Johan 133
door Johan 133 Jun 25, 2012 om 23:01
Computers & telefonie

Google CHROME

Hallo , deze onderstaande pagina zie ik maar al te vaak, wat kan ik eraan doen, om dit te voorkomen, zodat ongestoord gebruik kan maken van het internet.
dank voor het meedenken.

met vriendelijke groet,

Johan te Grotenhuis


Deze webpagina is niet beschikbaar
Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat www.google.nl reageert. De website is mogelijk offline of misschien heeft u problemen met uw internetverbinding.
Hier zijn enkele suggesties:
• Laad deze webpagina later opnieuw.
• Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op.
• Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
• Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... >Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Fout 118 (net::ERR_CONNECTION_T

12392 14 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ar
door arine - Jun 25, 2012 om 23:18
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zorg dat je internetverbinding het doet en je de goede site hebt.

ltmvz
door ltmvz - Jun 25, 2012 om 23:29
949 Antwoorden / 18 Vragen
0

Zelf gebruik ik ook Google Chrome, maar krijg deze melding slechts zeer zelden te zien. De conclusie zou dus kunnen zijn dat het niet aan Google Chrome ligt.

Johan 133
door Johan 133 - Jun 25, 2012 om 23:47
47 Antwoorden / 40 Vragen
0

Dank voor je reactie, mijn internetverbinding is uitstekend, dus daar ligt het niet aan., maar waar kan dan aan liggen,

nogmaals dank,

mvg,

Johan

macwouter
door macwouter - Jun 26, 2012 om 03:26
825 Antwoorden / 9 Vragen
0

Uw modem een keer opnieuw opstarten kan wonderen doen. Let op,niet resetten anders zien wij u nooit meer terug.U zou ook de DHCP-Lease kunnen vernieuwen onder netwerken. Pffff bij een iMac is dat allemaal veel handiger. Heeft u bij netwerken wel de juiste DNS server ingesteld of is misschien u modem aan vervanging toe. Het kan natuurlijk ook zijn dat de site druk bezocht wordt of niet meer bestaat. Gaat het om een specifieke site of in het algemeen. U bent zuinig met informatie.

tdehond
door tdehond - Jun 26, 2012 om 07:02
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Als dat bij mij gebeurt helpt het als ik de laptop opnieuw opstart. Dan werkt Chrome weer normaal.

gladdeharry
door gladdeharry - Jun 26, 2012 om 08:45
463 Antwoorden / 14 Vragen
0

In zulke gevallen moet je dingen gaan uitsluiten die het niet zijn.
Installeer ook eens Firefox en ik neem aan dat u Internet Explorer ook heeft. Op het moment dat u de melding in Chrome krijgt gaat u met die andere twee browsers naar dezelfde site. Gaat dat wel goed dan is Chrome de boosdoener maar krijg je dezelfde melding dan is er iets anders loos. Werkt u draadloos toevallig?

jo
door jorisw - Jun 26, 2012 om 10:06
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=gladdeharry schreef op dinsdag 26 jun 2012, 08:45]
Installeer ook eens Firefox en ik neem aan dat u Internet Explorer ook heeft. Op het moment dat u de melding in Chrome krijgt gaat u met die andere twee browsers naar dezelfde site. Gaat dat wel goed dan is Chrome de boosdoener maar krijg je dezelfde melding dan is er iets anders loos.

Klopt niet helemaal. De foutmelding zoals beschreven door TS is heel vaak niet te reproduceren oftewel, als je nog een keer naar de betreffende site gaat werkt het wel in Chrome. Dus om de conclusie te trekken dat het aan Chrome ligt omdat het in FF/IE wel werkt is iets te kort door de bocht.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 27, 2012 om 01:59
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Producten van Norton of McAfee draaien?

audb
door audb - Jun 27, 2012 om 14:25
1668 Antwoorden / 5 Vragen
0

Google zelf heeft daar een een oplossing voor en meestal helpt deze ook prima

Google Public DNS IP addresses

The Google Public DNS IP addresses (IPv4) are as follows:

8.8.8.8
8.8.4.4
The Google Public DNS IPv6 addresses are as follows:

2001:4860:4860::8888
2001:4860:4860::8844
Hoe dat moet staat hier te lezen
https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using
Waarom het wel en niet bij een andere browser gebeurt? ik vermoed dat het iets met flash ondersteuning te maken heeft.
Google is de namelijk enige browser die geen directe ondersteuning via Adobe heeft iE , opera en Firefox hebben wel de mogelijkheid om te flash te installeren en/of te updaten .

edrick3
door edrick3 - Jun 27, 2012 om 14:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo johanja133,

Waarom stap je niet over op Firefox (zoals hereistom ook al aangegeven heeft).
Dan ben je van die vervelende mededelingen verlost.
Kun je gewoon downloaden en na starten als standaardbrowser aanvinken.
Bevalt het je niet kun je weer overschakelen naar Chrome.

Met vr.gr.

jo
door jozu - Jun 27, 2012 om 15:16
72 Antwoorden / 2 Vragen
0

Google Chrome kan de webpagina niet laden,(corrupt) omdat het te lang duurt voordat www.google.nl reageert. De website is mogelijk offline of misschien heeft u problemen met uw internetverbinding.
Als niet een van deze tips werkt,probeer deze dan eens.

Dit heb ik ook eens gehad met te veel direct verbindingen,er is volgens mij maar een oplossing ,alles er af halen.
Met unstall programma of via windows.
Helaas haalt deze nooit alles er af Documents and Settings\users\appdata\local\Google -> er af halen
Wel een backup van de bladwijzers maken,kan in html
En dan de nederlandse google chrome opnieuw installeren.

bi
door bijopathuis - Jun 27, 2012 om 16:20
14 Antwoorden / 0 Vragen
0

lekkerisdat schreef woensdag 27 jun 2012, 01:59
Producten van Norton of McAfee draaien?

Aan de Producten van McAfee ligt het niet. Ik heb McAfee draaien en eraf gehaald, gaf nog foutmelding. Gewoon PC opnieuw opstarten.

Johan 133
door Johan 133 - Jun 27, 2012 om 22:04
47 Antwoorden / 40 Vragen
0

Dank voor al jullie tips, opgelost opnieuw Google gedownload.

Mvg,

Johan

hereistom
door hereistom - Jul 18, 2012 om 14:58
739 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb je het al eens met Firefox geprobeerd, die werkt veel beter en zie ik ook nooit die meldingen die jij krijgt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer