hrdwerrorman
door hrdwerrorman Mar 24, 2010 om 22:37
Computers & telefonie

E-mailadres of antwoordnummer Telfort

Dag Experts,

Gisterenavond, 23 maart om 19:15 uur waardeerde ik mijn prepaid beltegoed bij Telfort à €12,75 met €10.- op, omdat ik 11 febr. een SMS kreeg dat uitbellen geblokkeerd was en ik binnen 90 dagen moest opwaarderen daar anders mijn beltegoed en 06-nummer zou vervallen. 's Avonds moest ik nog een 06-nummer bellen en toen ik dat tegen 20:00 uur probeerde was het uitbellen nog geblokkeerd.
Klantenservice via 0900-nummer gebeld à €0,45 (0,30 + 0,15) en na 4 minuten vroeg deze wat mijn mobielnummer is. Komt mij vreemd voor, want dat kunnen ze toch zelf zien wanneer ze gebeld worden. Nee dus. Nummer gegeven. Toen wilde ze mijn NAW-gegevens. Dat weigerde ik omdat het om een prepaid nummer gaat dat ik zonder gegevens aangeschaft heb. Zonder dat kon ze me niet helpen. Ik vroeg haar naam omdat ik een klacht in wilde dienen en toen verbrak ze zonder iets te zeggen de verbinding. Om 22:10 kon ik toch uitbellen naar mijn landlijntoestel. Wel €2,60 armer voor het klanten"service gesprek" met Telfort.

Ik ga er vanuit dat, wanneer ik de opwaardeercode intoets en daarna zie dat mijn rest beltegoed inderdaad met €10,- verhoogd is, mijn uitbel blokkering ook meteen opgeheven is.
Kan me niet voorstellen dat hier nog een mensenhand tussen moet zitten, of heb ik dat mis?

Toch wil ik Telfort van deze, door mij ongewenste, situatie op de hoogte stellen, doch ik wil er geen cent aan spenderen.

Weet iemand een werkend e-mailaddress of antwoordnummer van Telfort?

Bij voorbaat dank voor reacties.

Hardware ERror MAN.

6047 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Mar 24, 2010 om 23:16
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Je hoeft overigens niet bang te zijn om je NAW bekend te maken aan Telfort, ze doen er nog altijd niks geks mee.

gallito
door gallito - Mar 24, 2010 om 23:51
479 Antwoorden / 66 Vragen
0

@hrdwerrorman
Probeer eens of deze optie werkt

Alternatief voor: Telfort0900-nummer: 0900 9596 (30 cpm)
Alternatief nummer: 020 6976337

Antwoordnummer: 11092
5200 VC 's-Hertogenbosch

gallito
door gallito - Mar 24, 2010 om 23:56
479 Antwoorden / 66 Vragen
0

Kijk voor meer info n.a.w. Telfort hier

edwardus
door edwardus - Mar 24, 2010 om 23:59
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Dat heeft geen zin, die poeieren je heus wel af.
Vraag maar via een van die fora aan Webcare, die geven altijd snel en goed antwoord.

edwardus
door edwardus - Mar 25, 2010 om 02:37
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Je kunt in contact komen met Telfort Webcare medewerkers via het onafhankelijke Telfort Gebruikers forum en via Telfort's eigen forum. Op beide krijg je dezelfde prima service, vooral als je aardig bent ;-)

Inderdaad wordt je beltegoed bevroren als je het 6 maanden geleden hebt opgewaardeerd, 90 dagen daarna vervalt je beltegoed en je 06-nummer, na opnieuw opwaarderen wordt het weer "ontdooid".

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer