fujitsu
door fujitsu Feb 22, 2015 om 15:52
Computers & telefonie

Geen geluid bij Gmail Notifier

Beste mensen,

Ik heb de Gmail notifier bij binnenkomende Gmail.
Maar ik krijg er geen geluid bij.
Het gaat om Gmail en niet om gewone mail
Ik heb bij configuratie/geluid/geluiden wel geluid.
Mijn laptop draait op Windows 7

4470 14 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2015 om 16:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo fujitso,

Lees eens hier.

Suc6

fujitsu
door fujitsu - Feb 22, 2015 om 16:16
87 Antwoorden / 60 Vragen

Bedankt Edrick3 voor uw snelle reactie

Maar in vraag had ik gezet, dat ik dat allemaal al gedaan had.

Maar of nog meer opties hebt, hoor ik dat graag !

Alvast bedankt voor de moeite.

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2015 om 16:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@fujitsu,

Staat de audiomelding dan niet uitgeschakeld?

edrick3
door edrick3 - Feb 22, 2015 om 16:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je verder wél gewoon geluid op je laptop?

Zo niet: kijk eens hier.

Heeft het wél gewerkt of heb je Notifier pas en werkt het niet.
Als het niet gewerkt heeft: verwijderen en opnieuw downloaden.

aurora1
door aurora1 - Feb 22, 2015 om 19:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees anders ook eens klik hier.

aurora1
door aurora1 - Feb 22, 2015 om 19:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees ook even klik hier en klik hier.

macwouter
door macwouter - Feb 22, 2015 om 20:36
825 Antwoorden / 9 Vragen

De eerste link van aurora zie hier.

fujitsu
door fujitsu - Feb 23, 2015 om 11:30
87 Antwoorden / 60 Vragen

Beste edrick3 en aurora1 en macwouter,
Bedankt voor jullie reactie's en moeite die jullie voor mij doen !!

Ik heb alles nagekeken en ingesteld, maar volgens mij zit er gewoon geen geluid bij de notificatie van Gmail.

Weten jullie toevallig of je ook met de mensen van Gmail in contact kunt komen ?
Zodat ik hun rechtstreeks de vraag kan stellen of er überhaupt wel geluid bij zit ?

Cookies
door Cookies - Feb 23, 2015 om 11:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Gmail™ Notifier is niet van Google; vragen kun je stellen bij de app in de App store (ondersteuning).

reflecs
door reflecs - Feb 23, 2015 om 15:09
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het kan zijn dat het bij "uw" gmail notifier niet meer lukt:
Zie vraag Gmailforum "Geluid inkomende Gmail".
https://productforums.google.com/forum/#!searchin/gmail-nl/gmail$20notifier|sort:date/gmail-nl/SS9aU5bcF3w/47DtsM5OB30J
Bij afbeeldingen binnen dat forum hiervan wordt je doorgelinkt naar een uninstallpagina.

Misschien kunt u een alternatief programma, of een add-on van uw browser gebruiken. Of als u altijd een smartphone bij de hand hebt hierop de melding/het geluid laten geven d.m.v. een app.

fujitsu
door fujitsu - Feb 23, 2015 om 21:49
87 Antwoorden / 60 Vragen

Hallo iedereen,

Hartelijk dank voor jullie antwoorden, ik denk niet het gaat lukken.
Ik dacht dat het niet zo moeilijk zou zijn, maar het valt tegen.

Bedankt voor de moeite en tot een volgende keer !

Met vriendelijke groeten van Fujitsu

aurora1
door aurora1 - Feb 23, 2015 om 22:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Jammer dat het alsmaar niet wil lukken.
Kijk anders nog naar dit klik hier filmpje.
Lees ook eens over add-ons: klik hier.

f.weele
door f.weele - Feb 24, 2015 om 05:32
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste fujitsu, welke Gmail Notifier heb je? Er zijn er ook een aantal als extensie/addon in Chrome en Firefox. O.a. van AddOn: klik hier
Bij deze extensie kun je de geluiden eenvoudig aanpassen. Als je deze niet hebt, dan kun je die toevoegen in Chrome of Firefox.

klik hier

m.vr.gr.

f.weele
door f.weele - Feb 24, 2015 om 05:34
1085 Antwoorden / 27 Vragen

de laatste link werkt niet,maar heeft betrekking op de settings.