rembrantd
door rembrantd Nov 20, 2012 om 16:46
Computers & telefonie

Hoe kan ik terug naar de oude Marktplaats?

De nieuwe Marktplaats vind ik waardeloos, "kijk in uw wijk" is verdwenen en er komen heel veel reclame's bovenaan te staan.
Hoe kan ik de oude vertrouwde site weer terugkrijgen?

7766 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 20, 2012 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij kun je nu niet meer terug. Kijk in je wijk wordt nog wel toegevoegd aan de nieuwe site.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2012 om 17:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor vervelende reclame zijn gewoon plug-ins te downloaden, daar hoef je dus helemaal geen last van te hebben. (zet deze uiteraard op de kleinere sites wel uit!)

ve
door verwijderd - Nov 20, 2012 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vind je de site nou echt zo waardeloos of is het een kwestie van wennen?
Je kijkt er niet vrolijk bij, dus je meent het vast......

ve
door verwijderd - Nov 20, 2012 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan niet terug. Jij hebt geen invloed op hoe een website er uit ziet.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2012 om 17:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

lekkerisdat schreef op dinsdag 20 nov 2012, 17:12: Voor vervelende reclame zijn gewoon plug-ins te downloaden, daar hoef je dus helemaal geen last van te hebben. (zet deze uiteraard op de kleinere sites wel uit!)

Die blockers ken ik wel, het gaat mij om de "topadvertenties", die had ik vroeger niet.

ve
door verwijderd - Nov 20, 2012 om 18:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoveel is er nu ook weer niet veranderd.

Gewoon een beetje wennen...:-/

ve
door verwijderd - Nov 23, 2012 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo janpatat en naataalie,
volledig met jullie eens!
ik kan in Internet Explorer 8 met windowsXP niet meer de omschrijving "plakken"
maar wel de titel
moet nu noodgedwongen Google Chroom gebruiken
(anders ellenlange omschrijvingen overtypen)

ve
door verwijderd - Nov 23, 2012 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Speurders.nl is een gratis site waar u misschien iets meer mee kan doen.

ve
door verwijderd - Dec 15, 2012 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind de verbetering ook geen verbetering...en dat hoor ik meer in mijn omgeving!

ve
door verwijderd - Jan 20, 2013 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is juist erg veel veranderd in de opbouw van de nieuwe marktplaats. ik vind het helemaal waardeloos en kan er helaas niet mee werken. Ik maak gebruik van schermlees software omdat ik zeer slechtziend ben. Met de oude marktplaats kon ik prima werken maar nu helaas niet meer. ik kan bijvoorbeeld geen advertenties meer plaatsen omdat ik de groep en rubriek niet kan kiezen. ook kan ik bij het zoeken de afstand niet meer bepalen waarin ik wil zoeken. ik wou hierover een klacht bij marktplaats indienen maar bij contact kom ik helaas niet verder ik kan dus niet eens contact met ze op nemen. naar mijn idee moeten ze ook terug naar de oude marktplaats of er een gebruiksvriendelijke site bij naast maken.