ni
door nitwitje Aug 3, 2011 om 21:50
Computers & telefonie

E mail

wanneer ik mij e-mail open om de mail te lezen, zie ik een binnen gekomen bericht maar dat verdwijnt meteen weer. het wordt wel aamngeduid als spam maar ik kende de persoon wel. Het bericht kan ik nergens meer vinden.
HELLUP Nitwitje

505 5 Rapporteer

freya
door freya - Aug 3, 2011 om 22:05
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo nitwitje,

Bekijk je de email online via webmail (zoals b.v. Hotmail) of gebruik je een emailprogramma als Outlook of Outlook Express?

En wellicht vind je die mailtjes terug in de map 'ongewenste items' of misschien wel in de map 'verwijderde items'?

m.vr.gr. Freya

ni
door nitwitje - Aug 3, 2011 om 22:18
69 Antwoorden / 35 Vragen

Mijn zus heeft mijn e-mail van hotmail en ziggo (quicknet.nl) bijeen gezet, dus ik hoef niet eerst naar de ene mailbox en dan naar de andere, best prettig. Het is me wel eerder opgevallen, ni ook met kassa, maar ik kan gelukkig wel zien dat er een ail is maar, ze zin echt meteen verdwenen ook de kassa mailtjes. Nu ik dat weet ga ik meteen naar Kassa om te kijken of er een hulpman of vrouw is .
Neen ze zitten niet in mijn ongewenste mail en ook niet bij de geblokkeerde
( hotmail) Ik heb windows 7 en die werkt niet met outlook. c.q.outlook express
Nitwit

wa
door walterw - Aug 4, 2011 om 00:17
24 Antwoorden / 0 Vragen

Gebruik je het windows live mail-programma dat in windows 7 zit, of ga je eerst naar een website om de mail te lezen.

Als het het programma is: ik weet niet of wlm ook die optie heeft, maar outlook expresss heeft een optie om gelezen mails te verbergen. Ze worden dus niet weggegooid. Mogelijk is dat de oorzaak? Dus komt de mail binnen, dan zie je hem, maar daarna verdwijnt deze uit beeld.

ni
door nitwitje - Aug 4, 2011 om 00:52
69 Antwoorden / 35 Vragen

walterw

Walterw

Outlook Express is vervangen door Windows Mail, een verbeterd e-mailprogramma met uitbreidingen zoals filters voor ongewenste e-mail en beveiliging tegen phishing-berichte, dus die vlieger gaat niet op.
toch bedankt. nitwit

aurora1
door aurora1 - Aug 4, 2011 om 05:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag nitwitje,

Wat gokjes; via WLM met de zoekoptie (via Bewerken bovenaan) proberen de mail(s) te vinden, of anders via Start en het zoekvakje. Als de mail nog bij de provider bewaard is kun je hem doorsturen naar jezelf en zien of hij dan wel zichtbaar blijft. Mogelijk is de afzender/zijn de afzenders per ongeluk geblokkeerd? Via Acties bovenaan naar Ongewenste berichten - beveiligingsopties, naar geblokkeerde afzenders. In dat venster vind je onder Opties hoe je de beveiliging hebt ingesteld en of bijv. aangevinkt staat dat verdachte mails permanent verwijderd moeten worden.

vr.gr.