sl
door slack Jan 14, 2013 om 15:59
Computers & telefonie

Iphone 4s foutmelding

Ik heb sinds kort een iphone 4s. Heb via hollanse nieuwe een bundel met oa internet afgesloten. Holl.nw maakt gebruik van vodafone netwerk. Ik kan echter wel internetten via wifi maar niet als er geen wifi beschikbaar is. Ik krijg dan steeds de melding dat ik geen abonnement heb op de databundel. Op het scherm wordt de provider wel getoond en ook dat ik met 3g verbonden heb. Ik heb alles al geprobeerd wat er op de site van apple en holl.nw. staat maar niets helpt. Kent iemand dit probleem en heeft iemand een oplossin?
Bvd
Wim

398 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 14, 2013 om 16:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo slack,

.....Ik krijg dan steeds de melding dat ik geen abonnement heb op de databundel......

Heb je hierover al contact opgenomen met je provider?
Wellicht is er iets fout gegaan met je abonnement.

Met vr.gr.

jo
door jorisw - Jan 14, 2013 om 16:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je mobiel internet (3G) geconfigureerd op het toestel (zoals de APN)?