qu
door queen1976 Sep 16, 2010 om 22:11
Computers & telefonie

Gebruikers account beheer.

Ik heb al eens eerder een soort gelijke vraag gesteld. Ik krijg weer een fout code 646 bij het instaleren van windows updates.
Ik weet dat ik dan bij de instelling van het gebruikers account moet veranderen. Als ik echter bij mijn account ben kan ik geen kopje : account instellingen aan passen vinden.
Hoe kom ik daar bij.
Wie kan me helpen ?

764 6 Rapporteer

freya
door freya - Sep 16, 2010 om 22:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo queen1976,

Ik ga er maar even vanuit dat het om Windows Vista gaat en dat je de UAC (User Account Control) wilt uitschakelen?

Ga dan naar: Configuratiescherm > Gebruikersaccounts en dan zou het de onderste optie : 'Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen' moeten zijn. In het volgende scherm kun je dan het betreffende vinkje weghalen.

m.vr.gr. Freya

birdies
door birdies - Sep 16, 2010 om 22:35
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Ik heb al eens eerder een soort gelijke vraag gesteld. ......

Vlg mij net een paar dagen geleden. Als je even naar 'mijn pagina' (boven in naast je gebruikersnaam te vinden) kun je daar je eerder gesteld vragen terug vinden.

qu
door queen1976 - Sep 16, 2010 om 23:12
25 Antwoorden / 43 Vragen

Mijn eerder vraag HIER over was maanden geleden !

birdies
door birdies - Sep 16, 2010 om 23:17
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=queen1976 schreef op donderdag 16 sep 2010, 23:12]Mijn eerder vraag HIER over was maanden geleden !

Begrijp het al: de database was de afgelopen weken op tilt, kwamen toen allemaal oude topics voorbij.

Maar hij staat dan toch wel bij 'mijn pagina'.

qu
door queen1976 - Sep 16, 2010 om 23:20
25 Antwoorden / 43 Vragen

Ik wil weten hoe ik via windows vista de instellingen kan aan passen in het gebruikers account beheer !

Ik kan allerlei opties doen in me eigen account. Maar instellingen wijzigen. Om updates van windows te installeren dat lukt niet

Hoe doe ik dat ?

qu
door queen1976 - Sep 16, 2010 om 23:24
25 Antwoorden / 43 Vragen

Probleem is verholpen. Bedankt voor de adviezen !!