jo
door jocohomoet Jan 15, 2011 om 14:02
Computers & telefonie

Hoge rekening door SMSadvies

Geachte Kassamedewerkers,

Ik heb een Vodafone abbonnement en nu is er plots 19,705 euro extra van mijn rekening afgeschreven door SMSadvies waar ik niets van weet.(zie onderstaand)

12.12.2010 22:27:34 3030 www.smsadvies.nl 0,336
12.12.2010 22:29:40 3030 www.smsadvies.nl 0,336
12.12.2010 22:33:16 3030 www.smsadvies.nl 0,336
13.12.2010 22:44:23 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:44:31 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:44:37 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:45:16 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:45:22 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:45:27 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:45:39 6999 www.smsadvies.nl 2,521
Subtotaal SMS-info en servicenummers 18,655
MMS
Datum Tijdstip Nummer Bedrag (€)
08.12.2010 12:36:02 31631780859 0,000 T
Subtotaal MMS 0,000
Subtotaal Berichten 19,705

Waar kan ik mijn geld terug krijgen en hoe kan ik dit voorkomen?

Met vriendelijke groet
John van Homoet

31503 43 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

poltol
door poltol - Jan 15, 2011 om 14:08
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,

Afmelden.
Uw verlies nemen.

Zie ook:
consuwijzer sms diensten

Vr.gr. poltol

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 25, 2011 om 15:34
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste John,

Ik begrijp dat je last hebt ondervonden van ongewenste sms-berichten van de verkorte nummers 3030 en 6999. Dit vind ik heel vervelend voor je. Graag wil ik een onderzoek voor je starten, hiervoor heb ik je klantgegevens nodig.

Kun je je 06-nummer en adresgegevens e-mailen naar vodafone.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @ ) ?

Kijk voor meer informatie over sms-diensten ook op www.smsgedragscode.nl
Blokkeer je nummer volledig voor betaalde sms-diensten door je aan te melden op www.smsdienstenfilter.nl. (Let op: Het sms-dienstenfilter blokkeert geen eenmalige- en internetdiensten).

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare Nederland

jo
door jocohomoet - Jan 25, 2011 om 21:26
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Christianne,

Ik heb mijn gegevens naar je toegestuurd, maar kreeg onderstaande reactie terug van Vodafone.
Is dit een grapje? Of als het serieus is graag een geldig E-mail adres!!

Mvrgr,

John

Geachte heer/mevrouw,

Met ingang van 17 juni 2010 is dit e-mail adres niet meer in gebruik.
Uw e-mail zal niet worden doorgestuurd.

Voor vragen verzoeken wij u contact op te nemen met uw Vodafone Business Partner of met Vodafone via nummer 1200.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Nederland

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 26, 2011 om 08:10
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste John,

Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie al wat er is mis gegaan. In bovenstaand bericht staat het verkeerde e-mailadres.

Ons juiste e-mailadres is: webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @ ).

Wil je je gegevens alsjeblieft nogmaals toesturen?

Als ik je gegevens heb ontvangen, neem ik zo snel mogelijk contact met je op per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland

ba
door barbara croes - Mar 24, 2011 om 21:37
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Jeffrey,

ik lees het zelfde als wat mij is over komen.
probeer de sms dienst 6999 af te melden (hoe ben ik er eerst aan gekomen????)
maar dit lukt niet.
De shortcode is buiten gebruik.

Help!

Groetjes Barbar

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Mar 25, 2011 om 08:21
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Barbara,

Ik adviseer je om je nummer volledig voor betaalde sms-diensten te blokkeren door je aan te melden op www.smsdienstenfilter.nl. Kijk voor meer informatie over sms-diensten ook op www.smsgedragscode.nl

Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nummer, naam en adresgegevens? Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpverld: Kassa/Barbara Croes.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik deze in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare Nederland

hd
door hdk - Mar 28, 2011 om 19:42
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kennelijk zijn wij lang de enigen niet, die zo gemakkelijk via een telefoonprovider opgelicht kunnen worden.
Zie maar eens de waslijst op de site 'Meldpunt Telekomklachten.'

Sinds dec 2010 ontvangt mijn vriendin sms-jes met onzin tekstjes als: 1. Wat is de hoofdstad van NL? 2. U heeft nu 10 punten, 3. U kunt geld gaan verdienen....
Mijn vriendin heeft een Vodafone abo van 18,94 pmnd en zij ontdekte vorige week dat de afschriften sinds januari 2011 op zijn gaan lopen naar 98,14 (jan), 99,15(feb), 105,50(mrt). Dwz, zij is voor 236,97 de boot in gegaan! Ze heeft (na een tip) haar nummer meteen laten blokkeren.

Na enig speurwerk op het internet ontdekte ik wie er achter de shortcode van 2008 schuil gaan: Contritio (chat/dating), tel helpdesk
+1.50244349993. Met kantoor in Quatamala City, tarief 1,50 per sms.

Verder Trivia Game Demo (gratis) en Trivia Game (3,= per SMS beiden met kantoor in Belize City, tel. +31208932930

Voorts Micro Krediet in Zurich met tel. +31208932930. Hetzelfde helpnr dus als voor Trivia!

Plus nog Blingo kennis quiz a 1,50 per SMS. tel 020-8946191

Mijn vriendin bezweert dat ze nooit een 'OK' verstuurd heeft naar deze instantie(s). Behoeft een leverancier van betaalde SMS-diensten dan geen enkel bewijs van koopovereenkomst te laten zien? Is zijn woord tegen het onze, dan al voldoende? Zo ja, dan smeekt dat gewoon tot verdere oplichting.
Vodafoon en andere GSM-providers, hoe zit dat eigenlijk?

Ik vindt het verder buitengewoon unfair, dat zij -tot nu toe- op moet draaien voor een SMS-systeem dat kennelijk zo lek is als een mandje.
Geld wat ze, met een uitkering, absoluut niet missen kan.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 4, 2011 om 10:32
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste hdk,

Gebruik deze tips om te voorkomen dat je in de toekomst te maken krijgt met ongewenste sms-diensten:

- Laat je mobiele telefoonnummer niet achter op een website waarop staat dat je kans maakt om iets te winnen.
- Door “OK” te sturen naar een viercijferig nummer abonneer je je op een sms-dienst. Doe dit alleen als je dit sms-abonnement ook daadwerkelijk wenst.
- Zodra je kosten voor ongewenste sms-diensten op jouw rekening ontdekt, stuur dan direct “stop” naar de viercijferige code waar je berichten van ontvangt.
- Blokkeer je nummer volledig voor betaalde sms-diensten door je aan te melden op www.smsdienstenfilter.nl.

Ik wil graag het één en ander voor je vriendin onderzoeken. Kun je haar vragen om ons een e-mail te sturen met haar 06-nummer, naam, adresgegevens en een kopie van een geldig legitimatiebewijs? Ze kan e-mailen naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld Kassa/hdk.

Zodra ik de e-mail heb ontvangen, neem ik deze in behandeling.

Met vriendelijke groet

Christianne
Vodafone Webcare Nederland

tdehond
door tdehond - Apr 4, 2011 om 11:04
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Het lijkt mij verstandig dat alle mensen die geen gebruik willen maken van smsdiensten dit laten blokkeren.
Te meer omdat ik bericht heb gehad van een andere provider dat de a.v. aangepast worden i.v.m. wetswijziging wat in April in gegaan is.

klik hier

Let dus op of ook andere providers de a.v. gaan aanvullen i.v.m. de nieuwe wetgeving.

Ik vind het niet zo geweldig dat een mobiele provider zich al indekt door de klant van te voren al toestemming te laten geven voor het incasseren voor dit soort diensten.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Apr 15, 2011 om 12:09
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste hdk,

Ik heb je vriendin zojuist een e-mail gestuurd. De schriftelijke klachtenafdeling van Vodafone is haar tegemoetgekomen en heeft uit coulance de kosten voor de SMS-dienst gecrediteerd.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare Nederland

me
door mengelen - May 6, 2011 om 13:56
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

De afgelopen periode zijn mijn rekening ook enorm hoog. Mijn vriend heeft gekeken waar dit aan lag en kwam tot de conclusie dat ik enorm veel betaal aan smsdiensten. Vooral de sms dienst van www.smsadvies.nl is enorm. Zo betaal ik maandelijks 35 euro voor iets waar ik mezelf nooit voor aangemeld heb. Op google heb ik de zoekfunctie gebruikt om meer informatie in te winnen over deze site. Ik kwam echter al vrij snel op deze site en daar begonnen de alarmbellen te rinkelen.

Voor zover ik in mijn rekeningen van Vodafone kan kijken (t/m 12 maanden geleden) zie ik dat ik iedere maand ongeveer 35,- betaal aan deze dienst waar ik dus niks aan heb. Een klein rekensommetje laat dus zien dat ik al ongeveer 420 euro kwijt ben aan deze site! Wie weet is dit nog meer aangezien ik niet verder in mijn rekeningen terug kan kijken.

Mijn vraag is: wat kan ik hieraan doen want dit 'grapje' wordt me toch iets te duur! Ik heb me al afgemeld voor de smsdienstenfilter maar zijn er ook mogelijkheden om geld terug te zien van deze hufterpraktijken?

ge
door gewoonjo - May 24, 2011 om 19:17
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ook hier een gedupeerde met 2 vodafone nummers.
zojuist de klantenservice gebeld van vodafone en krijg als antwoord sorrie mevrouw ik kan u niet helpen!!!!
het ligt aan mij omdat ik volgens hun gereageerd hebt op internet .
kom op zeg, ik trap niet in die handel,maar zij bij klantenservice beweren wel.
ook hebben ze het over je telefoon te blokkeren voor die nummers.
ja halloooooooo zij sturen die simkaart op, dan verwacht je ook dat ze het wel goe doen voor je.
voorlopig zit ik met de kosten die ik en mijn dochter niet gemaakt hebben.
ook beweren ze dat je die sms gekregen hebt ipv gestuurd.
om kwart voor 2 `snachts????????????
eeeh een normaal mens slaapt volgens mij dan al eventjes!!!!!

maar normaal wordt je dus niet behandeld aan de telefoon bij vodafone.
zorg maar gewoon dat je je rekening betaald.

trachen maar om die nummers te blokkeren met o.a www.payinfo.mobi wordt er gezegt of online kijken hoe of wat.

PERFECTE SERVICE bij vodafone.
is mijn laatste abbonement geweest daar!!!!!

en er zullen nog vele volgen achter mijn bericht denk en en er lopen nog veel meer gedupeerde rond in nederland!!!!

oh ja naar je geld kan je gewoon dus fluiten he

vo
door vodafonevictim - Jul 1, 2011 om 17:12
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb helaas dezelfde klacht over VODAFONE. Ik voel me opgelicht bedrogen en het lijkt wel of niemand serieus naar mijn klacht wil luisteren. Ik voel me onbegrepen en ben nu echt radeloos. En nu heeft vodafone klantenservice gemeld dat ze het uit handen gaan geven en krijg ik een incasso dienst achter me aan ! Dit terwijl iedereen bekend is met deze vorm van oplichting praktijken.
Mijn vriendin heeft een rekening ontvangen van e 2000. Dit terwijl haar maandelijks abonnement bedrag e 35 is. Nu zouden die kosten in LET OP 2 dagen gemaakt zijn ??? Ook zou zij meermaals geprobeerd zijn te waarschuwen door VODAFONE door mails sms en bellen ??? Nou ik kan vertellen dat ze hier GEEN waarschuwing van ontvangen heeft ! En nu claimt VODAFONE dat zij dit wel heeft gedaan.
Ik begrijp niet dat de zogenaamde klantenservice hier geen gehoor geeft aan een serieus probleem HELP VODAFONE IK WEET HET ECHT NIET MEER !!!!

hd
door hdk - Jul 2, 2011 om 13:36
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook mijn vriendin werd slachtoffer van deze oplichters De 'provider' waar zij last van had, heeft de shortcode 2008 en houdt kantoor in veelal als louche beschouwde steden zoals 'Contritio' (chat/dating), tel helpdesk
+1.50244349993. Met kantoor in Quatamala City, tarief 1,50 per sms.

Verder 'Trivia Game Demo' (gratis) en 'Trivia Game' (3,= per SMS beiden met kantoor in Belize City, tel. +31208932930 (check maar eens uw eigen provider-shortcode).

Ik zelf ontvang nog steeds berichtjes (de laatste vorige week), die zogenaamd gezonden zijn door mijn vriendin of familieleden. Omdat het woordgebruik soms verschilt van hen, check ik die en dan blijkt de email niet van de naam onder aan de email afkomstig te zijn.

De tekst bevat meestal een oproep om ergens op een sociale site te gaan kijken. Doe je dat, dan ben jij ook aan de beurt. Dat is dus pure misleiding met pogingen tot oplichting. De afzender bevat bij mij in de URL vaak ....MSN...

Deze oplichters dienen opgespoord te worden en streng gestraft. Het initiatief hiertoe ligt volgens mij bij de reguliere providers, zoals Vodafone.
Niet vergeten uw tefefoonnummer te blokkeren voor enkele en abonnementen op SMSDIENSTEN.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 4, 2011 om 12:55
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mengelen, gewoonjo en vodafonevictim,

Is jullie klacht inmidels opgelost of hebben jullie een brief gestuurd naar de schriftelijke klachtenafdeling van Vodafone?

Als dat niet het geval is wil ik jullie klacht bij wijze van uitzondering intern doorleiden zodat Vodafone de klacht alsnog kan onderzoeken. Stuur dan een e-mail naar webcare.nl@vodafone.com en vermeld in het ondewerpveld Kassa/je gebruikersnaam op Vara Kassa.



Beste hdk ,

Jouw klacht m.b.t. berichten gaat over e-mails en niet over SMS diensten.
Je hebt een e-mailvirus of last van e-mail spam.
Ik verwijs je naar de e-mail die ik je in april 2011 heb gestuurd met uitleg hierover.


Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare Nederland

zi
door ziona - Aug 22, 2011 om 14:25
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook via de telefoon, met abonnement van vodafone, van mijn minderjarige zoon (dus op mijn naam) zijn er belachelijk hoge bedragen afgeschreven door smsadviespunt.nl.
Te erg voor woorden..

19
door 1959elly - Sep 14, 2011 om 16:01
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo

Ik zit hier net alle verhalen te lezen over te hoge rekeningen.
Daarbij is deze laag maar veel meer als de € 8.75 per maand Abonnement.
Het was 3839 nummer
Ik kom daar niet en zeker niet 's nachts
Heb nu alles geblokkeerd, maar vervelend is het absoluut.
Is er nog iets aan te doen?????
Groet

tdehond
door tdehond - Sep 14, 2011 om 17:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

[quote=1959elly schreef op woensdag 14 sep 2011, 16:01]Hallo

Ik zit hier net alle verhalen te lezen over te hoge rekeningen.
Daarbij is deze laag maar veel meer als de € 8.75 per maand Abonnement.
Het was 3839 nummer
Ik kom daar niet en zeker niet 's nachts
Heb nu alles geblokkeerd, maar vervelend is het absoluut.
Is er nog iets aan te doen?????
Groet
Als u geen toestemming gegeven heeft kunt u bij deze smsdienst uw geld terug vorderen. Als dat niet lukt dan naar uw provider stappen die het mogelijk gemaakt heeft dat u geplukt werd zonder uw toestemming.
gegevens: klik hier

lo
door lotjuh44 - Oct 13, 2011 om 18:00
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Net rekening binnen gekregen over september,
staat ook dikke 10 euro extra door smsadvies.
Kan het niet stopzetten, want mijn simkaart werkt niet meer.
wou al proberen te blokkeren, maar ja dat gaat ook nie want dat moet ook via sms dienst.

hopelijk krijg ik niet meer van dit soort grapjes, dat past niet echt bepaald in een studentenbudgetje, ook al was het dit x maar 10 euro extra.

bij mij staat er trouwens een 9555 nummer bij.

ve
door vempie - Nov 29, 2011 om 21:44
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedendag,

Ook ik heb een schandalige hoge rekening van 4999 smsdiensten. €120 aan deze dienst voor de maand oktober, en voor november staat buiten mijn tegoed ook al aan €300 van dezelfde dienst. Dagelijks meer dan 10 smsjes, meestal nog binnen 1 minuut ook schijn ik te hebben moeten ontvangen. Zo blijkt uit de telefoon specificatie. Maar heb niets ontvangen.
Dit is oplichting, diefstal!! Ik hoop dat Vodafone hier niet in mee gaat en alles onterechte kosten crediteerd!!
Een klein gedeelte gekopierd hieronder:

Rekening november
specificatie per mobiel nummer vervolg
Factuurnummer 000188484761 Factuurdatum 21.11.2011 Pagina 15 van 50
Berichten
SMS-info en servicenummers
Datum Tijdstip Nummer Bedrag (€)
15.10.2011 20:53:40 4999 www.smsadvies.nl 1,261
15.10.2011 21:28:18 4999 www.smsadvies.nl 1,261
15.10.2011 22:30:07 4999 www.smsadvies.nl 1,261
16.10.2011 22:03:18 4999 www.smsadvies.nl 1,261
16.10.2011 22:04:45 4999 www.smsadvies.nl 1,261
16.10.2011 22:05:52 4999 www.smsadvies.nl 1,261
16.10.2011 22:06:22 4999 www.smsadvies.nl 1,261
16.10.2011 22:07:46 4999 www.smsadvies.nl 1,261
22.10.2011 12:03:38 4999 www.smsadvies.nl 1,261
22.10.2011 12:11:21 4999 www.smsadvies.nl 1,261
22.10.2011 12:12:15 4999 www.smsadvies.nl 1,261
22.10.2011 12:12:27 4999 www.smsadvies.nl 1,261
26.10.2011 15:53:24 4999 www.smsadvies.nl 1,261
26.10.2011 15:53:43 4999 www.smsadvies.nl 1,261
26.10.2011 15:53:47 4999 www.smsadvies.nl 1,261
29.10.2011 18:14:18 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:50:58 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:51:13 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:52:49 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:53:11 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:53:35 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:55:49 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:56:23 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:57:31 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 07:58:27 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 08:38:58 4999 www.smsadvies.nl 1,261
30.10.2011 08:39:33 4999 www.smsadvies.nl 1,261
31.10.2011 14:59:17 4999 www.smsadvies.nl 1,261
31.10.2011 14:59:42 4999 www.smsadvies.nl 1,261
31.10.2011 15:04:25 4999 www.smsadvies.nl 1,261
31.10.2011 15:04:55 4999 www.smsadvies.nl 1,261
31.10.2011 15:05:19 4999 www.smsadvies.nl 1,261
31.10.2011 15:05:47 4999 www.smsadvies.nl 1,261
Subtotaal SMS-info en servicenummers 94,575
Subtotaal Berichten 115,239
T = kosten die binnen het tegoed vallen
D = kosten die deels binnen het (Weekend) tegoed vallen

HELP ME VODAFONE!!!

po
door polman9900 - Dec 7, 2011 om 15:52
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedendag,

Ook ik heb een schandalige hoge rekening van 9797 smsdiensten. €25 aan deze dienst voor de maand september, en voor oktober staat buiten mijn tegoed ook al aan €100 van dezelfde dienst en de maand november is nog bij mij niet bekend, maar zal er ook niet om liegen. Dagelijks meerdere smsjes, meestal nog binnen 1 minuut ook schijn ik te hebben moeten ontvangen. Zo blijkt uit de telefoon specificatie. Maar heb niets ontvangen en heb hier nooit om gevraagd.
Dit is pure diefstal!! Ik hoop dat Vodafone hier inderdaad niet in mee gaat en alle onterechte kosten crediteert!!
Een klein gedeelte heb ik ook gekopieerd hieronder:

Rekening november
05.10.2011? 18:02:02 9797 www.smsadvies.nl 2,521
05.10.2011 18:02:12 9797 www.smsadvies.nl 2,521
05.10.2011 18:02:22 9797 www.smsadvies.nl 2,521
05.10.2011 18:02:32 9797 www.smsadvies.nl 2,521
05.10.2011 18:02:42 9797 www.smsadvies.nl 2,521
05.10.2011 18:02:52 9797 www.smsadvies.nl 2,521
05.10.2011 18:03:54 9797 www.smsadvies.nl 2,521
05.10.2011 18:04:04 9797 www.smsadvies.nl 2,521
08.10.2011 17:03:17 9797 www.smsadvies.nl 2,521
12.10.2011 18:03:43 9797 www.smsadvies.nl 2,521
12.10.2011 18:03:48 9797 www.smsadvies.nl 2,521
12.10.2011 18:03:52 9797 www.smsadvies.nl 2,521
12.10.2011 18:04:25 9797 www.smsadvies.nl 2,521
12.10.2011 18:04:29 9797 www.smsadvies.nl 2,521
12.10.2011 18:04:33 9797 www.smsadvies.nl 2,521
12.10.2011 18:05:24 9797 www.smsadvies.nl 2,521
12.10.2011 18:05:35 9797 www.smsadvies.nl 2,521
19.10.2011 18:01:30 9797 www.smsadvies.nl 2,521
19.10.2011 18:01:40 9797 www.smsadvies.nl 2,521
19.10.2011 18:01:50 9797 www.smsadvies.nl 2,521
19.10.2011 18:02:10 9797 www.smsadvies.nl 2,521
19.10.2011 18:02:28 9797 www.smsadvies.nl 2,521
19.10.2011 18:02:38 9797 www.smsadvies.nl 2,521
19.10.2011 18:02:48 9797 www.smsadvies.nl 2,521
19.10.2011 18:03:09 9797 www.smsadvies.nl 2,521
26.10.2011 18:07:08 9797 www.smsadvies.nl 2,521
26.10.2011 18:07:17 9797 www.smsadvies.nl 2,521
26.10.2011 18:08:43 9797 www.smsadvies.nl 2,521
26.10.2011 18:08:44 9797 www.smsadvies.nl 2,521
26.10.2011 18:08:54 9797 www.smsadvies.nl 2,521
26.10.2011 18:09:29 9797 www.smsadvies.nl 2,521
26.10.2011 18:09:32 9797 www.smsadvies.nl 2,521
Hoe lossen we dit op???????????????????????????

tdehond
door tdehond - Dec 7, 2011 om 16:12
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

@ polman9900

Eerst proberen het geld terug te vorderen bij de smsdienst die u geplukt heeft indien u niet vooraf toestemming gegeven heeft.

Lukt dit niet dan uw provider erop aanspreken dat deze het plukken mogelijk gemaakt heeft zonder uw toestemming.

voorbeeldbrief aan sms aanbieder:
klik hier

ho
door hollandia_hind - Apr 18, 2012 om 12:30
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo,
mijn zoontje krijgt net een rekening van tele2 voor 84 euro voor 66 euro gesmst naar 7711
hij heeft wel voor 6 euro willen smsen en kreeg hier bij een spel ook punten voor
maar niet voor 66 euro
hoe kan ik die kosten terug krijgen
ik heb alles al laten blokkeren zodat het niet weer gebeurt
hij spelt runscape al jaren en nooit problemen met dit nr
nu dus wel
help
thx

ve
door vempie - Apr 18, 2012 om 19:22
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hai ik heb het geld inmiddels terug gekregen, de ontvanger proberen te mailen cq bellen. Google naar de ontvanger, die t nummer waarschijnlijk weer door verkoopt.

Je hebt als ouder geen toestemming gegeven dus zullen ze je het geld terug moeten storten. Succes!

ho
door hollandia_hind - Apr 18, 2012 om 19:38
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Vempie,
bedankt voor je reactie
maar als ik 7711 google krijg ik geen adres
hoe vindt ik die
alvast bedankt

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 18, 2012 om 22:28
1163 Antwoorden / 60 Vragen
0

Adres

Redmessage
Tesselschadestraat 15
1054 ET Amsterdam

http://www.redmessage.nl/

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 18, 2012 om 22:41
1163 Antwoorden / 60 Vragen
0

Oeps, foutje in de link..... excuus!

Nu (hopelijk) wel goed: http://www.redmessage.nl/

ll
door llewella - Apr 28, 2012 om 12:52
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoe kan ik achterhalen hoe een sms-abbonement is aangegaan?

Net met kpn gebeld; op 24 januari zou mijn vriend een abbo zijn aangegaan met het nummer 9555.
Alle smsjes staan nog van ook voor die tijd in zijn telefoon, we schonen smsjes niet op; maar geen uitgaand smsje en ook geen bevestigingssmsje; geen enkel smsje van dat nummer!

Toch is er nu over de afgelopen maand 40 euro geïncasseerd; de maand daarvoor 50 euro, de maand daarvoor 20 euro.

We hebben nu het smsfilter erop gezet en de dienst stop gezet (weer 3 berichten, dus daar wordt ik dan ook weer een beetje bang voor dat je dan juist iets aangaat).


24 jan 11:05 9555 2,52
24 jan 11:05 9555 2,52
24 jan 11:05 9555 2,52
24 jan 11:05 9555 2,52
31 jan 10:16 9555 2,52
31 jan 10:20 9555 2,52
31 jan 10:20 9555 2,52
31 jan 10:20 9555 2,52

07 feb 10:14 9555 2,52
07 feb 10:17 9555 2,52
07 feb 10:17 9555 2,52
07 feb 10:17 9555 2,52
14 feb 10:16 9555 2,52
14 feb 10:20 9555 2,52
14 feb 10:20 9555 2,52
14 feb 10:20 9555 2,52
21 feb 10:16 9555 2,52
21 feb 10:19 9555 2,52
21 feb 10:19 9555 2,52
21 feb 10:19 9555 2,52
28 feb 10:15 9555 2,52
28 feb 10:18 9555 2,52
28 feb 10:18 9555 2,52
28 feb 10:18 9555 2,52
06 mrt 10:16 9555 2,52
06 mrt 10:19 9555 2,52
06 mrt 10:19 9555 2,52
06 mrt 10:19 9555 2,52

13 mrt 10:16 9555 2,52
13 mrt 10:18 9555 2,52
13 mrt 10:19 9555 2,52
13 mrt 10:19 9555 2,52
20 mrt 10:16 9555 2,52
20 mrt 10:18 9555 2,52
20 mrt 10:18 9555 2,52
20 mrt 10:18 9555 2,52
27 mrt 10:16 9555 2,52
27 mrt 10:18 9555 2,52
27 mrt 10:18 9555 2,52
27 mrt 10:18 9555 2,52
03 apr 10:15 9555 2,52
03 apr 10:18 9555 2,52
03 apr 10:18 9555 2,52
03 apr 10:18 9555 2,52

ke
door kevklef - May 15, 2012 om 23:33
12 Antwoorden / 1 Vragen
0

Klanten service van vodafone heeft mijn nummer late blokeren op 28/3 2012. ja hoor een maand later in mijn rekening staat 5511.
uit niewsgierigheid heb ik oproeplog geopen, ya hoor dat staat dat ik op 3669 en 5511 gebeld heb. en in mijn bericht dat ik 4004 3669 sms verzonden. Hoe kan dat ? mobiele staat uit .

Mvgr.
Eny

=vodafonewebcare schreef op maandag 4 apr 2011, 10:32: Beste hdk,

Gebruik deze tips om te voorkomen dat je in de toekomst te maken krijgt met ongewenste sms-diensten:

- Laat je mobiele telefoonnummer niet achter op een website waarop staat dat je kans maakt om iets te winnen.
- Door “OK” te sturen naar een viercijferig nummer abonneer je je op een sms-dienst. Doe dit alleen als je dit sms-abonnement ook daadwerkelijk wenst.
- Zodra je kosten voor ongewenste sms-diensten op jouw rekening ontdekt, stuur dan direct “stop” naar de viercijferige code waar je berichten van ontvangt.
- Blokkeer je nummer volledig voor betaalde sms-diensten door je aan te melden op www.smsdienstenfilter.nl.

Ik wil graag het één en ander voor je vriendin onderzoeken. Kun je haar vragen om ons een e-mail te sturen met haar 06-nummer, naam, adresgegevens en een kopie van een geldig legitimatiebewijs? Ze kan e-mailen naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld Kassa/hdk.

Zodra ik de e-mail heb ontvangen, neem ik deze in behandeling.

Met vriendelijke groet

Christianne
Vodafone Webcare Nederland[/quote
=vodafonewebcare schreef op woensdag 26 jan 2011, 08:10: Beste John,

Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie al wat er is mis gegaan. In bovenstaand bericht staat het verkeerde e-mailadres.

Ons juiste e-mailadres is: webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @ ).

Wil je je gegevens alsjeblieft nogmaals toesturen?

Als ik je gegevens heb ontvangen, neem ik zo snel mogelijk contact met je op per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland

macwouter
door macwouter - May 16, 2012 om 03:16
825 Antwoorden / 9 Vragen
0

En toch ben ik van mening dat die SMSdiensten niet zomaar uit de lucht komen vallen. Trouwens wij leven nu in 2012 en SMS-sen niet meer. Met al die smartphones is dat niet meer nodig. Ik als Apple gebruiker heb een HTC met Vodafoon prepaid (tja hoe is het mogelijk) maar ik heb hem kado gekregen,en ik moet er wel bij zeggen dat ik ermee doodgegooid word met allerlei diensten van Vodafoon en het is allemaal zo verwarrend en het heeft ook allemaal van die mooie namen. Ik kan er goed inkomen dat je er intrapt.

computerslim
door computerslim - Jun 22, 2012 om 21:01
6 Antwoorden / 3 Vragen
0

Beste mensen,

Ik herken dit probleem. Sinds kort is dit probleem bij mij begonnen en heb ik zelf speurwerk gedaan.

Volgens mij is het volgende gebeurd :
Ik heb mee gedaam met de SMS actie van Miljoenenjacht.
Ik stuurde kans naar 3030 en kreeg dan bericht terug. Helaas heeft u niet gewonnen.

3030 kost € 0,252 en dan berichie terug van
SMS www.smsadvies.nl berichie van € 0,378.

Dat is daadwerkelijk zo gegaan.

Nu kan ik daar tegen protesteren maar er staat bij dit programma dat het bericht 40 cent kost geloof ik. en gebruikt van je mobiel.

€ 0,63 cent per bericht......
Als het goed is. Is de volgnde keer mijn telefoon weer lager.

P.S. Heb jij ook meegedaan ? Laat het me weten of mij INFO klopt.....


COMPUTERSLIM

se
door seddiki.aki - Sep 21, 2012 om 18:34
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste vodafonewebcare

Bij mij is dit ook overkomen wat kan ik het beste doen.

M.V.G Aki

ke
door kelly007 - Oct 1, 2012 om 17:23
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=vodafonewebcare schreef op vrijdag 25 mrt 2011, 08:21]Beste Barbara,

Ik adviseer je om je nummer volledig voor betaalde sms-diensten te blokkeren door je aan te melden op www.smsdienstenfilter.nl. Kijk voor meer informatie over sms-diensten ook op www.smsgedragscode.nl

Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Kun je mij een e-mail sturen met je 06-nummer, naam en adresgegevens? Stuur je e-mail naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpverld: Kassa/Barbara Croes.

Zodra ik je e-mail heb ontvangen, neem ik deze in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Christianne
Vodafone Webcare Nederland



Beste Vodafone,

Ik ben zelf ook het slachtoffer van deze dienst. Ik zie nu dat ik de afgelopen 3 maanden lid ben van een sms dienst waarvoor ik me nooit heb aangemeld. Het gaat om het nummer 6999.

Er is 3 x een aanzienlijk bedrag extra van mijn tegoed gegaan en ik kan het niet meer betalen. Heb inmiddels deze dienst ook via smsfilter laten blokkeren.

Ik wil wel mijn geld terug want ik heb me nooit aangemeld voor deze dienst.

Mvg

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 5, 2012 om 16:11
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste kelly007,

het blokkeren is inderdaad verstandig. Wanneer je je niet zelf voor deze dienst hebt aangemeld, of het idee hebt misleid te zijn, raad ik je aan om op www.vodafone.nl/smsklacht melding te maken van je klacht. We zullen dan voor je onderzoeken of de kosten terecht zijn.

Met vriendelijke groet,

Sido
Vodafone 24/7 Web Crew

sp
door spire-rolf - Jan 15, 2013 om 20:59
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij controle van Vodafone facturen blijkt dat één van mijn zakelijke Vodafone nummers sinds november SMS berichten van 3111 ontvangt. De kosten zijn €1,24 per bericht en dit loopt totaal op tot €40,00 per maand. De collega welke dit nummer draagt heeft zich voor geen enkele SMS dienst aangemeld. Hoe kom ik van deze onzin af en verzoek Vodafone ook dit direct stop te zetten en de kosten te crediteren.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 16, 2013 om 11:52
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Spire-Rolf,
Zoals beloofd in de mail, die ik je gestuurd heb zullen we kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren en passende actie ondernemen. Bedankt voor het doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Perry
Vodafone 24/7 Web Crew

la
door lagunaloire - May 24, 2013 om 10:55
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik zag vandaag ook plotseling dat er kosten gemaakt zijn buiten mijn bunderl. Een sms dienst genaamd 2211 www.smsadvies.nl heeft zogenaamd kosten ingehouden.
Ik ben hier heel bood om omdat ik nooit wat te maken wil hebben met sms-diensten. Nu plotseling did.
Graag ook bij mij een onderzoek doen.
En ook graag alle mogenlijkheden tot sms diensten uitzetten want ik heb geen zin om nog tijd hieraan te verspillen.

ho
door hollandia_hind - May 24, 2013 om 13:33
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb zelf Vodafone gebeld en kreeg geld terug want er was mij niet expliciet gevraagd of ik dit wilde
Nu heb ik ander probleem mrt click en buy?
Moet 60 euro betalen
Heeft iemand hier ervaring mee
Alvast bedankt

an
door ankievdbroeck - Jul 25, 2013 om 13:57
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik had afgelopen maand een torenhoge rekening voornamelijk door smsadvies diensten.
ik heb direct de vodafone klantenservic gebeld om te vragen hoe en wat het enige antwoord dat ik kreeg was sorry ik kan er niks aan doen.. nou dat kan dus wel! mij helpen en mijn tegoed terugstorten. Het geld groeit mij niet op de rug en ik kan zo'n hoge rekeningen helemaal niet betalen en trouwens wie smst er naar servicenummers op half 4 midden in de nacht sorry hoor maar ik slaap dan!!!.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 25, 2013 om 15:46
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste ankievdbroeck,

Als je een klacht hebt over een betaalde sms- of contentdienst dan kun je hier melding van maken. Kijk even op de volgende pagina voor meer informatie:

https://www.vodafone.nl/support/algemeen/betaalde-diensten-en-telefonische-overlast/

Met vriendelijke groet,

Robbie
Vodafone 24/7 Web Crew

ar
door arboyo - Jul 29, 2013 om 20:35
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mensen,

Ik heb niet aangevraagde of aangemelde sms kosten in rekening gekregen, mijn provider is Telfort.

67 sms-diensten (berichten) x E 1,24 per st. Belachelijk voor woorden dit. Kosten 83.08 euro in 2 dagen tijd.

Het nummer is 3669. Kan iemand mij van advies voorzien? Ik heb al online reeds bij telfort een klacht ingediend dat ik mij nooit heb aangemeld ergens en deze kosten ook niet ga betalen, en de af te schrijven bedrag weer ga storneren. Te gek voor woorden dit.

ha
door harschu - Apr 19, 2015 om 12:38
12 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=jocohomoet schreef op zaterdag 15 jan 2011, 14:02]Geachte Kassamedewerkers,

Ik heb een Vodafone abbonnement en nu is er plots 19,705 euro extra van mijn rekening afgeschreven door SMSadvies waar ik niets van weet.(zie onderstaand)

12.12.2010 22:27:34 3030 www.smsadvies.nl 0,336
12.12.2010 22:29:40 3030 www.smsadvies.nl 0,336
12.12.2010 22:33:16 3030 www.smsadvies.nl 0,336
13.12.2010 22:44:23 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:44:31 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:44:37 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:45:16 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:45:22 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:45:27 6999 www.smsadvies.nl 2,521
13.12.2010 22:45:39 6999 www.smsadvies.nl 2,521
Subtotaal SMS-info en servicenummers 18,655
MMS
Datum Tijdstip Nummer Bedrag (€)
08.12.2010 12:36:02 31631780859 0,000 T
Subtotaal MMS 0,000
Subtotaal Berichten 19,705

Waar kan ik mijn geld terug krijgen en hoe kan ik dit voorkomen?

Met vriendelijke groet
John van Homoet

bo
door boiler - Apr 19, 2015 om 13:53
64 Antwoorden / 0 Vragen
0

@harschu: waarom quote je een bericht van dik 4 jaar oud?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer