ka
door kalender Dec 8, 2011 om 13:14
Computers & telefonie

Firefox

Ik wil firefox browser installeren maar dat gaat niet, ik heb mijn pc gescand er zitten geen virussen in. Wat kan er mis zijn .

854 9 Rapporteer

freya
door freya - Dec 8, 2011 om 13:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo kalender,

Dan zul je toch eerst moeten vertellen wat er dan niet lukt.....
Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke? En ik neem aan dat je Firefox van de originele website *[u]klik[/u]* hebt gedownload? En welke Windowsversie gebruik je?

m.vr.gr. Freya

ka
door kalender - Dec 8, 2011 om 15:35
26 Antwoorden / 53 Vragen

Ik hebben windows 7 ultimate. En krijg de melding kan niet worden gedownload.
Ik vind het erg vreemd.

freya
door freya - Dec 8, 2011 om 16:21
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@kalender:

Ik neem aan dat je het geprobeerd hebt via de 'link' in mijn vorige reactie? Het bestand dat je dan download is een .exe bestand en het zou dus kunnen zijn dat je virusscanner (of andere beveiligingssoftware) dat tegenhoudt. Ik zou zeggen, sluit je browser af, schakel je virusscanner eens en start de browser weer op. Klik dan nog eens op de betreffende 'link' en kijk of het downloaden dan wel lukt.

Heb je überhaupt met het downloaden van bestanden problemen of is dit de eerste keer dat je tegen dit probleem aanloopt?

Freya

edevlieger
door edevlieger - Dec 8, 2011 om 21:13
20 Antwoorden / 0 Vragen

Van welk internetadres wil je firefox downloaden?

ka
door kalender - Dec 11, 2011 om 15:19
26 Antwoorden / 53 Vragen

Ik heb internet explorer 9

freya
door freya - Dec 11, 2011 om 15:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=kalender schreef op zondag 11 dec 2011, 15:19]Ik heb internet explorer 9
Tja, als je alleen maar antwoorden geeft op vragen die helemaal niet gesteld zijn en geen antwoorden geeft op de vragen die wel gesteld zijn, dan kunnen we je uiteraard niet helpen....

Freya

edevlieger
door edevlieger - Dec 11, 2011 om 15:33
20 Antwoorden / 0 Vragen

Laat de de vraag anders stellen:
Als je in Internet Explorer 9 op internet gaat zoeken naar het installatieprogramma van Firefox, op welk internetadres staat dat installatieprogramma van Firefox dan?

ka
door kalender - Dec 12, 2011 om 15:31
26 Antwoorden / 53 Vragen

Installatieprogramma van firefox staat dan op google.nl

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2011 om 15:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo kalender,

Als je hier op de groene downloadknop klikt zou je FF gewoon moeten kunnen installeren zoals freya ook al aangegeven heeft.

Suc6