jr
door jroos5 Aug 4, 2004 om 23:45
Computers & telefonie

Downloaden gaat niet

hallo!

ik probeer al enige tijd "smiley central" te downloaden, echter zonder resultaat. mijn virusscanner heb ik uitgezet, evenals mijn firewall.Ook de privacy balk (van extra, internet opties etc), naar laag gebracht.

wie heeft een oplossing. hetzelfde probleem heb ik met cursor mania

reeds bedankt voor moeite!

groet!

John

639 11 Rapporteer

jr
door jroos5 - Aug 5, 2004 om 02:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

dank voor snelle (r)actie, maar de pop up killer staat uit.

in  ieder geval bedankt!

andere suggestie?

Groet,

John

tigertje
door tigertje - Aug 5, 2004 om 12:17
402 Antwoorden / 0 Vragen

Geeft u die link naar de smiley central eens en ook naar cursor mania.

tigertje
door tigertje - Aug 5, 2004 om 14:41
402 Antwoorden / 0 Vragen

Toevallig nog een popup killer aanstaan? Het kan zijn dat die het download venster voorkomt omdat het een popup is.

jr
door jroos5 - Aug 5, 2004 om 14:44
3 Antwoorden / 1 Vragen

http://www.cursormania.com/

www.smileycentral.com

tigertje
door tigertje - Aug 5, 2004 om 15:10
402 Antwoorden / 0 Vragen

In beide gevallen moet een tooltje/plug-in installeren. Doet u dat vooral niet want het is een virus. Althans mijn virus-scanner begint meteen te gillen zodra ik het download venstertje voor de plug-in in beeld komt. Als u de plug-in wel al heeft geïnstalleerd dan lijkt het me raadzaam dat u uw computer zorgvuldig gaat scannen op virussen.

jr
door jroos5 - Aug 6, 2004 om 11:32
3 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor je hulp. ik zal het niet downloaden!

groet en prettig week end1

John

pk49
door pk49 - Jan 27, 2014 om 13:32
243 Antwoorden / 2 Vragen

gewone batterijen hebben nu eenmaal de eigenschap bij lang bewaren langzaam leeg te lopen.Daarom moet je ook geen batterijen kopen bij winkels die weinig omzet hebben op het gebied van batterijen.Er zou ook een houdbaaarheidsdatum op de verpakking moeten zitten!!(Kassa??!)Deze fietslamp batterijen zouden ook niet verkocht moeten worden als één pakket,maar de batterijen apart.Ik heb redelijk goede ervaring met Lidl batterijen.Voor de rest gebruik ik oplaadbare batterijen,maar niet voor fietslampjes omdat die voortdurende gestolen worden als je de lamp op je fiets laat zitten.Maar voor camera's e,d, zijn die ideaal,vooral de verliesvrije batterijen(die niet leeglopen bij lang bewaren zonder gebruik)

audb
door audb - Jan 27, 2014 om 13:55
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Zelf heb ik me fiets lampen gekocht op Ebay.com voor ongeveer €2,46.
Dit is een set waarvan de witte lamp als zaklantaarn is te gebruiken maar wordt zonder batterijen geleverd deze zijn makkelijk van de fiets af te nemen (bike light)
Ook kan je daar lampjes kopen die op een auto ventiel* geschroefd kunnen worden of dat toegestaan is in Nederland weet ik niet maar deze lijken mij de veiligheid te goede te komen,
Wel is dan aan te raden om een rode of oranje kleur te nemen en absoluut geen blauwe omdat deze te fel is.
* er zijn verloop ventiel dopjes te koop o.a. bij de hema, halfords en fietsen winkels.

Op
door Opa Eus - Jan 27, 2014 om 14:43
41 Antwoorden / 18 Vragen

Net als bij het kopen van bijv. een nieuwe printer zit er ook maar voor de helft(of soms nog minder) inkt in. Ga er niet van uit dat een fabriek een topkwaliteit batterij in doet want dat zou de prijs alleen maar opdrijven. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Momenteel is er een discussie gaande over reizen waarbij nog extra kosten komen terwijl de laagste prijs wordt aangeboden(op internet of elders).
Wees dus altijd op je hoede bij wat je ook koopt. Helaas komt dit nog maar al te vaak voor. Voorbeelden te over.

va
door valentijntje - Jan 27, 2014 om 21:47
8 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom moeten er batterijen in? Waarom is het achterlicht ook niet aangesloten op een naafdynamo, net zoals de verlichting aan de voorzijde. Ook nog veel beter voor het milieu!

audb
door audb - Jan 28, 2014 om 19:38
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Re janlida.
Een printer wordt verkocht onder de verkoop prijs en ze halen hun winst uit de inkt.
En het over grote deel van de fiets verlichting komt gewoon uit China en hoe je het ook bekijkt die hallen echt hun winst niet uit batterijen :-).
Zelf heb ik het liefst een goedkope led lamp dan een dure omdat als je even pech hebt deze toch gestolen wordt en je dan weer een dure terug koopt die overigens voor ten hoogste € 1,50 kost in China en je hier gemiddeld €30,- voor mag betalen.