mari45an
door mari45an Jun 17, 2012 om 20:46
Computers & telefonie

Bestelling geannuleerd

Zijn er misschien nog meer mensen die problemen hebben met een bestelling die ze geplaatst hebben bij Hollandsnieuwe? Onlangs heb ik een bestelling gedaan bij Hollandsnieuwe. Vrij snel kreeg ik een telefoontje van de pakketdienst om een afspraak te maken voor de bezorging en gelijk daarna de bevestiging van die afspraak per mail. Maar op de dag zelf niemand gezien of gehoord, kost me wel een halve snipperdag. Bij navraag bij de pakketdienst hoorde ik dat de bestelling was geannuleerd, maar ze konden me niet vertellen waarom, ik moest contact opnemen met Hollandsnieuwe. Zo gezegd zo gedaan, na 15 minuten in de wacht kreeg ik iemand aan de lijn die er zat om de wachttijd te verkorten, maar die me niet verder kon helpen. Ze heeft mijn telefoonnummer genoteerd en ik zou zo spoedig mogelijk terug worden gebeld, maar dat kon ook nog wel even duren, omdat ze het heel erg druk hebben momenteel.

1010 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 17, 2012 om 20:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoort dit niet thuis als topic bij 'Discussies'?!

"Zijn er misschien nog meer mensen die problemen hebben met een bestelling die ze geplaatst hebben bij Hollandsnieuwe?"

ve
door verwijderd - Jun 17, 2012 om 21:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat zou kunnen, geen idee. ZO bekend ben ik nog niet op deze site. Maar hoe kan ik dit doen dan?

ve
door verwijderd - Jun 17, 2012 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon bovenaan de site naast "vraag&beantwoord" de rubriek "discussies" aanklikken.

ve
door verwijderd - Jun 17, 2012 om 22:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waarom bij discussies?

dit is toch echt een vraag:
"Zijn er misschien nog meer mensen die problemen hebben met een bestelling die ze geplaatst hebben bij Hollandsnieuwe?"

Volgens mij wordt er niet naar om een discussie gevraagd of wel?

Niet doen dus!

De vraag is of er meer mensen last hebben indien zij een bestelling hebben geplaatst bij HollandsNieuwe.

Goede vraag, nix geen discussie

ve
door verwijderd - Jun 17, 2012 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hm, ik heb er net een discussie van gemaakt ook al vond ik het zelf een vraag. Ik heb al gekeken of ik deze duscussie weer kan verwijderen, maar ik kan nergens vinden of dit mogelijk is

ve
door verwijderd - Jun 17, 2012 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

discussie dus

ve
door verwijderd - Jun 17, 2012 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, heb hetzelfde meegemaakt. Behalve dan dat ik door de Online Pakket Dienst een paar uur voor de bezorging werd gebeld dat mijn bestelling geannuleerd was vanwege een storing en dat ik de volgende dat gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak. Daarna niets meer gehoord. Zelf gaan bellen en OPD verwees naar HN en omgekeerd. OPD zei dat m'n pakket retour HN was en dat ik maar opnieuw moest bestellen. Pas ná klagen via Twitter werd er vanuit HN contact opgenomen en werd het snel en naar tevredenheid opgelost.

Dus... als je een twitter-account hebt, klagen via dat medium helpt!

ve
door verwijderd - Jun 18, 2012 om 07:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoe lang zou "even duren" kunnen duren bij Hollandse Nieuwe?

Het lijkt mij een goed idee om schriftelijk aan Hollandse Nieuwe te berichten dat u gezegd is dat uw bestelling is geannuleerd en dat u conform de wet koop op afstand binnen uiterlijk 30 dagen het totale aankoopbedrag inclusief evt verzendkosten op uw rekening wilt zien. ( als u vooraf betaald heeft)

Geeft aan dat u binnen uiterlijk 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging annuleren wilt ontvangen + daarin een vermelding van de reden van annuleren door Hollandse Nieuwe.

Het lijkt mij geen goed idee om met deze provider in zee te gaan als er zo'n slechte start gemaakt wordt.

Liefst aangetekend verzenden. Copie brief + verzendbewijs bewaren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer