sk
door skaters Mar 14, 2004 om 16:20
Computers & telefonie

Garantie/reparatie

Ik heb kortgeleden en Motorol V525 in prepaidpakket van Vodafone gekocht bij Dixons. Nu zit er wanneer ik inzoom een zwarte punt op het scherm. Deze zit in de camera, want als ik de gsm beweeg blijft de punt op dezelfde plaats. Hij is opgestuurd voor reparatie en ondertussen heb ik nummerbehoud (zit nu nog bij T-Mobile) aangevraagd en verder ook de 65,- euro beltegoed bij Vodafone. Ik kreeg het toestel volgens Dixons mechanisch gerepareerd terug, maar het probleem is niet verholpen. Het toestel is nu weer ter reparatie verstuurd. Een nieuwe pakket is niet meer verkrijgbaar volgens Dixons. Wanneer deze reparatie niet slaagt, willen ze het geld teruggeven. Het is echter zo dat nummerbehoudaanvraag al in verwerking is, ik een toestel met deze specificaties en dit beltegoed niet weer krijg voor 129,-. Als extra zou ik de simkaart, waarop straks mijn huidige nummer staat, wel mogen houden. Maar wat moet ik daarmee als ik geen toestel heb waar deze in werkt. Ik moet dan een prepaidpakket kopen van Vodafone met maar 10,- beltegoed en een slechter toestel. Of ik moet een simlockvrij teostel kopen, tegen behoorlijk hogere kosten. Wie kan mij advies geven?! Alvast hartelijke bedankt.

491 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 13:02
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

Een vervelende situatie! Maar volgens mij moet Dixons hier met een goede oplossing komen! Zij moeten jou garantie bieden op het nieuwe toestel. De zwarte punt is denk ik een fout in de CDD chip (die de foto vastlegt). Als het toestel niet gerepareerd kan worden, dan moet Dixons met een goed alternatief komen of je in ieder geval de gemaakte kosten vergoeden. Ga met een overzicht van de gemaakte kosten eens naar Dixons en leg de situatie uit. Misschien helpt dat nog. Zo niet, stuur dan een klacht naar het hoofdkantoor: Dixons bv, t.a.v. Ad Goddrie, Postbus 3480 (Goudenheuvel 47), 5203 DL (5234 GA) in 's-Hertogenbosch.

sk
door skaters - Apr 16, 2004 om 13:02
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor je reactie. De hoofdzaak is dat ik meer kosten moet maken om een soortgelijke gsm aan te schaffen. Losse toestellen zijn behoorlijk prijzig. Alleen aan een simkaartje met daarop mijn via nummerbehoud overgezet nummer en 65,- euro beltegoed heb ik niet veel. De vraag is dus, moeten zij in redelijkheid voor de extra kosten opdraaien?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer