, 20 mb/up en download en werkt echt perfect. De 1e 6 maanden betaal je de helt en je krijgt 10 euro videotegoed.

me
door merijn21 - Jun 17, 2009 om 08:13
3 Antwoorden / 0 Vragen

Overstappen naar alles in 1 van ziggo. Vanaf 1 juli gaan de snelheden ook weer omhoog.

AbonnementHuidige snelheid*Snelheid per 1 juli*Maandbedrag
Internet Z12/0,53/0,519,95 euro
Internet Z25/110/1,529,95 euro
Internet Z315/1,525/447,95 euro
Alles-in-1 Basis1/0,151,5/0,2539,95 euro
Alles-in-1 Plus10/1,520/349,95 euro
Alles-in-1 Extra20/350/564,95 euro

http://tweakers.net/nieuws/60566/ziggo-voert-in-juli-geplande-snelheidsverhoging-door.html

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Oct 28, 2011 om 20:57
1163 Antwoorden / 60 Vragen

 Mijn ervaring is dat dit zeer regionaal is. Zo ben ik bv een tevreden Telfort-internet+bellen-klant, net als mijn buurman. Maar wie recentelijk Tros Radar gekeken heeft zal noooooooooooit voor Telfort kiezen (ik denk dan aan Diane vd T, manager customer service of zoiets    hiiiiiihihihi    ze dacht de boel te kunnen belazeren, maar belazerde enkel haarzelf + Telfort....)

 Ik denk dat het verstandiger is in uw eigen omgeving te vragen. Let dan wel op dat degene die u het antwoord geeft echt wel kaas gegeten heeft van providers. Er zijn erg veel mensen die overtuigd zijn dat alleen hun provider de enige goede is....     ....en daarin dusdanig verblind raken dat ze de problemen over het hoofd zien.

edwardus
door edwardus - Oct 28, 2011 om 20:58
6844 Antwoorden / 14 Vragen

De maximale snelheid bij adsl is niet alleen afhankelijk van het gekozen pakket, erg belangrijk is hoever je van de telefooncentrale zit en hoe de kwaliteit van de telefoonleiding is. De zgn. postcodechecks zijn slechts om je een idee te geven, het wijkt in werkelijkheid vaak af.

edwardus
door edwardus - Nov 17, 2011 om 23:34
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Met Telfort ben ik ook nog steeds tevreden (wel het Vast bellen onlangs opgezegd toen het ineens duurder werd). Echter, je moet er niet aan beginnen als je weinig verstand hebt van modems/routers in mijn ogen, want de klantenservice laat te wensen over, hoewel ik er meteen bij moet zeggen dat de online ondersteuning via het webcare team een goede aanvulling is.

De klachten die geuit zijn in de uitzending van Radar zijn deels aan Telfort, deels aan de klant zelf te wijten, alleen is in een programma zoals Radar de klant altijd koning en de leverancier altijd de grote boze wolf (hint: Antoinette Hertsenberg klinkt altijd zwaar overtuigd van haar gelijk, maar heeft dat niet altijd).

Een van de goedkoopste providers is Tele2, waar ik persoonlijk geen ervaring mee heb.

Alice is technisch wel goed (zover mij bekend) maar administratief is het een puinhoop.

XS4ALL is niet zo goedkoop maar wel een degelijke reputatie en helpdesk tegen lokaal tarief. De goedkoopste providers hebben vaak de duurste service-nummers!

Veel informatie is terug te vinden op de *.gebruikers.eu sites (vul de naam van de provider in op de plek van *).

Er is niet één provider waar niks fout gaat.

vo
door vonkp - Nov 17, 2011 om 23:35
34 Antwoorden / 20 Vragen

hoi heb het hele pakket van ziggo internet telefoon en digitale tv en betaal  voor dit alles in 1 pakket 49,95 internet is 10 mb telefoon van ziggo naar ziggo klanten gratis betaal geen kabelabbonement meer gratis digitale ontvanger met smartcard dus wat heet duur