du
door duifje1959 Aug 10, 2012 om 12:32
Computers & telefonie

Face-book

Wie kan mij vertellen hoe ik van facebook af kom.
Ik heb ruim 3 maanden mijn profiel verwijderd maar krijg nog steeds meldingen van facebook.
Ook als ik google op mijn naam staat er nog steeds dat ik ook op facebook ben te vinden.

4484 7 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Aug 10, 2012 om 12:39
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Hallo, als je hierboven rechts in het zoekveld "facebook uitschrijven" intypt dan zie je een mooi antwoord van Edrick3 (o.a.) dat je de weg die je zoekt wijst.

edrick3
door edrick3 - Aug 10, 2012 om 13:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo duyifje1959,

Je hebt blijkbaar wél je profiel stopgezet, maar niet volledig verwijderd???

Bedoelde antwoord:

(Van pepermunt.net:)

Facebook verwijderen

Handleiding voor het opzeggen van een Facebook profiel:
tijdelijk stopzetten of helemaal verwijderen.

Facebook profiel stoppen
Via de Account instellingen van Facebook kun je een profiel stopzetten.
Het is dan niet meer zichtbaar, maar blijft wel bestaan.

1. Ga naar Instellingen - Account instellingen - Account stopzetten.
2. Geef een reden op.
3. Vink zonodig aan dat je geen e-mails wilt ontvangen van Facebook.
4. Mijn account deactiveren.
5. Er wordt een bevestigingsmail gestuurd. In deze mail staat een knop waarmee het profiel weer geactiveerd kan worden.

Facebook account verwijderen

1. Ga naar Mijn account verwijderen
2. Klik op Versturen.
3. Geef je wachtwoord op. OK.
4. Het profiel wordt nu twee weken stopgezet. Het is dan niet meer zichtbaar. Als je in die periode niet inlogt wordt het definitief verwijderd. Reageer niet meer op berichten van Facebook in je mail (zoals friend-verzoeken). Na twee weken worden alle berichten, foto's, reacties, enzovoorts weggehaald.

Suc6

johan-dj
door johan-dj - Aug 10, 2012 om 17:36
13 Antwoorden / 2 Vragen

De uitleg die hierboven staat is verouderd! Om helemaal van Facebook af te komen moet je eerst eventuele koppelingen verwijderen. Als je bijvoorbeeld Spotify gebruikt met een Facebook-login, dan ben je weer op Facebook zodra je Spotify bezoekt. Dat kan een reden zijn dat je account niet verwijderd wordt.

Kijk voor een actuele handleiding op: facebook verwijderen

edrick3
door edrick3 - Aug 10, 2012 om 20:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@johan-dj,

Bedankt voor de update!
Ben weer helemaal bij.

Goed weekend.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 12, 2012 om 16:41
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Overigens blijft je account op de achtergrond gewoon behouden, ze zouden gek zijn om al jouw persoonlijke info te verwijderen aangezien dit hun businessmodel is

Door plug-ins op sites blijft facebook je gewoon volgen, daarom zou ik Ghostery aan je browser toevoegen om dit te voorkomen

De resultaten van facebook zelf, in de loop der tijd (kan enkele maanden duren) vanzelf verdwijnen uit de resultaten van Google. Hebben andere websites jouw facebook content overgenomen ga er dan maar vanuit dat je dit nooit meer weg krijgt.

aragon
door aragon - Aug 13, 2012 om 13:17
106 Antwoorden / 0 Vragen

Beter had geweest om nooit aan dat soort programma's deel te nemen.
Alle info ligt open en bloot.

kamphuysen
door kamphuysen - Aug 13, 2012 om 13:29
252 Antwoorden / 68 Vragen

[quote=aragon schreef op maandag 13 aug 2012, 13:17]Beter had geweest om nooit aan dat soort programma's deel te nemen.
Alle info ligt open en bloot.

Velen gebruiken Facebook om achter de maskers te komen van mensen vooral jonge mensen hebben niet in de gaten wat voor gevaar het is, je ziet mensen met jonge konderen zo van leuk hebben we het he? En kijk es hoeveel ''vrienden''? its all or nothing.