Google CHROME
Hallo , deze onderstaande pagina zie ik maar al te vaak, wat kan ik eraan doen, om dit te voorkomen, zodat ongestoord gebruik kan maken van het internet.
dank voor het meedenken.
met vriendelijke groet,
Johan te Grotenhuis
Deze webpagina is niet beschikbaar
Google Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat www.google.nl reageert. De website is mogelijk offline of misschien heeft u problemen met uw internetverbinding.
Hier zijn enkele suggesties:
• Laad deze webpagina later opnieuw.
• Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op.
• Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
• Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... >Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Fout 118 (net::ERR_CONNECTION_T
Zelf gebruik ik ook Google Chrome, maar krijg deze melding slechts zeer zelden te zien. De conclusie zou dus kunnen zijn dat het niet aan Google Chrome ligt.
Dank voor je reactie, mijn internetverbinding is uitstekend, dus daar ligt het niet aan., maar waar kan dan aan liggen,
nogmaals dank,
mvg,
Johan
Uw modem een keer opnieuw opstarten kan wonderen doen. Let op,niet resetten anders zien wij u nooit meer terug.U zou ook de DHCP-Lease kunnen vernieuwen onder netwerken. Pffff bij een iMac is dat allemaal veel handiger. Heeft u bij netwerken wel de juiste DNS server ingesteld of is misschien u modem aan vervanging toe. Het kan natuurlijk ook zijn dat de site druk bezocht wordt of niet meer bestaat. Gaat het om een specifieke site of in het algemeen. U bent zuinig met informatie.
Als dat bij mij gebeurt helpt het als ik de laptop opnieuw opstart. Dan werkt Chrome weer normaal.
In zulke gevallen moet je dingen gaan uitsluiten die het niet zijn.
Installeer ook eens Firefox en ik neem aan dat u Internet Explorer ook heeft. Op het moment dat u de melding in Chrome krijgt gaat u met die andere twee browsers naar dezelfde site. Gaat dat wel goed dan is Chrome de boosdoener maar krijg je dezelfde melding dan is er iets anders loos. Werkt u draadloos toevallig?
[quote=gladdeharry schreef op dinsdag 26 jun 2012, 08:45]
Installeer ook eens Firefox en ik neem aan dat u Internet Explorer ook heeft. Op het moment dat u de melding in Chrome krijgt gaat u met die andere twee browsers naar dezelfde site. Gaat dat wel goed dan is Chrome de boosdoener maar krijg je dezelfde melding dan is er iets anders loos.
Klopt niet helemaal. De foutmelding zoals beschreven door TS is heel vaak niet te reproduceren oftewel, als je nog een keer naar de betreffende site gaat werkt het wel in Chrome. Dus om de conclusie te trekken dat het aan Chrome ligt omdat het in FF/IE wel werkt is iets te kort door de bocht.
Google zelf heeft daar een een oplossing voor en meestal helpt deze ook prima
Google Public DNS IP addresses
The Google Public DNS IP addresses (IPv4) are as follows:
8.8.8.8
8.8.4.4
The Google Public DNS IPv6 addresses are as follows:
2001:4860:4860::8888
2001:4860:4860::8844
Hoe dat moet staat hier te lezen
https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using
Waarom het wel en niet bij een andere browser gebeurt? ik vermoed dat het iets met flash ondersteuning te maken heeft.
Google is de namelijk enige browser die geen directe ondersteuning via Adobe heeft iE , opera en Firefox hebben wel de mogelijkheid om te flash te installeren en/of te updaten .
Hallo johanja133,
Waarom stap je niet over op Firefox (zoals hereistom ook al aangegeven heeft).
Dan ben je van die vervelende mededelingen verlost.
Kun je gewoon downloaden en na starten als standaardbrowser aanvinken.
Bevalt het je niet kun je weer overschakelen naar Chrome.
Met vr.gr.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer