nico s
door nico s Nov 1, 2013 om 14:45
Computers & telefonie

Fotos

hoe zet ik fotosvan mijn computer naar faceboek bvb dank
nic s

488 13 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Nov 1, 2013 om 14:49
11568 Antwoorden / 51 Vragen

Ga naar het camera symbooltje in het reactie scherm, klik daarop, selecteer je foto, en klik op openen, klaar.

haarp
door haarp - Nov 1, 2013 om 14:53
514 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 1 nov 2013, 14:49]Ga naar het camera symbooltje in het reactie scherm, klik daarop, selecteer je foto, en klik op openen, klaar.

Is het gelukt? Fijn voor anderen die er ook problemen mee hebben.

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2013 om 14:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nico s,

Stap 1. Log in op je Facebook account.

Stap 2. Klik in het linkermenu op “photos”.

Stap 3. Klik rechts bovenaan op “upload photos”.

Stap 4. Nu kan je een naam en omschrijving invullen voor je album.

Stap 5. Klik op “create album”.

Stap 6. Nu kan je foto’s selecteren die je wenst op te laden.

Stap 7. Eens je album klaar is klik je op “save”.

Je foto’s staan nu op facebook. Je kan steeds foto’s toevoegen/verwijderen aan een album of een nieuw album aanmaken.
(Bron: hoemoethet.be)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2013 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=haarp schreef op vrijdag 1 nov 2013, 14:53][quote=mahadma schreef op vrijdag 1 nov 2013, 14:49]Ga naar het camera symbooltje in het reactie scherm, klik daarop, selecteer je foto, en klik op openen, klaar.

Is het gelukt? Fijn voor anderen die er ook problemen mee hebben.

Is het gelukt?

Geef TS even de tijd!!!

nico s
door nico s - Nov 1, 2013 om 15:38
87 Antwoorden / 26 Vragen

ik heb door minder plezierige omstandigheden mijn geheugen verloren en het is maar een pagina van mijn opschrijf boekjelang ik moet alles soms woord voor woord op schrijven en dus kan ik julliepas morgenantwoord geven

avbedankt
nico

mahadma
door mahadma - Nov 1, 2013 om 15:41
11568 Antwoorden / 51 Vragen

Wij wachten rustig af.

nico s
door nico s - Nov 1, 2013 om 16:26
87 Antwoorden / 26 Vragen

wat is een reaksiescherm
ns

mahadma
door mahadma - Nov 1, 2013 om 17:14
11568 Antwoorden / 51 Vragen

Ik denk dat je bedoeld: "Wat ben je aan het doen?" Klik daar ergens in en dan verder gaan.

edrick3
door edrick3 - Nov 1, 2013 om 17:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mahadma,

Je schrijft in je eerste reactie:....Ga naar het camera symbooltje in het reactie scherm.....

TS vraagt wat je daar mee bedoelt.

mahadma
door mahadma - Nov 1, 2013 om 17:44
11568 Antwoorden / 51 Vragen

Als je Facebooek opstart, zie je staan "wat ben je aan het doen" , dit is het reactie scherm. klik daar ergens in, dan gaat de cursor naar links bovenin en verschijnt rechts onderin een camera symbooltje.

nico s
door nico s - Nov 1, 2013 om 19:52
87 Antwoorden / 26 Vragen

hallo iedereen in
mijn goedgelovige ogen leek mij de methode Mahadma het eenvoudichtste dus daar heb ik mij dus op gestort en en hiep hiep hoera geslaagd dit is voor mij al weer een flinke stap vooruit ik begrijp best hoe moeilijk het is om iemand zo als ik iets te leren zelfs de arts die van ochtend bij mij een zenuwbehandeling uit voerde heb ik van alles over computers gevraagd jammer gen
oeg toen ik terug op de zaal was gebracht was ik alles weer vergeten
maar alla weleven nog

iedereen die mee gedacht heeft vreselijk vriendelijk bedankt

gegroet Nico s

mahadma
door mahadma - Nov 1, 2013 om 20:21
11568 Antwoorden / 51 Vragen

Dank voor je bericht en fijn dat het geslaagd is. Plezier er mee! En beterschap.

macwouter
door macwouter - Nov 1, 2013 om 23:52
825 Antwoorden / 9 Vragen

Nog een manier wat handig is.Open de map met afbeeldingen die dan als een klein venster openspringt en sleep de foto naar de juiste plek en klaar is kees. Zo kun je in je fotomap met een beweging bijv. 20 foto,s selecteren en in een ruk slepen naar FaceBook en je hebt een complete album.