no
door nozy45 Nov 16, 2013 om 13:22
Computers & telefonie

Asus Cashback op tablet MEMO Pad Smart ME301

Is er al iemand die 50 euro cashback heeft gehad op de aankoop van een ASUS MeMo Pad Smart?
Ik begin het idee te krijgen dat dit de zoveelste cashback actie is, waarbij er uiteindelijk niet uitbetaald word. Voor vragen en klachten zijn ze vaak niet bereikbaar, want er zijn geen telefoonnummers, email- en of postadressen beschikbaar.(Wel postbusnummers !!)
Ik weet niet of het bij Kassa al eens aan de orde is geweest. Anders vraag ik KASSA nu, om hier eens een licht over te werpen. En dit soort acties uit de wereld te helpen. Ik zie dat er meerdere klachten zijn op dit forum, ook over andere aanbieders, met steeds dezelfde resultaten.

1610 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 16, 2013 om 13:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo nozy45,

.....Anders vraag ik KASSA nu, om hier eens een licht over te werpen......

Voor contact met de redactie: klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Overigens: via een postbusnummer kun je ook post versturen!

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Nov 16, 2013 om 13:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@nozy45,

.....Voor vragen en klachten zijn ze vaak niet bereikbaar, want er zijn geen telefoonnummers, email- en of postadressen beschikbaar.......

Dan kijk je - in het geval van Asus - toch niet goed.

Klik hier.

Tel.: 0591-570290
Openingstijden
Ma-Vr, 08:30-17:00.

mail: klik hier voor een klachtenformulier.

dirck
door dirck - Nov 16, 2013 om 20:14
3201 Antwoorden / 3 Vragen
0

Mijn ouders hebben dit jaar een Samsung Galaxy Tab 2 gekocht en hebben netjes van Samsung €50 terug gekregen. (binnen 2 maanden)

no
door nozy45 - Nov 23, 2013 om 12:14
3 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 16 nov 2013, 13:32]@nozy45,

.....Voor vragen en klachten zijn ze vaak niet bereikbaar, want er zijn geen telefoonnummers, email- en of postadressen beschikbaar.......

Dan kijk je - in het geval van Asus - toch niet goed.

Klik hier.

Tel.: 0591-570290
Openingstijden
Ma-Vr, 08:30-17:00.

mail: klik hier voor een klachtenformulier.

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2013 om 12:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@nozy45,

?????

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2013 om 12:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@nozy45,

Je hoeft geen quote te gebruiken om te reageren.
Je kunt gewoon in het Reageerveld typen.

Gebruik je toch een quote, zorg dan dat de cursor op het eind staat, geef een keer Enter en je kunt je reactie typen.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2013 om 14:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=nozy45 schreef op zaterdag 23 nov 2013, 12:14][quote=edrick3 schreef op zaterdag 16 nov 2013, 13:32]@nozy45,

.....Voor vragen en klachten zijn ze vaak niet bereikbaar, want er zijn geen telefoonnummers, email- en of postadressen beschikbaar.......

Dan kijk je - in het geval van Asus - toch niet goed.

Klik hier.

Tel.: 0591-570290
Openingstijden
Ma-Vr, 08:30-17:00.

mail: klik hier voor een klachtenformulier.

Op Quote geklikt ipv op Dit is een Topantwoord? ;-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer