ve
door verbouwmaat Oct 25, 2005 om 18:53
Computers & telefonie

Een nieuwe kapotte telefoon gekocht, werd opgestuurd, nooit meer iets gehoord

wat is  hier tegen te doen,

Mijn vtiendein heef op 4-8 een nieuwe telefoon voor mij gekocht bij deDixons fr. Henrtiklaan te Den Haag, toen ik hem keeg deed de trilfunctie het niet, het display was onleesbaar en als de telelefoon afging hoorde je hem amper. Op 17-8 teruggegaan naar de Dixons om hem om te ruilen, ten minste dat dacht ik want hij had in het begin die mankenenten al. Ik werd geholpen door een koe, die niet eens wist hoe ze het sim kaartje eruit moest krijgen zonder dat het telefoontje een paar keer op de grond was gevallen, tja ik dacht ze pakt zo wel een nieuwe, dar viel vies tegen; het toestel van €50 euro moest opgestuurd worden ter reparatie zei ze, ik zei nog dat er geen hond te vinden is die een  toestelletje van € 50 euro gaat zitten repareren, jaha zei ze nog echt waar, binnen 14 dagen heeft u hem weer terug,!@@#@#$%$%^&**&&^. Ik ben toen naar de overkant gelopen naar de primafoon en daar  weer een nieuwe gekocht.

Totop heden 25 oktober heb ik nog niets van de Dixontjes vernomen ik weet eigenlijk niet hoe ik dit verder aan moet pakken, het liefst wil ik gewoon mijn geld terug want ik heb al een ander toestel die het goed doet. Is dit een redelijk voorstel aan  Dixon

405 2 Rapporteer

xandor020
door xandor020 - Oct 25, 2005 om 19:33
180 Antwoorden / 8 Vragen

Helaas voor u, maar koop is koop.

U moet Dixons de mogelijkheid geven het toestel te repareren.

Persoonlijk vind ik 13 dagen ook wat lang, misschien had u bijv. de volgende dag het toestel gewoon kunnen omruilen, na twee weken is het niet echt een 'DOA' meer.

Ik ben bang dat u moet accepteren dat u het toestel na reparatie terug krijgt

ve
door verbouwmaat - Oct 25, 2005 om 19:39
12 Antwoorden / 5 Vragen

ik heb de telefoon op 17-8 bij de Dixions gelaten om opgestuurd te worden, inmiddels is het 25 oktober dus die telefoon is al 70 dagen onderweg !, van 17-8 tot 25-10,  dat vind ik wat lang, mede doordat ze mij totaal niet op de hoogte houden over de gang van zaken en ik heb zo het vermoeden dat ze hopen dat ze nooit meer iets horen.

henk.