no
door nokia May 18, 2008 om 23:22
Computers & telefonie

@HOME

Al een week is het niet mogelijk om van email naar hotmail een bericht teverzenden.

Home gemailt maar tot op heden geen antwoord

Is een landelijk probleem

3247 28 Rapporteer

me
door mephisto82 - May 19, 2008 om 00:15
15 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

@Home bestaat sinds 15 Mei niet meer. Dit is op gegaan samen met Multikabel en Casema in het nieuwe kabelbedrijf Ziggo.

Ik denk dus dat je beter met Ziggo kontakt kan zoeken. kopieer deze link voor kontakt met Ziggo.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier

Succes..

Groeten Mephisto

holstein
door holstein - May 19, 2008 om 09:13
922 Antwoorden / 16 Vragen

Viel me toevallig eergisteren ook op, wil niet van @home email naar hotmail, kreeg bericht dat mail niet kon worden afgeleverd.

no
door nokia - May 19, 2008 om 09:14
35 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb al een mail verstuurd naar het Home(Ziggo)

co
door compubeer - May 19, 2008 om 10:13
42 Antwoorden / 23 Vragen

Zoals al vele @home-jaren normaal is, wegvallen verbinding diverse malen per week, Beginweek- dus maandag- eerste keren herhaald op starten en modem er tig keer uit, om contact te krijgen.

@Home:Nee, we zien van hier uit dat alles in orde is, dus komen we niet.

Ook al menen we te zien dat modem vele keren hapert, toch zien zij geen probleem.

Dus nu het beste door hun actie ivm betaling en bovengenoemde is hun per direct op zeggen.

En zo gauw het per internet kan, een abo op ziggo nemen.

Volgens de internet-winkels geen vast contract, eerste 2 mnd gratis, en per mnd weg kunnen, tegen prijs alleen voor internet van E 19,95.

Alleen kun je momenteel voor Ziggo via internet geen abo's afsluiten. Men denkt aan tijdelijk probleempje.

Al niet ergens meer gehoord??

do
door doefje - May 19, 2008 om 12:56
6 Antwoorden / 0 Vragen

sinds vandaag (maandag) kan ik WEL weer een email sturen van @home.nl naar @hotmail.com. gisteren ook nog niet

ge
door gerritwillmm - May 19, 2008 om 13:26
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had ook problemen dat de email naar een hotmail niet aan kwamen.de oplossing is :ga naar www.ziggo.nl klik op webmail log in met je @home wachtwoord,zo kom je in een email progr.nu kun je de email naar hotmail wel versturen.Althans ik heb geen bericht gekregen dat de mail niet is verstuurt.

sucses Gerrit W.

nu
door nuvervara - May 19, 2008 om 13:41
43 Antwoorden / 24 Vragen

Compubeer:

Heb identieke ervaring. Mail komt onbestelbaar retour, met als opmerking dat de geadresseerde het Ip nr geblokkeerd heeft.

Al 3 weken lang moet iedere dag als je wilt internetten het modem gereset worden. In 1e mail zei athome dat de klacht bekend was en er hard aan werd gewerkt. Na meer mails en telefoontjes de afspraak gemaakt dat er iemand langs zou komen. Een hele ochtend thuis gebelven. Niemand gekomen en de klacht is nog niet opgeheven.

th
door theoletty - May 19, 2008 om 14:19
5 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt, want dit overkwam ons ook. Kreeg melding dat ons e-mail adres werd gezien als verspreider van ongewenste mail. Onzin. Weet nu de reden.

Is weer één van de problemen van @home.

Kan een boek hierover schrijven: uitvallen modem en restarten, problemen met telefoon etc. Als @ home al reageert is het telkens: er is niets aan de hand. @home is nu ZIGGO. Reclame campagne beloofd veel maar geloof er geen hout van. Nieuwe naam voor nieuwe en dezelfde problemen. Helaas is KPN geen haar beter.

no
door nokia - May 19, 2008 om 14:27
35 Antwoorden / 21 Vragen

Vanmorgen kon ik wel weer mailen naar holmail en nu vanmiddag lukt het niet meer. Krijg ze weer retour

cu
door cupido11 - May 19, 2008 om 15:45
1 Antwoorden / 2 Vragen

Wij zitten sinds vorige week met hetzelfde probleem. Ik dacht dat het misschien eenmalig was maar vanmorgen kon ik weer geen mail versturen.

an
door annasophia - May 19, 2008 om 16:04
14 Antwoorden / 0 Vragen

Een en al ellende met Home....heb  voortdurend e-mails ontvangen ,dat ik miin-gebruikers id. wachtwoord-naam adres.. enz moest invullen.. ook in het engels.. zelfs in ongewenst mail....en dat DOE ik NIET.

IK heb vrijdag Home gebeld.. duurde een half uur.. daarna door verbinden.. weer een kwartier... moest mij er niets van aantrekken...want is niet van ons.. ze wisten ook niet wie dit doet..ik was woest en zeg zoek maar uit...

Ook komen mails die ik verstuur terug.....en heb zatedag j.l een ander tel gebeld van Ziggo.....heb die man uitgefoeterd... en moest die mails maar weg doen... vertelde ook nog van die dubbele rek...

en heb nu een  mail adres.. om die rotzooi terug te sturen...en dat is

abuse@home.nl.. als u ook van die mailtjes krijgt .. stuur ze maar door....en verder wacht ik wel af... maar het is nog lang niet klaar.... om ziek van te worden.....en wij zitten er mee......

birdies
door birdies - May 19, 2008 om 17:13
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.....

Een en al ellende met Home....heb  voortdurend e-mails ontvangen
,dat ik miin-gebruikers id. wachtwoord-naam adres.. enz moest
invullen.. ook in het engels.. zelfs in ongewenst mail....en dat DOE ik
NIET.

IK heb vrijdag Home gebeld.. duurde een half uur.. daarna door
verbinden.. weer een kwartier... moest mij er niets van
aantrekken...want is niet van ons.. ze wisten ook niet wie dit doet..ik
was woest en zeg zoek maar uit.....

Hier heeft @Home helemaal niets mee te maken! Dus woest worden op @Home slaat nergens op! Als je wilt weten hoe/waardoor dit soort mails in je mailbox terecht komen, google dan maar eens op phishingmail.

an
door annasophia - May 19, 2008 om 17:27
14 Antwoorden / 0 Vragen

Dank Birdy,

Dus niet boos worden op home!!!! kan nu de site ook niet krijgen,neem aan dat ze druk zijn.... Maar nog ff dit .. wat bedoel je met phising mail!!!! heb ik ook op mijn lijst ,komt niets in .

Ben niet zo"n kanjer in de p.c.  .. en ben 80... dus zijn sommige uitdrukkingen wel moeilijk voor me.. Maar Thank's  en zal rustig afwachten ,en denken komt wel goed... groetjes

@

birdies
door birdies - May 19, 2008 om 17:32
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Ik neem aan dat je bekend bent met google? Als je nu bij google in tikt: phishing mail (en niet phising mail, zoals jij het schrijft) kun je achter de betekenis en het hoe/waarom komen van phishing mail. (Zo heet het soort mailtjes die je ontvangt om achter je gegevens te komen.)

birdies
door birdies - May 19, 2008 om 17:34
6104 Antwoorden / 31 Vragen

P.S. De site van @home is nu: www.ziggo.nl

an
door annasophia - May 19, 2008 om 17:40
14 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Birdies,

Sorry voor de fout .. ja Ziggo is er weer.. ach zal me niet druk maken.. en zal eens kijken of ik er uit kom... naar Google-phising

Bedankt en nog en fijne avond

@nna Sophia

ja
door jagertjes - May 19, 2008 om 18:27
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb nog niet problemen met hotmail . (MAAR)

Al 4 weken lang moet iedere dag als je wilt internetten de modem gereset worden. In 1e mail zei athome dat de klacht bekend was en er hard aan werd gewerkt. Na meer mails en telefoontjes de afspraak gemaakt dat er iemand langs zou komen. Na een paar uur belde ze me op dat het probleem verholpen was en dat de monteur niet meer kwam.Volgende dag internet opstarten en ja hoor ik moest weer modem resetten.

A Jager

ch
door chanoem - May 19, 2008 om 19:17
5 Antwoorden / 5 Vragen

De problemen met hotmail bestaan al langer volgens mij, komen althans vaker voor bij @home, want ik heb ze in ieder geval al eerder gehad.

De ervaringen met het modum deel ik niet. Daar is zelden wat mee aan de hand hier. En als we wel een probleem met internet hebben, dan krijg ik meestal vrij snel de helpdesk aan de telefoon en de hulp is altijd goed. Dat wil zeggen dat ik heel tevreden ben over de helpdesk.

ve
door veldwonner2 - May 19, 2008 om 21:24
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan klantenservice van Ziggo niet bereiken maar wordt doorgestuurd naar at home. Daar kan ik mijn vraag niet kwijt want alleen voorgeprogameerde vragen en vroorgeprogameerde antwoorden zijn mogelijk. Mijn klacht is dat ik 25 dagen voor elke maand mijn maandbijdrage moet betalen en dat wil ik niet pruimen.

jovel
door jovel - May 19, 2008 om 21:27
7 Antwoorden / 0 Vragen

er zijn op dit moment nog  2 servers  bij hotmail  waarbij ziggo gebruikers  geblocked worden.

Zie ook:  http;//www.coax.nl

Jovel

je
door jeepem - May 19, 2008 om 21:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, die ZieZo bakt er niks van. Vanavond gebeld over het niet kunnen mailen naar een hotmailaccount. Het probleem wordt afgeschoven op hotmail en ZieZo vindt dat hij goede service verleent. Ze zullen proberen om het te herstellen, maar enige zekerheid daarover kon niet worden gegeven. Toen kreeg ik een ingeving. Het aanmaken van een live-account is geheel gratis. Dus dat maar gedaan. Daarna de mailtjes die ik niet kon verzenden gekopieerd en in de livemail geplakt. Even klikken op verzenden en daar ging die. Dus voor wie nog problemen ondervindt is deze tip misschien handig. Verder weet ik niets van computers maar al doende leert men.

Groet en succes!

lizelotte
door lizelotte - May 19, 2008 om 22:05
22 Antwoorden / 5 Vragen

Helemaal mee eens dat @home ziggo is geworden echter nog niet alle postcodes zijn verwerkt zoals ze het zelf noemen in dat geval word je door verwezen naar @home, wat dus niet werkt, heb over de klacht geen emails naar hotmail kunnen versturen een email gestuurd maar net zoals zo velen GEEN REACTIE! Maar ook niet alle @home emails komen aan!

rijsdijk
door rijsdijk - May 19, 2008 om 23:00
48 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb al wel een reactie van @Home;
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

Wij hebben
inmiddels van meerdere abonnees deze melding ontvangen. Deze
meldingen zijn
doorgestuurd naar onze afdeling Abuse. Zij zullen dit
probleem nader gaan
onderzoeken en zo spoedig mogelijk oplossen. Wij
vragen u om uw geduld.

Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook
terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop
u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke
groet,

Ziggo
Afdeling Klantenservice

do
door doefje - May 20, 2008 om 09:29
6 Antwoorden / 0 Vragen

aan: jagertjes: vanmorgen is @home bij mij geweest: ik had ook regelmatig problemen met wel/geen verbinding. het modem bleek in orde maar de monteur is buiten gaan kijken en in een kastje zat een "verrot connectortje". dat heeft hij vervangen en nu zou het goed moeten zijn.

jovel
door jovel - May 20, 2008 om 19:19
7 Antwoorden / 0 Vragen

Hotmail problemen nog niet opgelost,

COAX heeft zojuist de volgende mededeling van Ziggo ontvangen,

“ na de aanvankelijk goede berichten heeft Hotmail de @Home mail servers vanmiddag weer op de blacklist gezet. Mij is niet duidelijk waarom (dat wordt nu uitgezocht). We doen er alles aan om van deze lijst af te komen en het zo te houden.”

Hou de http;//www.coax.nl in de gaten voor updates van dit probleem.

Groet,

Jovel

am
door ambtenaar - May 20, 2008 om 22:56
4 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ongeveer 1,5 jaar @home opgezegd vanwege een identiek probleem. Ik kon toen geen e-mails versturen naar AOL accounts. Dit omdat @home als providor, de benodigde aanvragen, bij AOL niet had ingediend. Dit probleem heeft zo'n 3 maanden geduurd. Zal maar niet zeggen hoe klantvriendelijk @home kan zijn, zeker die geweldige helpdesk waar je meer geld kwijt bent dan dat je een antwoord krijgt. Na 3 maanden was het probleem pas opgelost. En vervolgens na 6 maanden, hetzelfde verhaal, Daarom heb ik een andere providor genomen die wel het fatsoen heeft om de klanten te woord te staan. Kijk eens op deze site, daar spreken ze ook over jullie problemen.

http://www.troublesathome.nl/logboek/discus/messages/3/6367.html

edwardus
door edwardus - May 20, 2008 om 23:47
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Zoals Dirck gisteren ook al aanhaalde: het niet kunnen mailen naar Hotmail ligt niet aan Ziggo.

Kennelijk heeft een klant van @Home ooit 's een virus gehad (goh ... nee écht waar??) en daarom heeft Microsoft/Hotmail het hele domein maar op de blacklist gezet. Slim hoor!

Klagen bij je provider heeft geen enkele zin, want een sneeuwbal heeft in de hel nog meer kansen dan dat je bij Microsoft/Hotmail gehoor krijgt.

Toch is het helemaal niet nodig om alleen hierom je provider op te zeggen (als je er voor de rest tevreden mee bent). Je kunt bijv. een Gmail account nemen en dan via Gmail of via de smtp van Gmail je email versturen.