le
door leon benne Nov 1, 2010 om 20:36
Computers & telefonie

Aktie dynabite

afgelopen zaterdag startte de firma dynabite een aktie waarmee ze adverteerden met o.a. een usb-stick van 35 euro.
de aktie gold alleen op zaterdag 30 oktober dus ik stond 9.15 voor de deur te wachten met nog een aantal mensen tot om 9.30 de winkel openging.
er waren ongeveer 8 klanten voor mij waarvan de meesten geintresseerd waren in een externe hard-disk van samsung voor 25 euro. hier hadden ze 6 exemplaren van binnengekregen.
toen ik aan de beurt was vroeg ik naar de usb-stick maar de verkoper wist mij te vertellen dat hij uitverkocht was en dat hij maar 1(!) usb-stick had binnen gekregen en die ging natuurlijk net aan mijn neus voorbij.
mijn vraag luidt als volgt: kan ik dynabite alsnog verplichten mij deze usb-stick voor deze aktieprijs te leveren?

3372 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - Nov 1, 2010 om 20:39
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0




Kijk eens in de folder, want vaak staat er met kleine lettertje helemaal onderaan de folder, of aan de zijkant van,

"zolang de voorraad strekt."

abarth
door abarth - Nov 1, 2010 om 20:44
845 Antwoorden / 19 Vragen
0

Staat er een kreet bij van op = op?
Dan is het helaas.
Meestal zijn dit soort aanbiedingen bedoeld om u de winkel in te lokken in de hoop dat u iets anders koopt.

Misschien is deze aanbieding via de webshop verkrijgbaar?
Een mailtje naar de klantenservice kan ook geen kwaad.

Ik zelf kijk meestal op Ebay voor dit soort spul.
Vaak stukken goedkoper en net zo goed.

edwardus
door edwardus - Nov 1, 2010 om 21:37
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Op=op maar ik heb van een lotgenoot van je begrepen dat het personeel van de minimale voorraad eerst zelf nog de eerste keus heeft gehad, wat toch eigenlijk wel bijzonder min is. Voor deze zogenaamde feestelijke aanbiedingen van het 25 jarig bestaan heeft de organisatie niet gezorgd voor een geloofwaardige voorraad (300 stuks voor heel Nederland) en ze hebben er ook al niet voor gezorgd dat deze aanbiedingen niet grotendeels door eigen personeel achtergehouden werd. Dat geeft toch geen pas en ik zou zeker een klacht neerleggen bij de directie, zodat ze zich eens gepast mogen schamen en wie weet komt men dan nog tot inkeer.

elenay
door elenay - Nov 2, 2010 om 20:58
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0



edwardus daar heb ik ook al eens telefonisch een klacht over ingediend en dan zeggen ze wel van, "ja ik begrijp u bla bla bla, maar het is nooit veranderd.

Sterker nog ik heb hier eens in de winkel van Zeeman meegemaakt, dat de aanbiedingen niet eens waren binnengekomen.

Ik bedoel maar.

on
door onthouden - Nov 3, 2010 om 13:32
27 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Leon Benne
Als het je weer overkomt:
Kun je vragen als ze weer binnen komen of ze er een willen reseveren voor de toen geldende prijs,wel zwart op wit laten zetten.
Bij de supermarkten werkt het regelmatig als iets is uitverkocht vraag je gewoon als het er weer is, of je er dan een mag voor de toen gelden prijs,en vragen zwart op wit.
Nee heb, ja kun je krijgen.
WERKT VAAK.
sterkte ermee¡¡¡

an
door antzan - Nov 3, 2010 om 16:06
21 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dynabite ,
ik krijg geregeld hun mail , waarin altijd staat :
dat ik hun kaart kan aanvragen en dan minstens
10 % KORTING krijg .
Al 3 x ingevuld en verzonden , maar NOG NOOIT
een antwoord [ laat staan kaart ] gehad .
En ook hier in Heerlen was op 30/10 bijna niets te krijgen
heb ik gehoord .
Maar ik dacht dat al en ben niet geweest !
Ik heb me ook maar afgemeld voor
hun nieuwsbrief , allemaal lokkertjes , die er bijna
nooit zijn .

audb
door audb - Nov 3, 2010 om 19:01
1668 Antwoorden / 5 Vragen
0

Beter had geweest om het online te bestellen!
Ik had het geluk dat ik de harddisk online had besteld omdat hier in Amsterdam noord deze helemaal al niet te verkrijgen was en er op de deur zelfs stond dat het aleen online besteld kon worden.

Maar wel rijst de vraag hoe het kan dat de harddisk voor 25 euro geleverd kan worden en dan ook nog eens een kortinsbon van vijf euro er bij zit.

En wat de klantenkaart betreft.
Ik had meer dan 10 jaar geleden zo kaart al eens aangevraagt en ook nooit gekregen maar ze kunnen gewoon in de computer zien of u een klantenkaart heeft en dan wordt de korting alsnog verekend.
En voor goedkopere spullen? kijk eens naar in de computerbladeren daar staan genoeg zaken die goedkoper zijn.
En voor dvd-s zijn er ook nog markten en websites met goedkope dvd`s

audb
door audb - Nov 3, 2010 om 19:08
1668 Antwoorden / 5 Vragen
0

Bij op = op geld de recht op een "reklamebon" niet.
Maar als het bv boxershorts zijn die normaal ook verkocht worden en die zijn op dat moment niet meer op vooraad dan kan u om een reklamebon vragen en die moeten ze dan ook geven.
En dat geld gewoon voor iedere winkel ook voor bv de "bakker op de hoek"

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

De
Dee010420 - May 14, 2024 om 23:12
Geldzaken & recht

Vreemde incasso paypal via riverty

Goedendag! Gisteren ontving ik een incasso mail via riverty back in flow , het ging om een vordering van paypal ivm negatief saldo van april 2021. Ik wist zelf niet eens dat ik een paypal account heb/had. Ik gebruik nooit paypal en kan dus ook met bijna 100% zekerheid zeggen dat ik in het verleden ook niets betaald / besteld heb met paypal en zeker niet een bedrag van bijna 200 euro!...
Ik he ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Ki
Kim92 - May 13, 2024 om 19:41
Vakantie & reizen
Misleid bij hotel boeking

Misleid bij hotel boeking

Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend. 
Ver ... Lees meer