E-mailadres of antwoordnummer Telfort
Dag Experts,
Gisterenavond, 23 maart om 19:15 uur waardeerde ik mijn prepaid beltegoed bij Telfort à €12,75 met €10.- op, omdat ik 11 febr. een SMS kreeg dat uitbellen geblokkeerd was en ik binnen 90 dagen moest opwaarderen daar anders mijn beltegoed en 06-nummer zou vervallen. 's Avonds moest ik nog een 06-nummer bellen en toen ik dat tegen 20:00 uur probeerde was het uitbellen nog geblokkeerd.
Klantenservice via 0900-nummer gebeld à €0,45 (0,30 + 0,15) en na 4 minuten vroeg deze wat mijn mobielnummer is. Komt mij vreemd voor, want dat kunnen ze toch zelf zien wanneer ze gebeld worden. Nee dus. Nummer gegeven. Toen wilde ze mijn NAW-gegevens. Dat weigerde ik omdat het om een prepaid nummer gaat dat ik zonder gegevens aangeschaft heb. Zonder dat kon ze me niet helpen. Ik vroeg haar naam omdat ik een klacht in wilde dienen en toen verbrak ze zonder iets te zeggen de verbinding. Om 22:10 kon ik toch uitbellen naar mijn landlijntoestel. Wel €2,60 armer voor het klanten"service gesprek" met Telfort.
Ik ga er vanuit dat, wanneer ik de opwaardeercode intoets en daarna zie dat mijn rest beltegoed inderdaad met €10,- verhoogd is, mijn uitbel blokkering ook meteen opgeheven is.
Kan me niet voorstellen dat hier nog een mensenhand tussen moet zitten, of heb ik dat mis?
Toch wil ik Telfort van deze, door mij ongewenste, situatie op de hoogte stellen, doch ik wil er geen cent aan spenderen.
Weet iemand een werkend e-mailaddress of antwoordnummer van Telfort?
Bij voorbaat dank voor reacties.
Hardware ERror MAN.
@hrdwerrorman
Probeer eens of deze optie werkt
Alternatief voor: Telfort0900-nummer: 0900 9596 (30 cpm)
Alternatief nummer: 020 6976337
Antwoordnummer: 11092
5200 VC 's-Hertogenbosch
Dat heeft geen zin, die poeieren je heus wel af.
Vraag maar via een van die fora aan Webcare, die geven altijd snel en goed antwoord.
Je kunt in contact komen met Telfort Webcare medewerkers via het onafhankelijke Telfort Gebruikers forum en via Telfort's eigen forum. Op beide krijg je dezelfde prima service, vooral als je aardig bent ;-)
Inderdaad wordt je beltegoed bevroren als je het 6 maanden geleden hebt opgewaardeerd, 90 dagen daarna vervalt je beltegoed en je 06-nummer, na opnieuw opwaarderen wordt het weer "ontdooid".
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer