fe
door femmyhvb May 11, 2009 om 15:32
Computers & telefonie

Heeft iemand ervaring met Cowparade.nl

Op 21 april 2009 heb ik een cadeau besteld via de site www.cowparade.nl. Op de site staat een levertijd van 1-2 dagen. Tot op heden (11 mei) heb ik het cadeau echter nog steeds niet ontvangen. Ik heb al meerdere mails gezonden via de site, meerdere malen gebeld naar de Kunstpoort (hier is het geld naar over geboekt) en ik heb een brief gezonden. Nergens krijg ik een reactie op, en op de site staat de status van mijn bestelling nog steeds op "wachtend". Hebben je ervaring met deze site of advies wat ik nog verder kan doen om mijn spullen of geld terug te krijgen? Ik hoor het graag.


Alvast bedankt fhvb

944 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kv
door kvanmourik - Jun 16, 2009 om 18:21
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb een bestelling lopen via cowparade.nl. Op 26mei heb ik een bestelling geplaatst en tot op heden (16juni) heb ik nog geen enkele reactie van hun ontvangen. De bestelling heb ik wel betaald. Telefoon nemen ze niet op, op mailtjes reageren ze niet. Ik heb geen enkel idee hoe ik mijn bestelling of mijn geld terug zou moeten krijgen. Heeft U Uw bestelling ondertussen al binnen? Zo niet, welke stappen heeft u nog ondernomen? Als U de bestelling wel binnen heeft gekregen zou ik dan mogen weten wanneer en of u contact met hun heeft gekregen?


Alvast bedankt voor Uw antwoord.
Mvg.
Karen

kiran
door kiran - Jun 18, 2009 om 19:34
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@femmyhvb


Wat kan ik doen, product wordt maar niet geleverd


Toch nog maar eens proberen met bellen of bestoken met mailtjes. En een laatste afleverings-datum prikken. Zie verder link. (brieven: aangetekend! anders grote kans op geen reaktie, ivm: 'we hebben niets ontvangen')

fe
door femmyhvb - Jun 18, 2009 om 19:40
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Karen,


Ik heb een aangetekende brief verzonden naar de kunstpoort. Uiteindelijk kreeg ik hier onderstaande reactie op:


==============================================


Bedankt voor uw brief.
Ik was zelf helaas niet op de hoogte van het probleem met uitlevering.
We hebben deze diensten en de communicatie tot 2 weken geleden uitbesteed aan een extern bedrijf en die zijn helaas failliet gegaan kortgeleden.
Ik zal uitzoeken of de deurmat in voorraad is en deze zsm uitleveren. Tevens willen we graag de gemaakte kosten voor de aangetekende brief aan u terugstorten, ikweet uit ervaring dat dit onnodig veel geld kost.

IK zal u vandaag nog een bevestiging sturen of deze deurmat nog leverbaar is en anders een alternatief aanbieden.

MvG Danielle Pandt

Directrice De Kunstpoort

Kunt u uw replys rechtstreeks naar mijn emailadres sturen?
danielle@dekunstpoort.nl
================================================


Misschien dat je danielle zelf kunt mailen en het probleem voor kan leggen. Mijn deurmat is overigens niet meer leverbaar.


Succes! Mvg Femke

jo
door joanhein - Nov 13, 2010 om 13:33
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kan iemand mij vertellen hoe deze verhalen uiteindelijk zijn afgelopen?
VR GR,
Joan

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer