vo
door vonkp Jan 1, 2009 om 15:01
Computers & telefonie

Kapotte gsm

hallo het volgende is gebeurt voor ongeveer 6 weken terug nadat ik mijn gsm (samsung g800) had opgeladen en mijn oordopjes aansloot om mijn mp3 te beluisteren deed hij niets ben toen naar de winkel gegaan t-mobile had voorheen orange is overgegaan naar t-mobile bleek dat hij ook niet meer wilde opladen, werd hij ter reparaie aangeboden zou 2 tot 3 weken duren na 4 niets gehoord te hebben ben ik naar de winkel gegaan om te kijken waar hij was maar bleek ontvindbare moest nog geduld hebben toen ben ik op oudjaarsdag nogmaals geweest en wat bleek hij was er weer maar ongerepareerd retour met de mededeling het maken kost duurder dan een nieuwe gsm omdat hij volgens hun gevallen was omdat diverse onderdelen van de printplaat los zitten, maar hier is hij beslist niet gevallen heeft allen aan de oplader gezeten wat kan ik nu pa. heb een tweejarig abbonoment moet nu nog een jaar


hopend op een oplossing wacht ik bericht en een ieder nog een gelukkig en voorspoedig 2009


p. vonk


 


 

372 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

poltol
door poltol - Jan 1, 2009 om 15:09
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Beste Vonk,


Voor u ook de beste wensen. Het jaar begint voor u beroerd want U bent het zoveelste slachtoffer van de GSM Maffia. Waarschijnlijk was er een klein dingetje aan de hand. Maar de "heren" hebben als beleid dat zij altijd vaststellen dat de GSM gevallen is of waterschade heeft. U zit dus met een onbruikbaar [gemaakt????] toestel en een doorlopend, te betalen, abbo. Men zal u wel adviseren om een nieuw toestel te kopen. Aan u de keus.


Vr.gr. poltol

kiran
door kiran - Jan 1, 2009 om 15:34
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@vonkp


Het ligt eraan hoe oud de gsm is. Gekregen/gekocht bij het abonnement? In dat geval, als de kosten van reparatie duurder uitvallen dan de aanschafwaarde zou u recht hebben op een nieuwe.


Dat vallen zou u dan moeten betwisten en zoals poltol ook al aangaf, dat kan een harde noot om te kraken zijn. Dan zou u de poot stijf moeten houden. En anders misschien tot een vergelijk moeten zien te komen.

vo
door vonkp - Jan 1, 2009 om 15:36
34 Antwoorden / 20 Vragen
0

de gsm is nu een jaar oud aangeschaft met het abbonement

edwardus
door edwardus - Jan 1, 2009 om 15:56
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Zou Samsung dan werkelijk haar toestellen zó gammel maken dat er van alles vanzelf los raakt?

Aangezien het toestel nu een jaar oud is heb je sowieso geen garantie. Reparatie zal, zelfs mét bijbetaling van de verkoper, niet aantrekkelijk zijn qua prijs. ongeacht wat de economische levensduur is van zo'n toestel. De voordeligste oplossing zal nu zijn een tweedehands simlock-vrij toestel bijv. via de bekende veilingsites of een nieuw prepaid toestel kopen en laten unlocken op de markt of in een phone-shopje.



kiran
door kiran - Jan 1, 2009 om 15:58
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@vonkp


Dan zou u m.i. met het 2e gedeelte uit het antwoord aan de gang moeten. Het is wel zo: de gsm is een jaar oud, en dan ligt in principe de bewijslast [het niet gevallen zijn] bij u. En u kan dat niet bewijzen. Vandaar het kraken van die noot.


Ik zou toch nog eens doordrammen.


[met in het achterhoofd, dat u (nu) weet dat men het doorgaans op 'eigen schuld, dikke bult' gooit]

aa
door aaldertdini - Jan 12, 2009 om 20:32
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo allemaal ik doe het maar even zo


het volgende overkwomt mij  dit wekeinde mijn zoon heeft een mobiel gekocht bij the foonhouse een lg met tust screen nu gaat hij zondag naar z`n werk als kok de tel. werkt goed komt later thuis met een scherm wat het niet meer doet het mob is in october 2008 gekocht met abb in de winkel werd ons mede gedeelt dat het val stoot of slag schade is en dat dat buiten de garantie valt                 nu  is mijn vraag is dat zo ding is nog maar 3 maand oud en het vorige is zeker niet aan de orde ik weet dat hij heel zuinig is op z`n spullen een andwoord van de verkoper was ook koop maar een nieuwe meer kunnen we niet voor u doen KAN DIT ALLEMAAL ZO MAAR


vr gr Aaldert

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer