di
door dikkemick Dec 24, 2006 om 11:40
Computers & telefonie

Internetplusbllen KPN

Iemand een idee wat de omzet van KPN kan zijn m.b.t. het 0900-informatienummer (a 0,10 c/min) alleen? Zeer regelmatig ben ik genoodzaakt dit nummer te bellen omdat de adsl-verbinding op de pc met grote regelmaat verbroken wordt.
Je wordt in de wachtrij geplaatst en na 5 minuten krijg je te horen dat het op het moment te druk is, zodat de verbinding verbroken wordt. "Probeert u het later nog eens" is het advies.

525 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 24, 2006 om 11:56
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is een aantal malen aan de orde geweest, ook in Kassa en mede daardoor is het tarief nu drastisch verlaagd, al werd onlangs nog door dezelfde KPN gesteld dat dat niet kon.

Maar waarom zoveel geld besteed aan belpogingen? Als u een probleem heeft dat zich heel vaak voordoet, wordt het dan geen tijd voor een stevige aangetekende brief met daarin de opmerking dat u twijfelt of KPN wel in staat is om de met u gesloten overeenkomst na te leven met alle, ook schadevergoedingsconsequenties, van dien?.

Kijk eventueel even bij

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html  om te lezen wat ik bedoel, voor het gehele artikel even het art nummer aanklikken. Eventueel kunt u ook art 162 van hetzelfde boek 6 wanprestatie noemen.

dirck
door dirck - Dec 24, 2006 om 12:23
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom niet bellen met het gratis storingnummer 0800-0407

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 24, 2006 om 12:27
16883 Antwoorden / 202 Vragen

het gratis nummer werd inderdaad ook in de betrokken uitzending genoemd als mogelijkheid om bij telefoonstoring in te bellen.

dirck
door dirck - Dec 24, 2006 om 12:42
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Daar is dat nummer ook voor.

Telefonie, Internet, Internet & Bellen, Televisie

Afdeling

Nummer

Tarief

Openingstijden

Storing

gratis

24 uur bereikbaar

kl
door klus - Dec 24, 2006 om 23:24
9 Antwoorden / 24 Vragen

Bij ons was de internet verbinding ook regelmatig verbroken. De oplossing voor ons was: De experia box uitschakelen en na 10 seconde inschakelen, vervolgens 30 seconden wachten en daarna de pagina vernieuwen. Na een aantal weken deed het probleem zich niet meer voor. Succes