je
door jeanet68 Nov 23, 2012 om 10:23
Computers & telefonie

Geen bericht voor de betaling van Simpel

Hallo

We worden elke keer zomaar afgesloten door simpel we zijn er echt klaar mee we krijgen nooit geen factuur van hun en als je ze belt dan krijg je alleen maar een grote mond van hun dat je dat wel hebt gehad via sms nou dus mooi niet wij willen weg bij hun en die half jaar vrij hebben wij ook nooit gekregen die ze je belooft hebt ,Wij zijn dus klaar met simpel we willen er bij weg maar dat lukt niet je moet er 2 jaar bij blijven terwijl ze daar niks over hebben gezegt tegen ons alleen dat we die half jaar gratis zouden krijgen ja mooi niet heb veel klachten in gedient voor ze maar niemand kan je er mee helpen mensen neem a.u.b nooit geen simpel bij een ander krijg je een factuur maar bij hun hebben we nooit iets gekregen ja dan zeggen ze kijk maar op je persoonlijke site en als je nou geen internet hebt zoals de meeste oudere mensen heb ik ze ook al eens gevraagd dan krijg je als andwoord moet je maar internet nemen ben,ben dus klaar met Simpel

369 3 Rapporteer

dearagain
door dearagain - Nov 23, 2012 om 18:56
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*bij SIMPEL is alles simpel, behalve de klant

*van enige service hebben ze (struin over de fora) absoluut geen kaas gegeten

je
door jeanet68 - Nov 23, 2012 om 19:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik geef je gelijk en ik raad iedereen simpel af

tijger1
door tijger1 - Nov 24, 2012 om 17:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus u denkt een half jaar gratis te kunnen krijgen, en dan simpel weg te kunnen gaan. Zo werkt het natuurlijk niet. U hebt een contract afgesloten, daarin kunt u de voorwaarden nalezen.