fujitsu
door fujitsu Jul 6, 2014 om 13:26
Computers & telefonie

Bookmarks handmatig verzetten in Google Chrome

Ik heb bij de Bookmark Manager op "reorder by title " geklikt, maar wil het nu weer handmatig op volgorde instellen.
Weet iemand hoe dit moet, want als ik de titels nu versleep, is het de volgende keer weer als bij Reorder by title.

Alvast bedankt voor jullie reactie !

3264 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2014 om 13:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo fujitsu,

Open Chrome

Selecteer "Favorieten" in het menu bovenaan.

Selecteer "Bookmark Manager".

Kies "Organiseren".

Organiseren zoals gewenst.

Pagina toevoegen - Dit zal nog een bookmark toe te voegen aan uw browser.
Map toevoegen - Dit zal u toelaten om uw bladwijzers te sorteren in mappen.
Hernoemen - Dit zal u toelaten om de naam van een favoriet wijzigen.
Bewerken - Dit laat u de URL of titel van een bladwijzer wijzigen.
Verwijderen - Er zal een bookmark te verwijderen.
Sorteren op titel - Dit zal uw bladwijzers alfabetisch sorteren op titel.

Dit laatste uitvinken.

Suc6

fujitsu
door fujitsu - Jul 6, 2014 om 13:41
87 Antwoorden / 60 Vragen
0

Beste edrick3,

Bij mij is alleen "reorder by title" vet gedrukt ( en geen vinkje ), alle andere mogelijkheden zijn lichtgrijs en daardoor is er niet op te klikken .

Heb je hier een oplossing voor ?

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2014 om 14:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@fujitsu,

Kijk eens of het helpt als je Chrome reset: lees en kijk hier.

Suc6

fujitsu
door fujitsu - Jul 6, 2014 om 14:35
87 Antwoorden / 60 Vragen
0

Beste edrick3,

Het leek even of het had geholpen, maar toch verspringt alles weer naar "reorder by title"

En ook zijn de andere "knoppen" nog steeds lichtgrijs :-(

edrick3
door edrick3 - Jul 6, 2014 om 14:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@fijutsi,

Dan weet ik het ook niet.
Je zou nog systeemherstel kunnen proberen met een datum vóórdat je op 'reorder by title' geklikt hebt. Wie weet....
Of Chrome opnieuw installeren.

Suc6

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 7, 2014 om 09:20
7204 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Fujitsu,
als u op reorder by title klikt met de rechtermuisknop levert dat dan iets op?
Het is wat ik wel eens probeer als iets anders niet lukt en soms met succes.

Vr. Gr. sjoppie

aurora1
door aurora1 - Jul 7, 2014 om 12:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Kijk eens of u klik hier aanwijzingen in kunt vinden, zie bijv. de post van Brad Woof iets onder het midden van de pagina (workaround).

fujitsu
door fujitsu - Jul 7, 2014 om 12:18
87 Antwoorden / 60 Vragen
0

Beste aurora1

Hier stond het juiste antwoord bij, alle bookmarks selecteren, dan knippen, en dan weer plakken.
Nu kan ik de bookmarks weer op de plaats zetten die ik wil, zonder dat ze weer worden "reoderd by title" , Heeeel erg bedankt !!

Bedankt en tot een volgende keer, alle reageerders !

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 12:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@fujitsu,

Mooi dat het toch nog is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Jul 7, 2014 om 13:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Graag gedaan fujitsu en dank voor het berichtje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer