di
door diquydiq Dec 14, 2014 om 11:47
Computers & telefonie

Hypocriet kieskeurig!

De schijnheiligheid bij kieskeurig druipt ervan af:
"Onvo.nl is niet langer aangesloten bij Kieskeurig.nl. Dit kan verschillende redenen hebben.
Zo kan deze winkel zelf de overeenkomst met Kieskeurig.nl hebben opgezegd, maar het kan ook zijn dat deze winkel niet langer voldeed aan de voorwaarden die Kieskeurig.nl stelt aan webshops." Lekker geniepig! Ikzelf ben opgelicht door 'Playmasters.co', via kieskeurig! Kieskeurig heeft ruim een jaar lang de ervaringen van haar klanten verwaarloosd, en bleef hardnekkig ruim een 8 of 9 als beoordeling aan deze oplichters geven!

793 10 Rapporteer

hutch
door hutch - Dec 14, 2014 om 12:18
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ah..... u bent dus die nummer 2 die de woordvoerster bedoelde met haar uitspraak dat er 'ongeveer' (?) 2 gevallen bekend waren in de afgelopen 15 jaar.

Of is het nu wachten op de vele volgende gevallen (webshops of fysieke winkels)......?

M.a.w. wat een kletskoek van 'Kieskeurig.nl' en dat alleen om haar fouten te verdoezelen.

diumenge
door diumenge - Dec 14, 2014 om 12:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Playmasters.co... Tja, een site met de ccTLD van Colombia.

Cookies
door Cookies - Dec 14, 2014 om 13:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.....Kieskeurig heeft ruim een jaar lang de ervaringen van haar klanten verwaarloosd, en bleef hardnekkig ruim een 8 of 9 als beoordeling aan deze oplichters geven!.......

Dat laatste doet Kieskeurig niet, maar de klanten (of de zogenaamde klanten) geven een beoordeling.

Mensen hechten veel te veel waarde aan een site als Kieskeurig en aan webshop keurmerken.

Cookies
door Cookies - Dec 14, 2014 om 13:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Artikel 5 - Verplichtingen Kieskeurig

5.1 Zoals aangegeven is Kieskeurig geen partij bij de Koopovereenkomst tussen Koper en Partner. Kieskeurig kan dan ook niet garanderen dat Partners hun verplichtingen terzake de uitvoering van de Koopovereenkomst zullen nakomen. Koper kan Kieskeurig hier niet verantwoordelijk voor houden. Kieskeurig is niet aansprakelijk voor enige tekortkoming (wanprestatie) van Partner in de nakoming van de verplichtingen voortvloeiende uit de Koopovereenkomst noch voor eventuele ondeugdelijke Producten.

5.2 Kieskeurig draagt geen verantwoordelijkheid voor de juistheid met betrekking tot de gegevens van de Producten die zijn opgenomen in de Checkout-module. Kieskeurig doet zijn uiterste best om de gegevens met betrekking tot de Producten volledig, juist en up-to-date te houden, maar kan hieromtrent geen garanties afgeven.

di
door diquydiq - Dec 14, 2014 om 18:06
32 Antwoorden / 16 Vragen

@carola.83, zeer waarschijnlijk is zo'n club als kieskeurig niet aansprakelijk voor 'verstoppertje spelen', door klanten zand in de ogen te werpen met gluiperige teksten als: "Onvo.nl is niet langer aangesloten bij Kieskeurig.nl. Dit kan verschillende redenen hebben..." Waarom geven jullie niet eerlijk toe dat oplichters als 'onvo', 'playmasters, etc, vele klanten hebben bestolen van hun gelden, en dat 'organisaties' als kieskeurig, doodleuk, hun handen in onschuld wensen en weten te wassen, en verder door wensen te gaan alsof hun neus bloed! Voor kieskeurig, wel de lusten, maar bepaald niet de lasten!

di
door diquydiq - Dec 14, 2014 om 18:16
32 Antwoorden / 16 Vragen

@carola.83, zeer waarschijnlijk is zo'n club als kieskeurig niet aansprakelijk voor 'verstoppertje spelen', door klanten zand in de ogen te werpen met gluiperige teksten als: "Onvo.nl is niet langer aangesloten bij Kieskeurig.nl. Dit kan verschillende redenen hebben..." Waarom geven jullie niet eerlijk toe dat oplichters als 'onvo', 'playmasters, etc, vele klanten hebben bestolen van hun gelden, en dat 'organisaties' als kieskeurig, doodleuk, hun handen in onschuld wensen en weten te wassen, en verder door wensen te gaan alsof hun neus bloedt! Voor kieskeurig, wel de lusten, maar bepaald niet de lasten!

door 1953 - Dec 15, 2014 om 02:53
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Dit had ook bij de discussie en/of de vraag ONVO BV kunnen worden geplaatst.

di
door diquydiq - Dec 15, 2014 om 10:39
32 Antwoorden / 16 Vragen

@1953 Dit betreft niet slechts 'onvo', maar veel meer beveiliging op internet aangaande een site als 'kieskeurig'! Iedereen weet inmiddels dat organisaties als 'playmasters, en 'onvo', klanten flink hebben bestolen en benadeeld, slechts 'kieskeurig' blijft zich vrolijk schuilhouden achter vage en dubieuze kreten als: dat organisaties als 'playmasters', 'onvo', etc, niet meer lid zijn van onze club kan meerdere redenen hebben: zijzelf zijn op ons uitgekeken en hebben er geen zin meer in, of hebben ons huis-, tuin- en keukenregels niet wensen verder na te komen... Wel, laat ik dit zeggen 'kieskeurig', het faciliteren van oplichters is heling, en voor de wet strafbaar! Het niet willen bekennen dat klanten zijn bestolen en benadeeld, door jullie gedraai is ordinaire oplichterij die jullie zelf aan het bedrijven zijn! Terwijl de beoordeling voor een organisatie als 'playmasters' voor zo'n 80% dicht bij 1 laag, bleven jullie doodleuk op een gemiddelde van 8 a 9 uitkomen! Zelfs mijn reactie aangaande 'playmasters' op jullie site hebben jullie verwijderd omdat jullie deze 'te negatief' vonden! Als reden voor de verwijdering gaven jullie dat ik geen recht van spreken had omdat ik volgens jullie, natte vingerwerk, niets bij 'playmasters' had gekocht!

ma
door marijke1953 - Dec 16, 2014 om 20:19
136 Antwoorden / 3 Vragen

Ik begrijp überhaupt niet waarom men via kieskeurig een product koopt.

door 1953 - Dec 17, 2014 om 02:57
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=marijke1953 schreef op dinsdag 16 dec 2014, 20:19]Ik begrijp überhaupt niet waarom men via kieskeurig een product koopt.

Vergelijkingssite!