vo
door vonkp Apr 10, 2010 om 10:58
Computers & telefonie

Blanco pagina

hallo heb de laatste dagen probleem met opstarten systeemherstel als ik hem opstart geeft hij een blanco pagina met linksonder de melding gereed dit is ook zo met opstarten van de windows update pagina hotmailpagina en het opstartscherm van outlook wie kan mij helpen

bvd p vonk

1388 16 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Apr 10, 2010 om 11:48
1075 Antwoorden / 10 Vragen

Misschien gaat het om het 'about blank' virus.
Download voor de zekerheid hier MBAM en scan de pc.
Lees eerst op diezelfde pagina de gebruiksaanwijzing (naar beneden scrollen)

Vrgr. AF

vo
door vonkp - Apr 10, 2010 om 18:09
34 Antwoorden / 20 Vragen

heb ik al geprobeerd maar helpt ook niet

edrick3
door edrick3 - Apr 10, 2010 om 19:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo vonkp,

Voor je gevonden op pc-helpforum.be:

Probeer even het volgende:
standaardinstellingen van interenet explorer terugzetten:

op IE (internet explorer) --> menu 'extra' en kies tabblad 'geavanceerd' en kies 'geavanceerde instellingen herstellen'

wanneer dit geen resultaat geeft, schakel dan even uw virusscanner uit en probeer het opnieuw.

Als je Ccleaner hebt, kun je dat ook even laten draaien om cookies en .temp te verwijderen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 12, 2010 om 12:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En..... wat is de stand van zaken??

Met vr.gr.

vo
door vonkp - Apr 12, 2010 om 17:36
34 Antwoorden / 20 Vragen

ook al geprobeerd alles terug te zetten en ccleaner erover blijft hetzelfde maar bedankt vpoor je sugestie

edrick3
door edrick3 - Apr 12, 2010 om 17:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo vonkp,

Systeemherstel eens proberen? Kun je altijd terugdraaien.

Start - Alle programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkset - Systeemherstel.
Neem een datum toen alles nog goed werkte.

Suc6

vo
door vonkp - Apr 12, 2010 om 19:26
34 Antwoorden / 20 Vragen

dat is het net als ik systeemherstel start krijg ik een blanco pagina

edrick3
door edrick3 - Apr 12, 2010 om 20:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo vonkp,

Voor je gevonden:
Om systeemherstel terug te krijgen kan je het volgende ook eens proberen:
Herstart daartoe de computer in de veilige modus (meestal F8 indrukken vlak nadat de pc is begonnen met opstarten).

In de veilige modus blader je naar de map C:\Windows\Inf. Zoek het bestand sr.inf op, klik er met de rechtermuisknop op en kies voor Installeren. Herstart de computer na de installatie, om de veilige modus te verlaten.

Let er wel even op dat de verborgen bestanden zichtbaar gemaakt zijn!
Als je sr.inf niet ziet staan moet je sr hebben.

Suc6

vo
door vonkp - Apr 12, 2010 om 22:21
34 Antwoorden / 20 Vragen

bedankt voor de tip geprobeerd en geinstalleerd maar helaas nog niks systeemherstel blanco pagina windows update blanco pagina postvak in van hotmail blanco pagina en wmp11 start ook niet op dus verwijderd en opnieuw geinstalleerd start nog niet word er radeloos van maar toch bedankt

birdies
door birdies - Apr 13, 2010 om 00:26
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Ik vermoed dat het een 'zooitje' is op je p.c. Wat vragen:
1. welke programma's gebruik je als beveiliging
2. gebruik je soms meer dan 1 antivirus programma
3. hoe oud is de p.c.
4. hoeveel vrije schijfruimte is er nog
5. hoeveel geheugen zit er in
6. hoeveel programma's starten mee op
7. al schijfopruiming gedaan
8. al gedefragmenteerd

aurora1
door aurora1 - Apr 13, 2010 om 01:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag p.vonk,

Ook met verwijzing naar birdies:

Probeer eens of tijdelijke bestanden opruimen iets oplevert: Via Start - zoeken en in het zoekvakje intikken: .tmp (de punt voor tmp niet vergeten)
Laten zoeken in alle bestanden. Vervolgens de bestanden verwijderen (mogelijk lukt het niet met alle).
We horen wel of dat resultaat geeft.

vr.gr.

vo
door vonkp - Apr 13, 2010 om 18:42
34 Antwoorden / 20 Vragen

heb avg internet security en windows defender pc is ongeveer 3 jaar oud windows xp pro besturingssysteem station c is 250gb 225 vrije ruimte station l externe harddisk is 500 gb vrije ruimte is 400gb geheugen is 1025mb starten 9 programma's op schijfopruiming en gedefragmenteerd is ook uitgevoerd en .tmp is ook gebeurt maar heeft niets opogelost

birdies
door birdies - Apr 13, 2010 om 19:01
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Nou, dat is allemaal prima in orde. Als zo langzamerhand steeds meer programma's niet werken, zou je een nieuwe Windows installatie kunnen overwegen.

vo
door vonkp - Apr 13, 2010 om 19:05
34 Antwoorden / 20 Vragen

daar ben ik al bang voor maar is dat voor een leek te doen moet vrij moeilijk zijn heb ik wel eens gehoord

birdies
door birdies - Apr 13, 2010 om 19:52
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Als je echt een leek bent, zou ik adviseren een handig familielid of handige buurjongen te vragen.

aurora1
door aurora1 - Apr 13, 2010 om 22:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je kunt nog iets proberen, nl foutcontrole: Deze computer - openen - HDD(C:) - eigenschappen - Extra - het volume op fouten controleren - opties voor schijfcontrole.

Of kijk eens op deze site. . Ik heb het progje Cleanup&Repair weleens gebruikt.

Als je toch moet herinstalleren, zorg dan eerste voor een backup van je bestanden. Op de site schoonepc.nl staat in de linkerkolom informatie over herinstalleren.