di
door dico13 Sep 20, 2013 om 11:05
Computers & telefonie

Digitaal TV Pakket

Heeft iemand ervaring met www.digitaaltvpakket.nl en dan met name de ontvangst en het aanbod als ook de prijs van de aangeboden zenders?

1470 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 20, 2013 om 12:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Daar is al erns eerder een vraag over geweest, dat het nep is.

Lees hier

chris74
door chris74 - Sep 20, 2013 om 12:46
564 Antwoorden / 44 Vragen

Mijn mening: Zou het niet doen. de meeste zenders kan je zo via de pc bekijken via hun eigen site of via andere sites. Kijk even via google en tik een gratis tv kijken via pc. Dan zal je vast wel iets tegen komen, waar je niet voor hoeft te betalen.

Ik zie nergens een kvk nummer, of keurmerk.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 20, 2013 om 14:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als het zo eenvoudig was dan nam iedereen ggeen kabel tv meer.

ma
door marijke1953 - Sep 20, 2013 om 17:28
136 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 20 sep 2013, 14:47]Als het zo eenvoudig was dan nam iedereen ggeen kabel tv meer.

Deze opmerking begrijp ik niet?

nd
door ndreessen - Dec 23, 2014 om 19:08
4 Antwoorden / 0 Vragen

Jazeker, zaterdag besteld en betaald en dan worden wel enkele links naar je toe gestuurd maar de site kan niet worden gevonden. Ik heb het een en ander uitgezocht en het schijnt dat ze bij de politie (nog) niet bekend zijn. Overigens heb ik mijn bank gebeld voor eventueel mijn geld terug te storten omdat ik via g-mail eigenlijk al gewaarschuwd werd voor het feit dat ze de afzender niet konden achterhalen (mogelijk phissing). De man achter dit alles heet Emiel goossens en heb hem gesommeerd terstonds het geld terug te storten. Nu overweeg ik alsnog aangifte te doen bij de politie.

tijger1
door tijger1 - Dec 23, 2014 om 19:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw bank stort dat geld natuurlijk niet terug.

pi
door pieterwolters - Dec 23, 2014 om 19:42
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Hier heb je er al 3:

NPO1
NPO2
NPO3

Gratis en voor niets.

nd
door ndreessen - Dec 23, 2014 om 19:56
4 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 wat moet ik met dat antwoord? Dat de bank in dit geval niet terug betaald snap ik ook wel maar via de bank kun je ook bepaalde tips krijgen over het terug krijgen van je geld. Ik dacht dat dit een serieus forum was en geen "vingertje" wijzen-forum. Ja ik ben dom geweest en ja naïef tegelijk, maar dat hoeft niet nog eens ingepeperd te worden.

diumenge
door diumenge - Dec 23, 2014 om 20:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Neem je verlies en laat die 27 euro rusten. Het proberen terug te krijgen gaat je veel frustraties opleveren.

nd
door ndreessen - Dec 23, 2014 om 20:29
4 Antwoorden / 0 Vragen

duimenge, ik snap wat je bedoeld. 27 euro daar kom ik ook wel overheen. Maar het gaat mij om het principe. Ik ben gefrustreerd inderdaad, dat ik zo stom kon zijn ik had beter moeten weten. groet noel.

tijger1
door tijger1 - Dec 23, 2014 om 20:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=ndreessen schreef op dinsdag 23 dec 2014, 19:56]tijger1 wat moet ik met dat antwoord? Dat de bank in dit geval niet terug betaald snap ik ook wel maar via de bank kun je ook bepaalde tips krijgen over het terug krijgen van je geld. Ik dacht dat dit een serieus forum was en geen "vingertje" wijzen-forum. Ja ik ben dom geweest en ja naïef tegelijk, maar dat hoeft niet nog eens ingepeperd te worden.

U schrijft zelf "overigens heb ik mijn bank gebeld enz. enz. ......" En dat is dus zinloos. En de bank heeft ook geen tips voor u om het terug te krijgen. Dat is geen "vingertje" wijzen, maar de simpele realiteit.

Als er heel erg veel aangiften volgen, doet de politie wellicht iets. Maar goed, als u die link gehad had, was u net zo opgelicht.

U kon toch op uw klompen aanvoelen dat het niet kan.

me
door mein33 - Dec 24, 2014 om 15:05
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=ndreessen schreef op dinsdag 23 dec 2014, 19:56] Ja ik ben dom geweest en ja naïef tegelijk, maar dat hoeft niet nog eens ingepeperd te worden.

@ndreessen,

Nadat u er klaarblijkelijk met open ogen bent ingestonken, rest u jammer genoeg niets anders dan aangifte doen.
Die Emiel Goossens zal van uw sommering echt niet wakker liggen.
Verder kunt u weinig of niets te ondernemen.
Uw geld bent u zeker kwijt, maar dat is niet onoverkomelijk.
Houdt wel uw bankrekening in de gaten of er geen automatische afschrijvingen gaan volgen.

[edit-red.]

nd
door ndreessen - Dec 24, 2014 om 16:49
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ja Mein dank je wel voor de tip.