Redacteur
door Redacteur May 30, 2018 om 16:33
Computers & telefonie

Cookies op de Kassa-site

Het is je vast niet ontgaan, de melding over cookies is vernieuwd op de BNNVARA-websites, waaronder Kassa. De cookiemelding moeten de publieke omroepen (en in principe alle Nederlandse websites waarop je komt) tonen in verband met regelgeving o.a. betreffende de Algemene Verordening Persoongsgegevens. Het kan zijn dat je nu, onverhoopt, problemen hebt met de bereikbaarheid van de site.


Geen video maar witte pagina?


-Zie je op de Kassa-site een witte pagina in plaats van een fragment uit de Kassa-uitzending, of een wit vlak in plaats van een Youtube-video zoals van Zamarra en haar tips? Kortom: kun je een video niet afspelen? Accepteer dan de optie: Ik wil 'Sociale Media koppelingen'. In video's zitten deelopties, die via social media als Twitter en Facebook lopen.


Inloggen op Vraag & Beantwoord


-Vraag & Beantwoord - Je kunt niet (meer) inloggen op Vraag & Beantwoord: Niet alle cookies zijn geaccepteerd -> als je bijvoorbeeld de social cookies niet accepteert, werkt de inlog niet en kan je ook niets delen of reageren op Vraag & Beantwoord of op artikelen. Door de cookie-settings te wijzigen en 'Sociale Media koppelingen' te accepteren werkt het weer.


(Oude) cookies wissen


- Heb je nog steeds problemen? In je browser kunnen nog oude cookie-instellingen zijn opgeslagen die conflicteren met de nieuwste cookies. De tip is om in je browser (zoals Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer) je oude cookies weg te gooien. Heb je dit gedaan? Accepteer daarna opnieuw de cookies bovenin je browser als je onze website bezoekt. Voor het afspelen van video's en meedoen op Vraag & Beantwoord kun je het beste 'Sociale Media koppelingen' accepteren (groen aanvinken).


Bekijk hier de cookie-instellingen op de Kassa-website en lees de uitgebreide info over de diverse soorten cookies.


Vraag of probleem?


Onze programmeurs zijn nog doende om de laatste problemen na het plaatsen van de nieuwe 'cookie-wall' op te lossen. Heb je een issue, of kom je er niet meer uit? Mail ons op kassa-online@bnnvara.nl


 


De redactie

790 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer