yi
door yigit balci Jun 18, 2017 om 16:27
Computers & telefonie

Contract inzien Tele2

Goedemiddag,

ik ben al een tijdje bezig met mijn klacht bij tele2. Tot nu toe is er NIKS gebeurd met de klacht. Ik heb mijn contract vroegtijdig verlengd en nu betaal ik al ruim een jaar 10 euro per maand te veel aan mijn  abonnement. Echt belachelijk! Ik heb gevraagd om mijn contract. Iedere keer weer een andere smoes om mijn contract niet op te sturen. Zelf ben ik lid van de consumentenbond. Zij beweren dat ik ten alle tijde het recht heb om mijn contract in te zien. Bij deze: Tele2, ik wil graag mijn contract inzien!

3882 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

panter22
door panter22 - Jun 18, 2017 om 16:35
6599 Antwoorden / Vragen
0

Als je je abonnement hebt verlengd, hoe kun je dan 10 euro per maand te veel betalen. 
Je oude abonnement is dan niet gewijzigd en geldt nog steeds.
Of is die 10 euro het bedrag voor het toestel, dat je al afbetaald hebt?
Dit abonnement  moet onder  "mijn tele2" staan.

diumenge
door diumenge - Jun 18, 2017 om 16:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Weet niet hoe het bij Tele2 werkt, maar bij mijn provider is het contract gewoon online in te zien na inloggen.

Topantwoord

jo
door jorisw - Jun 18, 2017 om 16:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen
10

Zit het contract niet in je eigen administratie?

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jun 18, 2017 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen
10

Bij deze: Tele2, ik wil graag mijn contract inzien!
Moet je toch echt bij Tele2 zijn. ;-)

yi
door yigit balci Jun 18, 2017 om 20:33
1 Antwoorden / 1 Vragen

Joh:)

ekiem
door ekiem - Jun 18, 2017 om 19:28
676 Antwoorden / 100 Vragen
3

Als je inlogd bij "Mijn Tele2 " dan moet je ,als je klikt op "mijn produkten " kunnen zien wat je hebt en wat je daarvoor betaalt. Allemaal heel duidelijk gespecificeerd. Daarbij staat ook vermeld tot wanneer het contract loopt.

Ekiem

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 18, 2017 om 19:57
7210 Antwoorden / 3 Vragen
1

Goedeavond,

Via het tabje ‘Abonnement’ kun je terug vinden welke producten je precies hebt en van wanneer tot wanneer je contract loopt. Ook zie je de prijs per product dat je hebt afgenomen, kan je telefooninstellingen beheren of een extra producten aanschaffen zoals een Verbindingsset en Veilig Internet. Verder kun je je TV pakket uitbreiden met:

ltmvz
door ltmvz - Jun 18, 2017 om 19:57
949 Antwoorden / 18 Vragen
0

Inderdaad. Ik heb zelf ook Tele2.

Gewoon inloggen bij Mijn Tele2 en kijken bij Mijn producten.

yi
door yigit balci - Jun 18, 2017 om 20:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Oke, voor de duidelijkheid. Mijn contract is in 2013 vroegtijdig telefonisch verlengd. Mijn toestel was gestolen en eerder verlengen kon gewoon. Dit wil zeggen dat ik tot 2015 het huidige bedrag van mijn abonnement zou moet betalen, daarna het bedrag van mijn nieuwe abonnement. Voor het nieuwe abonnement hadden we afgesproken dat ik vanaf 2015 over zou gaan naar 38 euro per maand. Maar dit is niet gebeurd. Ik heb de eerste drie maanden wel die 38 euro betaald, daarna ging ik ineens over naar 49 euro pm. Volgens tele2 is de "actie verlopen". Veel medewerkers hebben gewoon eerlijk toegegeven dat dit niet zomaar kan terwijl er nog een contract loopt, maar dat zij er niks aan kunnen doen. Een klacht indienen was een optie. Dit heb ik gedaan maar er is niets gebeurd. Destijds is mijn contract via de mail opgestuurd. Ik kan me nog wel herinneren dat hier duidelijk in stond dat ik 38 euro  moet betalen tot einddatum contract. Nu kan ik de mail niet meer terugvinden. Mijn tele2 kan ik niet in. De reden is volgens de medewerkers dat ik meerdere abonnementen heb lopen bij tele2 en dat het dan "lastig" wordt om meerdere accounts te beheren. Alles wat eromheen draait is niet eens zo belangrijk. Ik wil gewoon mijn contract. Bedankt voor alle antwoorden! Hoe kan ik tóch wel aan het originele contract komen wat toen was afgesproken?(en niet met aanpassingen nadat de actie is verlopen) Oh ja, ook de bandopname kon ik niet meer beluisteren. Hij is er nog wel! Maar beluisteren kon ik niet..  

costnix
door costnix - Jun 18, 2017 om 22:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik zou al lang met mijn voeten hebben gestemd!

marita5
door marita5 - Jun 19, 2017 om 07:58
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Yigit Balci , 

Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2017 om 10:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Misschien iets voor de Belbus?
Heb jij een probleem met een bedrijf of instantie en kom je niet verder? Schrijf naar: Postbus 3000, 1200 CZ in Hilversum Of mail ons: Belbus@vara.nl

marita5
door marita5 Jun 19, 2017 om 10:10
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Zal Ts nog even moeten wachten , zijn met de ( bel) bus op vakantie .

lutgerink
door lutgerink - Jun 29, 2017 om 18:16
8 Antwoorden / 4 Vragen
1

Xwaarom heb je het dan weer verlengd, ik had het meteen opgezegd!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer