trude
door trude May 31, 2010 om 14:41
Computers & telefonie

Avifil32

Ik krijg op mijn laptop de melding:cannot find import; DLL may be missing, corrupt or wrong version File"avifil32.dll, error 126.
Wie kan kan mij helpen dit probleem op te lossen?

847 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 31, 2010 om 15:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

hallo trude,

Ontbrekende bestandje even opnieuw downloaden, bv. hier
Wel even goed lezen welke je moet hebben: de free download. (rechts middenin): Go to the download page for avifil32.dll
Je hebt wel een unzip programma nodig.
Je kunt er bv. hier één vinden, als je er geen hebt.

Suc6

erik008
door erik008 - May 31, 2010 om 15:42
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Kijk ook eens in de prullenbak of die daar toevallig in staat.

erik008
door erik008 - May 31, 2010 om 15:50
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Zomaar een avifil32.dll terug zetten is af te raden.

Hier nog wat tips.

trude
door trude - May 31, 2010 om 15:59
29 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo Edrick,
Dit heb ik al gedaan maar dit werkt niet.

trude
door trude - May 31, 2010 om 16:01
29 Antwoorden / 8 Vragen

Beste Erik 008,
Had al in mijn prullenbak gekeken maar daar staat niets en de info die jij doorstuurt is mij ook bekend.
Ik zou graag willen weten hoe ik, zonder problemen, e.e.a. op kan lossen.
Groet,
Trude

dirck
door dirck - May 31, 2010 om 16:04
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Trude,

Via Start > Zoeken even de computer laten zoeken naar avifil32.dll

Normaal gesproken worden er dan 2 stuks gevonden, namelijk degene die in C:\WINDOWS\system32 staat (die waarschijnlijk niet meer bij jou daar instaat) en de andere staat in C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386

Diegene die in C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386 staat is precies dezelfde als in System32.

Het enigste wat je hoeft te doen is dit: je kopieert de avifil32 die in de i386 map staat en vervolgens plak je die dan in de system32 map.

Groet, Dirck

dirck
door dirck - May 31, 2010 om 16:15
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Even een correctie: er worden 3 stuks gevonden zie ik net.
Degene in de i386 map is een oudere versie, de juiste versie staat in een andere map.
Die map heet bij mij: C:\WINDOWS\$hf_mig$\KB977914\SP3QFE

Misschien dat die map ook bij jou dezelfde naam heeft.

Groet, Dirck

trude
door trude - May 31, 2010 om 16:25
29 Antwoorden / 8 Vragen

Bedankt Dirck,
Dit was een antwoord waar ik iets aan had.
Groet,
Trude