gr
door groenling Jan 20, 2011 om 20:39
Computers & telefonie

Downloaden

Hallo mijn vraag is . Als ik bij een torrent een film download
Kan ik dan ook twee verschillende films tegelijk downloaden.
Geef dat geen problemen. Met een van de films.
Groetjes Belinia

520 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 20, 2011 om 20:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geen probleem, duurt wellicht wat langer als je meer tegelijk doet.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2011 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo belinia,

Al download je er zes tegelijk, géén probleem hoor. Het programma weet precies welke data bij welke film hoort (knap hè?). En downloaden gaat vaak toch niet zo heel erg snel, dus als je er meerdere tegelijk download heb je alles uiteindelijk sneller binnen.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jan 20, 2011 om 21:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op donderdag 20 jan 2011, 20:51:
Hallo belinia,

dus als je er meerdere tegelijk download heb je alles uiteindelijk sneller binnen.

m.vr.gr. Freya

Meerdere torrents van dezelfde film bedoel je dan toch zeker hè ;-)
Want zijn het 3 verschillende films (waar ik even van uit ging) gaat het niet sneller.......

ve
door verwijderd - Jan 20, 2011 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op donderdag 20 jan 2011, 21:17:
freya schreef op donderdag 20 jan 2011, 20:51:
Hallo belinia,

dus als je er meerdere tegelijk download heb je alles uiteindelijk sneller binnen.

m.v.gr. Freya

Meerdere torrents van dezelfde film bedoel je dan toch zeker hè ;-)
Want zijn het 3 verschillende films (waar ik even van uit ging) gaat het niet sneller.......

Nou nee, ik bedoelde eigenlijk drie verschillende films. Downloaden via torrents gaat meestal niet zo snel en als je een maximale downloadsnelheid hebt van b.v. 9Mbps en je hebt b.v. drie films te downloaden die downloaden met een snelheid van 'maar' 3Mbps, dan kun je ze net zogoed tegelijk downloaden, want dan wordt je volle bandbreedte benut en heb je die drie films dus sneller binnen dan wanneer je ze één voor één binnenhaalt.

Freya

ve
door verwijderd - Jan 20, 2011 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo bedankt voor de mailtjes over het downloaden.Ik ben nu op de hoogte.
Groetjes belinina

ve
door verwijderd - Jan 20, 2011 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die ervaring heb ik zelf niet echt, maar wellicht heb ik te weinig snelheid dan.
Goedkoop abootje hè ;-)
Ik zet degene met hoogste snelheid meestal ff op `stand alone`, de rest ff pauze tot het binnen is, vind ik sneller gaan dan, idee heb ik althans altijd, maar wellicht ben je net zoveel tijd kwijt met alles op halve kracht.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2011 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor het resultaat (de film bestanden) heeft het geen kwalitatieve gevolgen, maar je moet je wel bewust zijn van het feit dat je met torrents óók aan het uploaden bent en dat is wel strafbaar. In de VS heeft een dame het nu heel erg moeilijk omdat de belanghebbenden haar nu als zondebok voor miljoenen aanpakken, en dat voor het "onschuldig" downloaden van slechts 4 liedjes. Tuurlijk, hele volksstammen doen het, en hier liggen de zaken net even anders dan in de VS of Frankrijk bijvoorbeeld, maar nu weet je in elk geval dat je traceerbaar én strafbaar bezig bent. Kies zelf maar wat je daarmee doet.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2011 om 01:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik download altijd via binsearch (nzb bestanden) en zet er soms 3 of 4 films klaar via iGrab (mac).Als je goed oplet dan zie je dat hij de films een voor een binnen haald op volle snelheid. Bij windows gebruik je Grabbit en dat is precies hetzelfde. Als je torrents binnen haald dan pakt ie ze allemaal tegelijk en kost het je snelheid per torrent maar duurt het in zijn totaal niet langer.