is
door isofris Mar 22, 2004 om 15:46
Computers & telefonie

Gebeuren doodverklaringen vaker?

Door de helpdesk van Hetnet werd mij zojuist meegedeeld dat ik overleden zou zijn. Ik heb alleen een ASDL-aanvraag proberen te annuleren. Vervolgens heeft men mij doodverklaard om het account te sluiten. Gebeurt dit onbeschofte gedrag vaker?

558 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:05
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

op het gebied van internet was mij nog niet bekend. wel dat een aantal gemeente nog wel eens een blunder begaan.

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 13:05
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik kan met niet voorstellen dat dit met opzet gebeurt. Geen enkele welkdenkende provider, zeker niet een bedrijf als HetNet, zal iemand doodverklaren die een bestelling annuleert. Dat zou wel getuigen van elk gebrek aan respect.
Dit moet gewoon een misverstand zijn. Wellicht heeft een medewerker bij het annuleren een verkeerde optie gekozen. Maar van opzet zal hier volgens mij geen sprake zijn.

is
door isofris - Apr 16, 2004 om 13:05
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Toch wel blijkbaar, ik ben na een brief weer stilzwijgend aangesloten. Na mijn telefoontje zijn er daadwerkelijk lapen gaan branden en wordt de zaak nu echt uitgezocht. Op de brief kwam (as usual) geen reactie. Ik zal de uitslag van hetnet nog even doorgeven.

is
door isofris - May 11, 2004 om 16:40
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Na de laatste toezegging van Hetnet is er inderdaad actie ondernomen. Een bosje bloemen, een tegoedbon en een excuusbrief van Hetnet. Daar kan ik mee leven. Als reden werdt inderdaad opgegeven dat er intern een verkeerde optie aangeklikt was.

tenormin
door tenormin - Jan 6, 2012 om 10:40
16846 Antwoorden / 108 Vragen
0

Prima initiatief om de vervolgverhalen te horen van de Belbus "patiënten".
Kunnen de kijkers ook zien of alle beloftes (op T.V. zo gemakkelijk te beloven) zijn waargemaakt.
Nu ik toch "aan de lijn ben", er zijn zoveel klachten over telefoonproviders, ook al vaker door u aan de kaak gesteld; misschien ook eens die mensen rond de tafel (hoewel moeilijk want de meeste willen niet). Kijk met genoegen uit naar een hele Belbus uitzending.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer