rijsdijk
door rijsdijk Oct 28, 2008 om 22:24
Computers & telefonie

Foutmelding bij download

Ik download graag mijn favoriete series, en sinds een week of anderhalf lukt dit niet meer. Ondanks dat er genoeg seeds zijn. Ik heb daarstraks ontdekt dat er een foutmelding bijstaat. Namelijk het volgende:

[DHT] niet toegestaan  0 0 0
[Lokale peer-ontdekking] niet toegestaan  0 0 0
[deel verwijderd -red]                    HTTP-fout 400          39s 0 0 0

Snapt iemand dit en weet die dan misschien ook hoe ik dit op kan lossen? Ik loop al 2 afleveringen achter........ ;-)

602 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 29, 2008 om 09:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas, volgens de spelregels van deze site is hulp bij illegale activiteiten niet toegestaan. Films downloaden via Torrents (en daarmee dus ook verspreiden) valt daaronder.

De foutmelding die je krijgt zou kunnen betekenen dat je provider Torrents nu ook blokkeert.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2008 om 09:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is downloaden van de nieuwste afleveringen van Brothers & Sister en Emergency Room illegaal?? Als ik in Amerika had geleefd, had ik ze zo vanaf de site van ABC kunnen bekijken. Die staan gewoon online hoor. Niks illegaals aan.

Maar nee, dat is het niet wat je schreef, want ik kan bijvoorbeeld wel de nieuwste aflevering van Desperate Housewives en Grey's Anatomy downloaden. Dat lukt gewoon.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2008 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of het downloaden illegaal is of niet, daar zijn de geleerden het nog niet over eens. Volgens mij heeft de Nederlandse wetgeving het downloaden (nog) niet strafbaar gesteld. Wel strafbaar is het aanbieden van auteursrechtelijk beschermd materiaal.
En omdat je via torrents downloadt, ben je dus illegaal bezig, want torrent-programma's bieden het reeds gedownloade stukje ook meteen weer aan zodat anderen het kunnen downloaden.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2008 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edwardus, ben het geheel met je eens, en, als je dan zo graag filmpje kijkt: Koop een schotel (indien plaatsing mogelijk is dan) en je hebt heel wat meer zenders (fta) weliswaar dan, dat is geheel legaal. Ik persoonlijk koop of huur wel een filmpje, als dat zo nodig moet, maar vaak is dit helemaal niet odig, gezien het ruime aanbod zenders van tegenwoordig, en ook nog eens in perfekte digitale kwaliteit....Gr. Henri

ve
door verwijderd - Oct 29, 2008 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik download geen films, maar series. Die worden niet verhuurd. De nieuwste afleveringen komen in Nederland pas volgend jaar op tv..

En ik heb geen geld om een schotel te kopen, heb ik ook geen behoefte aan, want tv slokt voor mij anders veel te veel tijd op. Ik heb wel wat beters te doen dan iedere avond 100 zenders af te struinen.
Maar goed.

Jammer dat er niemand gewoon kijkt naar de foutmelding.. die schijnt namelijk ook wel es voor te komen als je gewoon bepaalde sites wilt bezoeken..niet allen bij downloaden van torrents..

ve
door verwijderd - Oct 29, 2008 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

De http error 400 betekent in het algemeen dat er een rechten probleem is op de betreffende webserver. De webserver weigert je het document te geven, expres of door een foutje van de webmaster.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2008 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Ik weet nog niet wat, maar het is een begin. Het zou dus aan de site kunnen liggen waar hij die bestanden vandaan wil halen. Ik heb wel wat zitten lezen op die site en volgens mij, als ik het een beetje begrepen heb, is het dan omdat ik niks deel. Ik zou ook echt niet weten hoe dat zou moeten trouwens..
Dank je wel Edwardus. Fijn dat iemand gewoon een normaal antwoord geeft. Bedankt!