renedavids
door renedavids Mar 24, 2010 om 11:59
Computers & telefonie

Hotmail doet raar

hoi paar dagen deed mijn hotmail raar
kwam niks meer binnen paar uur later weer wel maar nu gaat alles wat binnen komt zo goed als gelijk door
naar de vak verwijdert wat kan ik hier aan doen alvast bedankt groetjes rene

1188 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2010 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo renedavids,

Start Hotmail.
Ga naar Opties - rechts bovenaan.
E-mail automatisch in mappen plaatsen.
Filter bewerken.
Rondje voor Postvak in aanklikken.

Andere mogelijkheid (als het eerder wel goed ging): systeemherstel.

Start - Alle orogramma's - Bureau-accessoires - systeemwerkset - systeemherstel.
Neem een datum toen het nog wel werkte.
Deze handeling kun je altijd weer terugdraaien als het niet helpt.

Suc6

renedavids
door renedavids - Mar 24, 2010 om 14:50
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi edrick
bedankt voor je antwoord maar bij stap 1 moet ik dingen invullen voor de filter
ik wil gewoon dat alles binnen komt op post vak in als vroeger zeg maar
en als ik syateem herstel doe wis ik dan geen dingen?
groetjes rene

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2010 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je moet bij die 'filters' dus het eerste rondje aanklikken voor Postvak in
Daarmee geef je aan dat binnenkomende post naar Postvak In moet gaan.

Met systeemherstel wis je geen dingen. Kun je ook altijd terugdraaien.

Suc6

renedavids
door renedavids - Mar 24, 2010 om 15:06
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi edrick
dit heb ik gedaan maar ik moet stap 1 doen en een tekst invoeren anders slaat hij dit niet op
groetjes rene

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2010 om 16:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je hebt helemaal gelijk. Dit werkt dus niet.
Scan voor de zekerheid eens met MBAM (hier te downloaden).
Als dit geen oplossing biedt en er ook geen andere oplossing(en) van anderen komen zou ik toch systeemherstel eens proberen.
Suc6

renedavids
door renedavids - Mar 24, 2010 om 16:34
32 Antwoorden / 14 Vragen

hoi edrick
mbam had ik inmiddels al gedaan leverde geen virussen op
systeem herstel gedaan maar hij zegt dat daar een fout in zit
en dus niet voltooid kan worden en het systeem blkijft zoals hij blijft
heb ook verschillende datums gedaan zal vanavond nog een maandje terug gaan
misschien dat dit werkt in ieder geval bedankt voor het mee denken
groetjes rene

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2010 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vreemd dat systeemherstel (ook) een fout aangeeft.
Benieuwd of een eerdere datum nog wat oplevert.
Er moet toch een oplossing zijn. We blijven zoeken.
Met vr.gr.

magicscanman
door magicscanman - Mar 24, 2010 om 19:20
261 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar Extra en dan berichtregels: lees dit aandachtig en kijk of je die mails niet blokkeerd of in een andere map laat binnenkomen.

edrick3
door edrick3 - Mar 25, 2010 om 13:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@magicscanman,

Welke Extra/Berichtregels bedoel je? Bij mijn hotmail zie ik dit nergens staan.
In de war met OE?
Met vr.gr.