kr
door krullie83v May 24, 2014 om 20:05
Computers & telefonie

Gebeld door +10106

hallo,

ik wers gisteren gebeld door +10106. ik kan dit nummer ook verder nergens op internet vinden maar ik vertrouw het niet. ik heb dus ook niet teruggebeld. zijn hier meer mensen die door dit nummer gebeld zijn? of misschien weet iemand wat het is?

1071 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 24, 2014 om 20:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet druk om maken. Niet terug bellen en verder negeren.

tijger1
door tijger1 - May 24, 2014 om 21:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ze u willen spreken, bellen ze nog wel een keer. So what.

gerbera
door gerbera - May 24, 2014 om 22:32
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Neem je altijd voor....onbekende nummers NOOIT terug bellen. Als ze je nodig hebben bellen ze wel opnieuw. Lijkt overigens veel op een nummer waarin u, vaak in het Engels, verteld wordt een prijs gewonnen te hebben.

door 1953 - May 25, 2014 om 02:03
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Landcode 1 is o.a. North America, Canada en Caribische eilanden.

Vermoedelijk iets van één van die Caribische eilanden (Puerto Rico?)

jj
door jjshermans - May 25, 2014 om 08:21
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ervan uitgaande dat je niet op je Nederlandse mobiel gebeld werd terwijl je in het buitenland was kan je beter de volgende keer opnemen dan terugbellen.

Wees er bij opnemen wel op voorbereid dat het mogelijk oplichters zijn die je iets proberen te verkopen of die je privacygevoelige informatie proberen te ontfutselen dus wees op je hoede bij.

Terugbellen kost je geld en mogelijk zelfs heel veel geld als het een duur 0900-achtig nummer is dus dat moet je nooit doen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 25, 2014 om 17:52
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Wie is uw provider en telefonieprovider? En welke modem en/of router gebruikt u?

kr
door krullie83v - May 25, 2014 om 21:46
1 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op zondag 25 mei 2014, 17:52]Wie is uw provider en telefonieprovider? En welke modem en/of router gebruikt u? mobiele provider is ziggo mobiel en ik was op dat moment niet met wifi verbonden. maar ik heb eveneens ziggo als internetprovider. modem zou ik zo niet weten.. gewoon die ze standaard uitgeven bij Ziggo..

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 26, 2014 om 18:46
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=krullie83v schreef op zondag 25 mei 2014, 21:46][quote=lekkerisdat schreef op zondag 25 mei 2014, 17:52]Wie is uw provider en telefonieprovider? En welke modem en/of router gebruikt u? mobiele provider is ziggo mobiel en ik was op dat moment niet met wifi verbonden. maar ik heb eveneens ziggo als internetprovider. modem zou ik zo niet weten.. gewoon die ze standaard uitgeven bij Ziggo..
Sorry dacht dat het op vast telefonie ging (categorie niet gelezen). Kan dus niet waar ik aan dacht.
Beste is sowieso negeren.