qu
door queen1976 Mar 3, 2010 om 16:47
Computers & telefonie

Internet servers

Ik hoorde gisteren op het nieuws dat gebruikers van internet explorer binnen kort de keuze krijgen om van internetserver te wisselen. NU is mijn vraag is er een website waar ik de verschillende servers kan vergelijken?

357 10 Rapporteer

city guy
door city guy - Mar 3, 2010 om 17:02
45 Antwoorden / 0 Vragen

HI,

ik denk dat jij bedoelt dat windows gebruikers de mogelijkheid krijgen om een andere browser te gebruiken. In dat geval kijk eens op: een compare site

yours truly

C G

freya
door freya - Mar 3, 2010 om 17:06
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo queen1976,

Je bedoeld waarschijnlijk 'internetbrowser'. En 'kiezen' kun je al heel lang hoor, het verschil is alleen dat je nu bij b.v. een nieuwe computer of een herinstallatie, de vraag krijgt welke internetbrowser je wil gaan gebruiken en dat het dus niet 'automatisch' Internet Explorer is.

En welke je wil gebruiken, daar kom je alleen achter door de betreffende browser te downloaden en te installeren. Je kunt ze dan 'naast elkaar' gebruiken en vergelijken. De meest gebruikte browser naast Internet Explorer is Firefox van Mozilla [u]*klik*[/u].
Maar als je tevreden bent met wat je hebt kun je natuurlijk gewoon Internet Explorer blijven gebruiken.

m.vr.gr. Freya

city guy
door city guy - Mar 3, 2010 om 17:20
45 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=freya schreef op woensdag 3 mrt 2010, 17:06]Hallo queen1976,

Je bedoeld waarschijnlijk 'internetbrowser'. En 'kiezen' kun je al heel lang hoor, het verschil is alleen dat je nu bij b.v. een nieuwe computer of een herinstallatie, de vraag krijgt welke internetbrowser je wil gaan gebruiken en dat het dus niet 'automatisch' Internet Explorer is.

En welke je wil gebruiken, daar kom je alleen achter door de betreffende browser te downloaden en te installeren. Je kunt ze dan 'naast elkaar' gebruiken en vergelijken. De meest gebruikte browser naast Internet Explorer is Firefox van Mozilla [u]*klik*[/u].
Maar als je tevreden bent met wat je hebt kun je natuurlijk gewoon Internet Explorer blijven gebruiken.

m.vr.gr. Freya

Hi Freya,
ik denk niet dat het helemaal goed is. Ik heb zo begrepen dat mickeysoft in een update de keuze voor jouw browser moet mogelijk maken. Dat is zover als ik weet, al begonnen en gaat half april (give or take) klaar zijn.

y t
c g

freya
door freya - Mar 3, 2010 om 17:25
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@city guy:

Inderdaad, óók bestaande gebruikers krijgen de keuze, middels een update, voorgeschoteld. Dank voor de aanvulling.

Freya

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Mar 3, 2010 om 18:04
1163 Antwoorden / 60 Vragen
qu
door queen1976 - Mar 3, 2010 om 20:36
25 Antwoorden / 43 Vragen

Bedankt

Voor julie snelle reactie het is me gelukt ik heb geen adviezen meer nodig maar hoe sluit ik hier een vraag af

freya
door freya - Mar 3, 2010 om 20:44
10999 Antwoorden / 1 Vragen

De 'vraag' hoef je niet af te sluiten hoor. Deze blijft gewoon voor iedereen 'open'.
Als je er ook geen mailtjes meer over wil ontvangen, dan kun je in het eerstvolgende mailtje op de 'link' klikken met de tekst:

'Wil je geen notificaties meer ontvangen? [u]Klik dan hier[/u].'

Freya

qu
door queen1976 - Mar 3, 2010 om 20:49
25 Antwoorden / 43 Vragen

Nou heb ik hier nog een vraag over.

Ik heb een andere browser gekozen en HOE stel ik deze nou in als STANDAARD browser hoe kan ik dat doen in mijn pc ik heb windows vista

freya
door freya - Mar 3, 2010 om 21:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon de nieuwe browser starten. Misschien krijg je dan meteen een vraag voor je neus of je de browser als 'standaard' wil instellen, maar als dat niet zo is kun je dat ergens bij de instellingen wel instellen.
Bij Firefox kun je dat via Extra > Opties > tabblad: Geavanceerd terugvinden.

Freya

magicscanman
door magicscanman - Mar 4, 2010 om 14:02
261 Antwoorden / 0 Vragen

Voor wie toch nog wil gaan vergelijken kan dat hier , dit kan tot aanstaande maandag 08-03 ,Daarna moet je lid worden

mvg