ma
door maralt Dec 21, 2011 om 10:28
Computers & telefonie

Computer valt steeds weg

mijn desk top valt na opstarten steeds om de 10 tellen weg en komt weer terug na opnieuw opstarten is het dan weer weg en komt ook niet meer terug, zou dit aan de computer of aan de monitor liggen? Wie kan mij hiermee helpen?

404 3 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Dec 21, 2011 om 11:59
1525 Antwoorden / 51 Vragen

U heeft niet de mogelijkheid een andere monitor te proberen/lenen?
Staat de verversingsfrequentie van het beeldscherm correct ingesteld? Meestal 75 Hz bij een ouderwetse CRT monitor en 60 hz bij een modern plat scherm.
Bij XP: Bureaublad, rechtsklikken, eigenschappen, instellingen, geavanceerd)
Welk besturingssysteem heeft u?

pino123
door pino123 - Dec 21, 2011 om 12:57
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Gaat de gehele computer uit? Zie je bij opstarten wel de BIOS in het scherm verschijnen (teksten die door het beeld lopen?)

driemaaldrie
door driemaaldrie - Dec 21, 2011 om 18:25
229 Antwoorden / 15 Vragen

Maralt, dat opstarten en afslaan lijkt wel heel erg op het sasservirus van enige jaren terug.
In de veilige mode opstarten en dan scannen op virussen?
Verder te weinig informatie.
Sterkte